abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 13:40:41 #1
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_37843233
note

Deze tips kunnen moraalridders aantrekken, maar dat laten we dus lekker buiten beschouwing.

tip 1

Stel: Vriend A en vriend B willen met de bus naar bestemming X & Y.
Bestemming X is vier strippen en bestemming Y is 8 strippen. Vriend A stempelt 2 maal 4 strippen af voor tweemaal bestemming X. Vriend B verlaat de bus bij bestemming X. Vriend B blijft echter lekker zitten tot bestemming Y.
Mocht de chauffeur je hierop aanspreken dan kun je hem een geldig plaatsbewijs á 8 strippen overhandigen. Met als gevolg dat hij hier he-le-maal niets op kan ondernemen...
Normaal zouden bestemming X & Y 4 + 8 strippen = 12 strippen hebben gekost.

tip 2
Koop voor een feest een X aantal bierkratten vol bier bij een winkel waar ze in de aanbieding zijn. Breng deze kratten terug bij een andere winkel waar ze duurder zijn onder het mom van " mijn beste vriend heeft een ongeluk gekregen onderweg naar het feest. Kunnen wij de bierkratten inleveren?" Probeer zeker en overtuigd over te komen. Reken van te voren uit hoeveel je betaald zou hebben bij deze winkel waar ze niet in de aanbieding zijn en vertel dat dat bedrag op de bon stond.
Resultaat: Jij krijgt je geld terug, maar meer dan je er daadwerkelijk voor hebt betaald...
8 kratten bier á 9.99 in aanbieding heb je nu ingeleverd bij een winkel voor 8 * 12,99.
met als gevolg dat je de winkel verlaat met ¤ 24,- winst

Tip 2a
Mocht je niet zeker genoeg overkomen dan is er een andere optie... Laat het feest doorgaan, zuip je helemaal klem maar open zelf alle flesjes. Zorg ook dat je alle flesjes bewaard. Vul daarna op zondag met je brakke harses alle flesjes weer met water en gebruik een houten mal waar je de dopvorm reeds hebt ingeslagen. Plaats de dopjes weer op het flesje, leg het houtje er bovenop en tik met een rubberen hamer de dopjes weer vast (lukt niet altijd, zorg dat je wat extra dopjes van voorgaande feesten achter de hand hebt gehouden).
Lever daarna de kratten bier gewoon weer in, met bon en al. En presto.. je loopt me je kater de winkel uit en hebt het weekend gratis lopen zuipen
pi_37843278
[WERKLOZEN][CENTRAAL] Tips

Kan iemand dat aanpassen?
  maandag 15 mei 2006 @ 13:45:23 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37843356
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:40 schreef Xebrozius het volgende:
note

Deze tips kunnen moraalridders aantrekken, maar dat laten we dus lekker buiten beschouwing.

tip 1

tip 2
Koop voor een feest een X aantal bierkratten vol bier bij een winkel waar ze in de aanbieding zijn. Breng deze kratten terug bij een andere winkel waar ze duurder zijn onder het mom van " mijn beste vriend heeft een ongeluk gekregen onderweg naar het feest. Kunnen wij de bierkratten inleveren?" Probeer zeker en overtuigd over te komen. Reken van te voren uit hoeveel je betaald zou hebben bij deze winkel waar ze niet in de aanbieding zijn en vertel dat dat bedrag op de bon stond.
Resultaat: Jij krijgt je geld terug, maar meer dan je er daadwerkelijk voor hebt betaald...
8 kratten bier á 9.99 in aanbieding heb je nu ingeleverd bij een winkel voor 8 * 12,99.
met als gevolg dat je de winkel verlaat met ¤ 24,- winst

Tip 2a
Mocht je niet zeker genoeg overkomen dan is er een andere optie... Laat het feest doorgaan, zuip je helemaal klem maar open zelf alle flesjes. Zorg ook dat je alle flesjes bewaard. Vul daarna op zondag met je brakke harses alle flesjes weer met water en gebruik een houten mal waar je de dopvorm reeds hebt ingeslagen. Plaats de dopjes weer op het flesje, leg het houtje er bovenop en tik met een rubberen hamer de dopjes weer vast (lukt niet altijd, zorg dat je wat extra dopjes van voorgaande feesten achter de hand hebt gehouden).
Lever daarna de kratten bier gewoon weer in, met bon en al. En presto.. je loopt me je kater de winkel uit en hebt het weekend gratis lopen zuipen
Vooral tip2 is geniaal bedacht
Ik zit er sterk over te denken om het een keer te proberen alleen ik vraag me af hoe gemakkelijk je kunt ruilen zonder bon
  maandag 15 mei 2006 @ 13:46:44 #4
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_37843396
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:45 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Vooral tip2 is geniaal bedacht
Ik zit er sterk over te denken om het een keer te proberen alleen ik vraag me af hoe gemakkelijk je kunt ruilen zonder bon
Zéér makkelijk. Zielig verhaal + overtuiging = kassa. Wat goed helpt is dingen zeggen als "Het zou juist zo'n leuke dag worden, waarom zou ik dan in godsnaam de bon bewaren. Ik kon dit van tevoren ook niet zien aankomen" En uiteraard Verplaats u zich eens in mijn situatie, we hebben helemaal geen zin om te feesten, we zitten met een oveschot aan bier en als we dat inleveren kunnen we die gast een leuk ding geven voor in het ziekenhuis"
pi_37843475
2a dan
  maandag 15 mei 2006 @ 13:52:04 #6
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_37843552
your middle name is damien?
  maandag 15 mei 2006 @ 13:52:35 #7
13453 6000068
T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_37843562
Flesjes bier met water vullen????? Ik wil de gezichten van die arme alcohol verslaafden wel eens zien! hahaha

Je bent wel een tactloze lul hoor! Sja als ik geen ridder mag zijn, dan mag jij zijn wat je zegt dat je bent.

Het is wel veel moeite voor een paar centen.

Ik heb wel een goede tip voor je, omdat je toch geen moraal weet te pakken gaan we gelijk voor het grote geld:

1) pak een gun, schiet de bank directeur zonder iets te zeggen door zijn kop en eis dan al het geld. Zeker weten dat je dan 24,- euro meer 'krijgt'!

2) pak een strippenkaart, doe er zoutzuur op... bij de controle geef je het aan de conducteur (hou wel je plastic handschoenen aan) tot hij dood valt. Zeg dan tegen alle mensen die het gezien hebben "die kaart is nog helemaal leeg hoor, pak hem maar" en wacht dan tot de laatste halte en haal alle zakken leeg van de mensen die op de grond liggen.

Nu de laatste tip, iets minder anti-moraal:

3) ga buiten in het park staan.. pak een stuk karton en schrijf erop: "zie je niet dat ik heel zielig ben? Ik heb hard geld nodig". En zowaar je zal behoorlijk wat geld hebben na 2 uur. Goed gedaan... (nu nog trots proberen te zijn).

Denk toch na man gewoon eerlijk je geld verdiennen is niet vies! En als je echt nu eens NIET al je tijd zou stoppen in het zoeken van alle asociale wegen die er zijn om geld te verdienen dan kan je nog eens rijk worden aan een eerlijk, perfect en super goed idee waar we allemaal beter van worden. (ga altijd voor win-win situaties)
T0 B3 0R N0T T0 B3
  maandag 15 mei 2006 @ 13:52:57 #8
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_37843573
Tip 3 (kwam ik hier tegen op het forum)

Ga naar een een grote winkel en koop daar een dure broek, neem de broek mee naar huis. Pas hem en duw hem in je kledingskast. Ga met je bon & betreffende plastic tas van zaak terug naar de betreffende winkel. Als niemand kijkt duw je die broek in die tas(raus wel ff de beveiliging er af), je loopt naar de balie en geeft aan het ding te willen ruilen voor iets anders omdat de pasvorm toch niet helemaal geweldig is en zoek een leuke trui + shirt uit. Thuis aangekomen heb je voor de prijs van 1 broek een hele outfit
pi_37843607
Zo'n zelfde geintje heb ik wel eens gedaan met CDROMS vroeger, toen je ze nog kon ruilen bij de Dixons of Bart Smit onder het motto, sorry mevrouw, wist niet dat je hiervoor een 3DFX kaart nodig had, niet eens een bon nodig... Terwijl je het 5 mins daarvoor voor de helft van de prijs bij de FreeRecord had gekocht... (A)
Nu krijg je daar opeens je geld niet meer terug, geen id waarom....
My computer has beaten me once... with chess, but with kickboxen he doesn't had any chance.
  maandag 15 mei 2006 @ 13:54:57 #10
13453 6000068
T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_37843618
(Zijn er geen regels die fokkers verbieden om mensen 'verkeerde'/'illegale' ideeen te geven?)
T0 B3 0R N0T T0 B3
  maandag 15 mei 2006 @ 13:58:35 #11
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_37843702
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:52 schreef Xebrozius het volgende:
Tip 3 (kwam ik hier tegen op het forum)

Ga naar een een grote winkel en koop daar een dure broek, neem de broek mee naar huis. Pas hem en duw hem in je kledingskast. Ga met je bon & betreffende plastic tas van zaak terug naar de betreffende winkel. Als niemand kijkt duw je die broek in die tas(raus wel ff de beveiliging er af), je loopt naar de balie en geeft aan het ding te willen ruilen voor iets anders omdat de pasvorm toch niet helemaal geweldig is en zoek een leuke trui + shirt uit. Thuis aangekomen heb je voor de prijs van 1 broek een hele outfit
Hahaha geniaal allemaal

Tip 2a doe ik elke week al trouwens
pi_37843707
Doe je boodschappen met 2 winkelwagens, gooi in elke winkelwagen exact dezelfde boodschappen. Laat 1 winkelwagen achter in de winkel, reken de andere snel af. Loop dan sneaky de winkel weer in, koop dan een fles cola ofzo, en race naar je achtergelaten winkelwagen, en dan heb je dus al een bon van de andere volle winkelwagen, en reken de cola nog af, en zeg dat je nog wat vergeten was. Zou dit werken?
  maandag 15 mei 2006 @ 14:01:02 #13
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_37843757
Tip 4

Koop bij de kaartautomaat een kaartje zonder datum voor een route die je vaak neemt. Als je niet gecontroleert wordt kun je er dus nog een keer ( record is 9 maal ) gebruiken. Mocht je echter aangehouden worden dan kun je onder het mom van "ik moest snel zijn, de trein stond op het punt om te vertrekken... iedereen kan toch wel eens een foutje maken?" je er onderuit lullen.
Mocht je echter zien dat het een norse conducteur is die door je verhaal heen zal kijken ga dan Engels praten, vertel dat je uit Zweden komt ( dat engels klinkt namelijk behoorlijk als ons Nederlands Engels) Stel van te voren wel vast hoe je heet, wanneer je geboren bent en waar je precies vandaan komt (raadpleeg dus even een atlas). En presto, je kunt alsnog doorreizen zonder boete
  maandag 15 mei 2006 @ 14:03:50 #14
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37843824
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:58 schreef BobRooney het volgende:
Doe je boodschappen met 2 winkelwagens, gooi in elke winkelwagen exact dezelfde boodschappen. Laat 1 winkelwagen achter in de winkel, reken de andere snel af. Loop dan sneaky de winkel weer in, koop dan een fles cola ofzo, en race naar je achtergelaten winkelwagen, en dan heb je dus al een bon van de andere volle winkelwagen, en reken de cola nog af, en zeg dat je nog wat vergeten was. Zou dit werken?
Het wordt zelfs regelmatig gedaan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 15 mei 2006 @ 14:04:34 #15
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_37843841
Tip 4(a)
Ga naar de super markt en pak een kratje of 2. Loop dan direct door naar de flessen inlever punt.
Raus alle kratjes stuk voor stuk in het apparaat, en je krijgt dan een statie geld bon.

Tip 4(b)
Raus een krat bier helemaal vol met die kenker breezers en smirnoff zooi. Plaats er een normaal krat bier van het goedkoopste merk boven op, en reken af, je hebt dan goedkope shit.

Tip 5
Ga naar de lingerie en dildo winkel, koop dan een dildo en kom dan terug om te vertellen dat ie het niet deed, je krijgt dan geld terug. Maar ondertussen heeft je slet dat ding al in haar zure put gejenst.
pi_37843847
Kijk hier heb ik wat aan

Zeker gezien m'n huidige situatie Help, m'n geld is op

ook blut TS?
  maandag 15 mei 2006 @ 14:05:47 #17
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_37843878
Tip 5 (niet zelf uitgevoerd, wel zien gebeuren)

Ook zo'n hekel om die dure tandpasta te betalen?
Douw de tube in je verpakking van pleepapier, duw het stevig vast en de cassiere zal je pak euroshopper toiletpapier á 39 eurocent scannen. De tube á 3,79 wordt echter niet in rekening gebracht.
Mocht ze wel zien dat ie er in zit dan kun je je altijd beroepen op het feit dat ie er ingeglipt moet zijn ( reken dan ook niet alleen pleepapier af maar zorg dat je voor een hele week boodschappen doet) en betaal de tube dan alsnog.
  maandag 15 mei 2006 @ 14:06:55 #18
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_37843899
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:58 schreef BobRooney het volgende:
haha lol, die zou ook nog wel eens kunnen, valt wel op denk ik
  maandag 15 mei 2006 @ 14:09:17 #19
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37843962
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

haha lol, die zou ook nog wel eens kunnen, valt wel op denk ik
Als het druk is in de supermarkt, valt het niet op hoor. Het is een tijdje veel voorgekomen in de regio waar ik ook in een supermarkt werkte, er werd ons ook gevraagd erop te letten. Maar je kunt onmogelijk continu die dingen in de gaten houden in een grote supermarkt op koopavond.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_37844053
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Het wordt zelfs regelmatig gedaan.
Het werkt!

pi_37844072
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:42 schreef DaFan het volgende:
[WERKLOZEN][CENTRAAL] Tips

Kan iemand dat aanpassen?
!
  maandag 15 mei 2006 @ 14:14:50 #22
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37844098
Toevallig werk ik in een supermarkt en ik weet dat als je een kratje bier volstopt met Br33zaH flesjes en die door de flessenautomaat doet je dan gewoon 3.90 euro statiegeld krijgt. Terwijl het eigenlijk maar 1.50 is omdat er geen statiegeld op die br33zah flesjes zit.
De losse bierflesjes lever je dan op een ander moment in
  maandag 15 mei 2006 @ 14:19:21 #23
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_37844201
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:05 schreef Xebrozius het volgende:
Tip 5 (niet zelf uitgevoerd, wel zien gebeuren)

Ook zo'n hekel om die dure tandpasta te betalen?
Douw de tube in je verpakking van pleepapier, duw het stevig vast en de cassiere zal je pak euroshopper toiletpapier á 39 eurocent scannen. De tube á 3,79 wordt echter niet in rekening gebracht.
Mocht ze wel zien dat ie er in zit dan kun je je altijd beroepen op het feit dat ie er ingeglipt moet zijn ( reken dan ook niet alleen pleepapier af maar zorg dat je voor een hele week boodschappen doet) en betaal de tube dan alsnog.
Die is briljant
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  maandag 15 mei 2006 @ 14:20:15 #24
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_37844231
Tip 6

Magneetbeveiligingen werken niet als je de goederen in een diepvries tas stopt of als je de goederen boven je hoofd (en dus boven de veiligheidspoortjes) de winkel uit tilt.

Tip 7
Nooit een kledingstuk durven stelen vanwege de inktclip die er op zat? Jat gerust een kledingstuk met inktclip, gooi het 24 uur in de vriezer en de inkt is bevroren. Je kunt moeiteloos de clip eraf trekken zonder je nieuwe kledingstuk te bevlekken.
  maandag 15 mei 2006 @ 14:25:58 #25
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_37844377
Zou dit ook werken?
Het schijnt dat als je alle koelelementen van je videokaart er netjes afhaalt en hem dan weer de pc inzet de boel uiteraard doorfikt. Zet de koelers er dan weer netjes op, laat de bon zien waarop je 36 maanden garantie hebt en je kunt hem weer ruilen voor een nieuwe. Maar aangezien er al ruim 24 (als voorbeeld) maanden voorbij zijn gegaan kun je hem niet omruilen voor hetzelfde model, dus krijg je je geld terug en betaal je het verschil bij. Met als gevolg een nieuwe videokaart voor een fractie van de prijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')