Vooral tip2 is geniaal bedachtquote:Op maandag 15 mei 2006 13:40 schreef Xebrozius het volgende:
note
Deze tips kunnen moraalridders aantrekken, maar dat laten we dus lekker buiten beschouwing.
tip 1
tip 2
Koop voor een feest een X aantal bierkratten vol bier bij een winkel waar ze in de aanbieding zijn. Breng deze kratten terug bij een andere winkel waar ze duurder zijn onder het mom van "mijn beste vriend heeft een ongeluk gekregen onderweg naar het feest. Kunnen wij de bierkratten inleveren?" Probeer zeker en overtuigd over te komen. Reken van te voren uit hoeveel je betaald zou hebben bij deze winkel waar ze niet in de aanbieding zijn en vertel dat dat bedrag op de bon stond.
Resultaat: Jij krijgt je geld terug, maar meer dan je er daadwerkelijk voor hebt betaald...
8 kratten bier á 9.99 in aanbieding heb je nu ingeleverd bij een winkel voor 8 * 12,99.
met als gevolg dat je de winkel verlaat met ¤ 24,- winst
Tip 2a
Mocht je niet zeker genoeg overkomen dan is er een andere optie... Laat het feest doorgaan, zuip je helemaal klem maar open zelf alle flesjes. Zorg ook dat je alle flesjes bewaard. Vul daarna op zondag met je brakke harses alle flesjes weer met water en gebruik een houten mal waar je de dopvorm reeds hebt ingeslagen. Plaats de dopjes weer op het flesje, leg het houtje er bovenop en tik met een rubberen hamer de dopjes weer vast (lukt niet altijd, zorg dat je wat extra dopjes van voorgaande feesten achter de hand hebt gehouden).
Lever daarna de kratten bier gewoon weer in, met bon en al. En presto.. je loopt me je kater de winkel uit en hebt het weekend gratis lopen zuipen
Zéér makkelijk. Zielig verhaal + overtuiging = kassa. Wat goed helpt is dingen zeggen als "Het zou juist zo'n leuke dag worden, waarom zou ik dan in godsnaam de bon bewaren. Ik kon dit van tevoren ook niet zien aankomen" En uiteraard Verplaats u zich eens in mijn situatie, we hebben helemaal geen zin om te feesten, we zitten met een oveschot aan bier en als we dat inleveren kunnen we die gast een leuk ding geven voor in het ziekenhuis"quote:Op maandag 15 mei 2006 13:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vooral tip2 is geniaal bedacht![]()
Ik zit er sterk over te denken om het een keer te proberen alleen ik vraag me af hoe gemakkelijk je kunt ruilen zonder bon
Hahaha geniaal allemaalquote:Op maandag 15 mei 2006 13:52 schreef Xebrozius het volgende:
Tip 3 (kwam ik hier tegen op het forum)
Ga naar een een grote winkel en koop daar een dure broek, neem de broek mee naar huis. Pas hem en duw hem in je kledingskast. Ga met je bon & betreffende plastic tas van zaak terug naar de betreffende winkel. Als niemand kijkt duw je die broek in die tas(raus wel ff de beveiliging er af), je loopt naar de balie en geeft aan het ding te willen ruilen voor iets anders omdat de pasvorm toch niet helemaal geweldig is en zoek een leuke trui + shirt uit. Thuis aangekomen heb je voor de prijs van 1 broek een hele outfit
Het wordt zelfs regelmatig gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:58 schreef BobRooney het volgende:
Doe je boodschappen met 2 winkelwagens, gooi in elke winkelwagen exact dezelfde boodschappen. Laat 1 winkelwagen achter in de winkel, reken de andere snel af. Loop dan sneaky de winkel weer in, koop dan een fles cola ofzo, en race naar je achtergelaten winkelwagen, en dan heb je dus al een bon van de andere volle winkelwagen, en reken de cola nog af, en zeg dat je nog wat vergeten was. Zou dit werken?
haha lol, die zou ook nog wel eens kunnen, valt wel op denk ikquote:Op maandag 15 mei 2006 13:58 schreef BobRooney het volgende:
Doe je boodschappen met 2 winkelwagens, gooi in elke winkelwagen exact dezelfde boodschappen. Laat 1 winkelwagen achter in de winkel, reken de andere snel af. Loop dan sneaky de winkel weer in, koop dan een fles cola ofzo, en race naar je achtergelaten winkelwagen, en dan heb je dus al een bon van de andere volle winkelwagen, en reken de cola nog af, en zeg dat je nog wat vergeten was. Zou dit werken?
Als het druk is in de supermarkt, valt het niet op hoor. Het is een tijdje veel voorgekomen in de regio waar ik ook in een supermarkt werkte, er werd ons ook gevraagd erop te letten. Maar je kunt onmogelijk continu die dingen in de gaten houden in een grote supermarkt op koopavond.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haha lol, die zou ook nog wel eens kunnen, valt wel op denk ik
Het werkt!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het wordt zelfs regelmatig gedaan.
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:42 schreef DaFan het volgende:
[WERKLOZEN][CENTRAAL] Tips
Kan iemand dat aanpassen?
Die is briljantquote:Op maandag 15 mei 2006 14:05 schreef Xebrozius het volgende:
Tip 5 (niet zelf uitgevoerd, wel zien gebeuren)
Ook zo'n hekel om die dure tandpasta te betalen?
Douw de tube in je verpakking van pleepapier, duw het stevig vast en de cassiere zal je pak euroshopper toiletpapier á 39 eurocent scannen. De tube á 3,79 wordt echter niet in rekening gebracht.
Mocht ze wel zien dat ie er in zit dan kun je je altijd beroepen op het feit dat ie er ingeglipt moet zijn ( reken dan ook niet alleen pleepapier af maar zorg dat je voor een hele week boodschappen doet) en betaal de tube dan alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |