quote:Hulpmod oke! Maar Arafat lover vind ik niet zo netjes om te zeggen! Van mij mogen zowel Arafat als Sharon een bommetje slikken
Op woensdag 12 december 2001 23:05 schreef Koos Voos het volgende:
hehe.. onze Arafat lover en hulpmod weer in aktie..
quote:Ja goed hoor. Vandaag (weer) (lekker) gewerkt aan een uitzending van "van Koninklijke Huize" zag hoe erg Prins Claus er aan toe was
Op woensdag 12 december 2001 23:06 schreef thecrook het volgende:[..]
Ja idd, hoe gaat ie???
quote:Ja ik ben ook weer aan de arbeid geweest vandaag......die Claus heeft het inderdaad ook niet breed op dit moment.....
Op woensdag 12 december 2001 23:10 schreef calvobbes het volgende:Ja goed hoor. Vandaag (weer) (lekker) gewerkt aan een uitzending van "van Koninklijke Huize" zag hoe erg Prins Claus er aan toe was
da's niet best...
quote:ik zag hem gister in het journaal, hij zag er echt slecht uit. Het haar wild op zijn hoofd, dat hadden ze wel eens mogen kammen.
Op woensdag 12 december 2001 23:10 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja goed hoor. Vandaag (weer) (lekker) gewerkt aan een uitzending van "van Koninklijke Huize" zag hoe erg Prins Claus er aan toe was
da's niet best...
Toch knap dat hij weer in het openbaar trad.
*cptmarco is fan van Claus
quote:Idd, was echt zielig óm te zien dat die moeite had met lezen en praten... maar wilde toch perse spreken
Op woensdag 12 december 2001 23:13 schreef cptmarco het volgende:Toch knap dat hij weer in het openbaar trad.
quote:Claus is een bikkel!!!!
Op woensdag 12 december 2001 23:15 schreef calvobbes het volgende:Idd, was echt zielig óm te zien dat die moeite had met lezen en praten... maar wilde toch perse spreken
quote:Owkee, wie maakt het grote Claus topic
Op woensdag 12 december 2001 23:16 schreef thecrook het volgende:Claus is een bikkel!!!!
quote:Wat ben jij nou voor een crewwannabe dat is er al...
Op woensdag 12 december 2001 23:18 schreef calvobbes het volgende:[..]
Owkee, wie maakt het grote Claus topic
quote:Echt
Op woensdag 12 december 2001 23:18 schreef Uiruru het volgende:Wat ben jij nou voor een crewwannabe dat is er al...
Hmmm... in onzin dan...
quote:prins Claus
Op woensdag 12 december 2001 23:20 schreef calvobbes het volgende:[..]
Echt
Demn
Hmmm... in onzin dan...
quote:Psies! Dan maar zinvol topickicken
Op woensdag 12 december 2001 23:21 schreef Uiruru het volgende:
quote:Ja, ik ga maffen......tot morgen allemaal!
Op woensdag 12 december 2001 23:49 schreef calvobbes het volgende:
Iemand nog wat te vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |