thnx! je had wel gelijk over de prijsquote:
ik heb vast nog wel vragen,ik heb er al 1. maar ik weet niet hoe dat spul heetquote:Op maandag 15 mei 2006 17:00 schreef gamecube_master het volgende:
Spannend hoor![]()
Als je nog wat wilt weten, roep maar!
ja! dat ja. Kutnaamquote:Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef gamecube_master het volgende:
Was het niet Fortiflex?
stom dat ik die dan hiero moet halen.Hadden ze hem ook wel in emmeloord mee kunnen geven :s naja,ik moet morgen toch de arts hier bellen om alvast een afspraak te maken. Informeer ik daar nog wel ff na.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef gamecube_master het volgende:
Aah wat een lekkere slaapkop. Zorg er voor dat hij goed warm blijft. Afkoelen kan gauw na een operatie.
In Emmeloord betaalde ik 37,19 EYPO voor een doos. Daar deed hij trouwens wel lang mee. Geen idee hoeveel pillen erin zitten, staat ook niet op de rekening.
ooooh,maar dat probeerde die net al. Ff proberen op te staan,om vervolgens weer neer te ploffen. Zal eens kijken hoe het met die dikkiedik isquote:Op maandag 15 mei 2006 19:13 schreef gamecube_master het volgende:
Hij zal proberen wat omhoog te komen enzo, maar daar is hij eigenlijk te vermoeid voor. Wil trouwens niet zeggen dat het met Balloe ook zo is, die van mij iig wel. Kan zijn dat Balloe heel anders reageert op de narcose.
nope. Hij kwam er van aan de diarreequote:Op maandag 15 mei 2006 19:19 schreef gamecube_master het volgende:
Is Balloe nog steeds aan de Cavom brokken? Zo ja, bevalt dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |