Pardon? Jij geeft er je eigen negatieve twist aan. Buiten de boot vallen kan juist heel positief zijn, neem nou bijvoorbeeld de media-aandacht. De mensen hier denken gewoon anders dan dat zijn denkt, en dan valt ze op. De een ziet dat als negatief, de ander als positief.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waarmee de betekenis van het aloude gezegde, "je hoofd boven het maaiveld uitsteken", weer
eens in de negatieve zin bevestigd wordt.![]()
O, dus als er iets gezegd word op en manier die je niet bevalt heb je een excuus om er niet verder over na te hoeven denken ?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De manier waarop je het voedsel verpakt, laat niet zien hoe het gaat smaken. En dan doel ik vooral op je laatste alinea waarbij je zegt dat moslims per definitie niet fatsoenlijk zijn, tenzij het ex-moslims zijn. Ik denk dat Kirmizi je uitspraak dus niet eens zou WILLEN begrijpen, puur en alleen om het feit dat deze verwerpelijk is voor elk rationeel denkend mens.
Dat geloof ik meteen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De moslims in de VS doen het beter dan de gemiddelde Amerikaan, en dat zonder dat ze er een relnicht voor nodig hebben als AHA.
Dat laatste geloof ik niet trouwens.quote:Afgezien daarvan zullen de democraten haar natuurlijk ook uitpoepen.
Kan je nagaan, zoveel gelul en dan nog niet uitleggen wat je nu werkelijk bedoeld. Een dergelijke mening is verwerpelijk (menselijk gezien). Maar, wat blijkt, je hebt die mening niet, immers ik zou het fout hebben. En toch voel je je aangesproken. Sterker nog, je geeft zelfs TOE dat je woorden op meer manieren zijn uit te leggen. En TOCH licht jij die rare zinsconstructie van je niet toe.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O, dus als er iets gezegd word op en manier die je niet bevalt heb je een excuus om er niet verder over na te hoeven denken ?
Daar kan ik wel iets generaliserends over zeggen![]()
Net zo als je stelt te weten wat verwerpelijk is voor elk rationeel denkend mens. Dáár( rationeel denken enzo ) kan ik ook wel ff wat leuks over zeggen ivm met de islam b.v.RRRRRRRR gaan nu de hersenen en * bing de conclusie is al getrokken * bing daar valt de munt.
Kortom : probeer me niet woorden in de mond te leggen, die van mij zijn vaak op meer manieren uit te leggen.
De manier waarop jij en anderen hun conclusies trekken laat zien dat er niet écht over nagedacht wordt. Men heeft zijn mening over mij al gevormd en dus denkt men te weten wat ik zeg.
Welke puinhopen trouwens?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef RM-rf het volgende:
Misschien kan ze in amerika wél beweren voor haar 'vlucht' continue in een oorlogsgebied gewoont te hebben, vervolgd te zijn geweest en voor haar leven te moeten vrezen..
De Dame laat natuurlijk wel overal waar ze een tijdje verbleef puinhopen achter ....
LOLquote:Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Aan mensen die iets niet willen begrijpen? Ik kijk wel uit.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef deedeetee het volgende:
Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef Slayage het volgende:
Wat insinueer je hiermee? Dat de enige fatsoenlijke Moslims, Moslims die afvallig zijn en ervoor uitkomen?
Verklaar je zelf dan nader. Ik vraag het netjes, maar je geeft geen antwoord.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef deedeetee het volgende:
De manier waarop jij en anderen hun conclusies trekken laat zien dat er niet écht over nagedacht wordt. Men heeft zijn mening over mij al gevormd en dus denkt men te weten wat ik zeg.
Bij echte conservatieven zou ze ook niet passen denk ik maar mischien dat ze bij neo-cons wel past.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef Kozzmic het volgende:
Of deze denktank haar zo op het lijf geschreven is, is nog wel de vraag. Maar misschien is ze toch conservatiever dan tot dusver werd aangenomen.
[..]
We zullen het zien. Mij zou het niet erg verbazen als het haar zwaar gaat tegenvallen. Maar wie weet zijn de Amerikanen in een jubelstemming en wordt het één grote Hosanna-party. Ik hoop het voor haar. Ik snap de overstap alleen niet heel erg. But that's just mequote:Op maandag 15 mei 2006 16:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
1 van de verschillen tussen con's en neo-cons is juist dat neo-cons bijhoorlijk revolutionair zijn.
Het ging mij sec over de betekenis van het gezegde en niet specifiek over AHA.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon? Jij geeft er je eigen negatieve twist aan. Buiten de boot vallen kan juist heel positief zijn, neem nou bijvoorbeeld de media-aandacht. De mensen hier denken gewoon anders dan dat zijn denkt, en dan valt ze op. De een ziet dat als negatief, de ander als positief.
Was je zo bang voor Hirsi Ali dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, ik moet zo werken. Ik hoop dat deedeetee er morgen uit is met wat ie met de laatste alinea bedoelde. Ondertussen ga ik genieten van mijn dag, die weer helemaal goed is.
Ze past overal. En zeker daar past ze goed tussen. Een pathologische leugenaar tussen de leugenaars.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij echte conservatieven zou ze ook niet passen denk ik maar mischien dat ze bij neo-cons wel past.
Dat kan van korte duur zijn. Ik vrees voor je dat AHA nog veel meer aandacht zal krijgen dan tot nu toe het geval was. Vanaf 1 september dus alleen een stuk internationaler. En met Bush als president van de VS ook een stukje meer invloed dan in de TK van Nederland.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, ik moet zo werken. Ik hoop dat deedeetee er morgen uit is met wat ie met de laatste alinea bedoelde. Ondertussen ga ik genieten van mijn dag, die weer helemaal goed is.
Woorden zijn bijna altijd op meerdere manieren uit te leggen, de manier waarop een persoon ze uitlegt geeft de mening en manier van denken van die persoon weer. Dus lang niet altijd die van degene die de woorden oorspronkelijk gebruikt heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zoveel gelul en dan nog niet uitleggen wat je nu werkelijk bedoeld. Een dergelijke mening is verwerpelijk (menselijk gezien). Maar, wat blijkt, je hebt die mening niet, immers ik zou het fout hebben. En toch voel je je aangesproken. Sterker nog, je geeft zelfs TOE dat je woorden op meer manieren zijn uit te leggen. En TOCH licht jij die rare zinsconstructie van je niet toe.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:50 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ze past overal. En zeker daar past ze goed tussen. Een pathologische leugenaar tussen de leugenaars.
quote:Nederland te klein voor Ayaan Hirsi Ali
DEN HAAG - Dat Ayaan Hirsi Ali binnen afzienbare termijn de Nederlandse politiek zou verruilen voor een baan in de Verenigde Staten, was voor het Kamerlid allang een uitgemaakte zaak. Eigenlijk was ze van plan te vertrekken in mei volgend jaar, ruim vier jaar na haar beëdiging in de Tweede Kamer.
Dat het afscheid nu sneller komt, heeft alles te maken met haar woonsituatie: op 27 augustus moet zij op last van de rechter haar huis verlaten. Het Kamerlid heeft geen zin om daarna weer in kazernes te gaan wonen. In Amerika verwacht zij meer ontspannen te kunnen leven. ‘Daar zijn maar twee bewakers nodig in plaats van zes’, zei ze twee maanden geleden tegen de Volkskrant.
Hirsi Ali’s afscheid komt voor Haagse insiders niet onverwacht. Al vanaf haar aantreden in de politiek is duidelijk dat haar strijd tegen de radicale islam Nederland overstijgt. Sinds haar film Submission en de daaropvolgende moord op regisseur Theo van Gogh, weten ook de lezers van The New York Times, The Washington Post en Time wie zij is. Ze wordt overal ter wereld in één adem genoemd met de bedreigde schrijver Salman Rushdie. ‘Voelt u zich een moslima, Somalische of Nederlandse?’, werd haar ooit gevraagd in een Belgische krant. ‘Ik voel me een autonoom individu en een wereldburger’, was Hirsi Ali's antwoord.
De politiek is voor haar steeds een middel geweest om haar doel te bereiken, geen doel op zichzelf. Dat maakte ze al duidelijk in 2002, toen ze zonder gewetensbezwaren overstapte van de PvdA (waar ze werkte bij het wetenschappelijk bureau) naar de VVD, omdat de liberalen wél bereid waren haar hoog op de lijst voor de Kamer te zetten. Die kans op een podium greep ze met beide handen aan: ze stormde met 30 duizend voorkeurstemmen de Tweede Kamer in en groeide binnen de kortste keren uit tot Nederlands meest spraakmakende politica. Bejubeld en omstreden, hartstochtelijk geliefd én gehaat. Geen dag uit het nieuws, ook al omdat ze haar leven al snel niet meer zeker was. Ze is al vier jaar niet meer zonder lijfwachten gesignaleerd. Die bewaking maakte haar functioneren als Kamerlid steeds moeilijker. Ze kan geen werkbezoeken afleggen of deelnemen aan publieke debatten.
Maar terwijl haar internationale carrière een hoge vlucht nam, werd evenzeer duidelijk dat ze niet voor de Nederlandse consensuspolitiek in de wieg is gelegd. Ze loopt aan tegen de vele vergaderingen waar schimmige compromissen gesloten moeten worden. Dan is er de pikorde in de fractie en de strikte portefeuilleverdelingen: Hirsi Ali vindt het allemaal om gek van te worden: ‘Tachtig procent van mijn energie gaat op aan dat eeuwige vergaderen, toestemming vragen, afspraken maken. En intussen gebeurt er weinig.’
Op hun beurt worden haar collega's gek van haar. Bij vrijwel elk concreet voorstel dat het Kamerlid de afgelopen jaren deed (verbod op islamitische scholen, hardere aanpak van meisjesbesnijdenis) moest zij eerst opboksen tegen weerstand in haar eigen partij. Keer op keer werden er ten behoeve van de lieve vrede afspraken gemaakt, die Hirsi Ali vervolgens aan haar laars lapte. Fractievoorzitter Van Aartsen - intussen zelf afgetreden - bleef altijd achter haar staan, maar veel van haar fractiegenoten vinden haar een prima donna en spreken smalend van ‘de prinses’.
Het verzet kwam twee maanden geleden tot een uitbarsting in de fractie. De VVD verloor de gemeenteraadsverkiezingen en moest toekijken hoe de PvdA van Wouter Bos bijna alle allochtone kiezers naar zich toe trok. Een meerderheid van de fractie gaf Hirsi Ali de schuld. ‘We moeten de moslims niet wegjagen’, kreeg ze te horen. Hirsi Ali begon te twijfelen aan haar eigen effectiviteit als politica. ‘Bij de gewone burgers komt mijn boodschap vervormd over’, zei ze na de gemeenteraadsverkiezingen tegen de Volkskrant.
In Amerika onderhandelde Hirsi Ali de afgelopen maanden met enkele denktanks. De Johns Hopkins University kon haar niet betalen en bij de progressieve Brookings Institution voelde ze zich niet thuis. Ze koos voor het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank die wordt gezien als een van de belangrijkste adviseurs van de regering-Bush. Het biedt haar de kans haar boek Shortcut to Enlightenment af te maken en misschien te promoveren.
Vorige week tekende ze het contract met het AEI en werd ook haar bewaking gegarandeerd door het ministerie van Buitenlandse Zaken van de VS. Ze had haar vertrek eind juni bekend willen maken, maar ziet zich door de ophef over haar naturalisatie gedwongen het nu al aan te kondigen.
http://www.volkskrant.nl/(...)komt_niet_onverwacht
Wat is een Hosanna-party?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:49 schreef Verbal het volgende:
Maar wie weet zijn de Amerikanen in een jubelstemming en wordt het één grote Hosanna-party. Ik hoop het voor haar.
V.
Als je toegeeft dat je manier van posten voor meerdere interpretaties vatbaar zijn (en de achtergrond van je postgedrag bekend is bij het gross van Fok!) en vervolgens die post zelf niet toelicht, is dat een teken van zwakte. Wat er staat, staat er. Ik heb tot nu toe geen enkele andere uitleg gezien van hetgeen wat jij hebt gepost. Eet smakelijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Woorden zijn bijna altijd op meerdere manieren uit te leggen, de manier waarop een persoon ze uitlegt geeft de mening en manier van denken van die persoon weer. Dus lang niet altijd die van degene die de woorden oorspronkelijk gebruikt heeft.
En daar kun je 't mee doen want ik ga lekker eten koken, spercieboontjes en argentijnse worstjes![]()
Lekker makkelijk om dat er weer bij te halen. Als je kritiek krijgt dan roep je gewoon dat mensen jaloers zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waarmee de betekenis van het aloude gezegde, "je hoofd boven het maaiveld uitsteken", weer
eens in de negatieve zin bevestigd wordt.![]()
onzin.. ze is er altijd open en eerlijk over geweest dat ze net als 80 procent van de asielzoekers gelogen heeft tijdens de procedure.. is al jaren bekendquote:Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dat er weer bij te halen. Als je kritiek krijgt dan roep je gewoon dat mensen jaloers zijn.
En vaak werkt dat misschien zo maar in dit geval zeker niet. Mevrouw Ali heeft het er zelf naar gemaakt. Als je leugen op leugen stapelt en daar je hele carriere op bouwt dan moet je niet raar staan te kijken als je op een gegeven moment aangepakt wordt.
Ik vind het zelfs nog verbazingwekkend om te zien hoe ze hier nog mee wegkomt ook. Kijk alleen in dit topic hoeveel mensen haar blijven verdedigen. Iedere andere politicus die zo zou hebben gelogen zou door de achterdeur naar buiten zijn gegaan. Neem een gevalletje Singh varma of mevrouw bijlhout.
Denk aan Jezus en Jeruzalem, dwepen, bewieroken. Reidans, reidans. Hosanna in de hoge, etcetera.quote:
Blijft me ook weer verbazen. Hebben jullie de bewuste docu van zembla uberhaupt wel gezien? Het gaat niet slechts om het feit dat ze gelogen heeft tegen een IND mannetje. Ze heeft werkelijk over haar hele leven gelogen en dat tot op de dag van vandaag. Van haar zogenaamde uithuwlijking tot haar zogenaamde slechte jeugd door diverse oorlogen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
onzin.. ze is er altijd open en eerlijk over geweest dat ze net als 80 procent van de asielzoekers gelogen heeft tijdens de procedure.. is al jaren bekend
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dat er weer bij te halen. Als je kritiek krijgt dan roep je gewoon dat mensen jaloers zijn.
Misschien heb je de post waar dit in stond gemist, dus bij deze.quote:Het ging mij sec over de betekenis van het gezegde
Wat nou wraak?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wat een geweldige move van haar zeg.
Iedereen wou haar de mond snoeren.. en wat doet ze?
Ze gaat naar de VS om een nog groter publiek te bedienen.
Haar wraak is zoet… tof
Daar issie dan weer * zwakte * Ik heb 't over zelf nadenken dus óók wat wat ik zou kunnen bedoelen enzo........... niet een voorgekauwd praatje volgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je toegeeft dat je manier van posten voor meerdere interpretaties vatbaar zijn (en de achtergrond van je postgedrag bekend is bij het gross van Fok!) en vervolgens die post zelf niet toelicht, is dat een teken van zwakte. Wat er staat, staat er. Ik heb tot nu toe geen enkele andere uitleg gezien van hetgeen wat jij hebt gepost. Eet smakelijk.
Nee zegt me echt niks.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Denk aan Jezus en Jeruzalem, dwepen, bewieroken. Reidans, reidans. Hosanna in de hoge, etcetera.
V.
Dan heb jij het nieuws wat daarop volgde blijkbaar niet gevolgd en de reacties hier niet. Zelfs over haar jeugd en schooltijd was al bekend en over haar huwlijk is het hoogst twijfelachtig of Zembla wel de waarheid meldde.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:04 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Blijft me ook weer verbazen. Hebben jullie de bewuste docu van zembla uberhaupt wel gezien? Het gaat niet slechts om het feit dat ze gelogen heeft tegen een IND mannetje. Ze heeft werkelijk over haar hele leven gelogen en dat tot op de dag van vandaag. Van haar zogenaamde uithuwlijking tot haar zogenaamde slechte jeugd door diverse oorlogen.
Waarom reageer je niet op mijn posts? Ben ik te minquote:Op maandag 15 mei 2006 17:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar issie dan weer * zwakte * Ik heb 't over zelf nadenken dus óók wat wat ik zou kunnen bedoelen enzo........... niet een voorgekauwd praatje volgen.
En ik mag hopen dat mijn postgedrag inmiddels bekend is op fok. Daar heb ik erg hard aan gewerktmaar ik ben wel benieuwd naar de achtergrond van dat gedrag, zou heel fok daar echt 't zelfde over denken?
Werk ze vanavond.
quote:
ga je schamen.quote:tolk/vertaalster Somalisch-Nederlands bij onder andere de I.N.D.
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Godslasteraar het volgende:
Trouwens, dat American Enterprise Institute, dat waren toch de mensen die dachten het MO te kunnen moderniseren door het invoeren van democratie?
Dan lijkt het erop dat ze met het aannemen van Ayaan een koerswijziging maken. Blijkbaar zijn ze na het debacle van Irak (eindelijk) tot de conclusie gekomen dat de islam en democratie niet samengaan, en dat de islam óf drastisch hervormd moet worden, óf ten onder moet gaan.
Het enige wat bekend was was dat ze gelogen had tegen de IND. De verhalen over haar jeugd zeker niet int ieder geval niet bij het grote publiek. Sterker nog bij zembla lieten ze nog even heel fijntjes alle interviews op tv van mevrouw Ali zien waarin ze duidelijk loog over haar verleden.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan heb jij het nieuws wat daarop volgde blijkbaar niet gevolgd en de reacties hier niet. Zelfs over haar jeugd en schooltijd was al bekend en over haar huwlijk is het hoogst twijfelachtig of Zembla wel de waarheid meldde.
Lekker algemeen ontwikkeld, dusquote:
Ik heb je helemaal over 't hoofd gezien maar ik wel ff terug lezen als je daar weer vrolijk van wordt. Dacht dat je iemand anders aan 't afsoppen was.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn posts? Ben ik te minof sla ik de spijker op zijn kop?
O ja, laat me raden. Alleen de literatuurprijs ontbreekt in haar kastje.quote:
Twee keer maar liefstquote:Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal over 't hoofd gezien maar ik wel ff terug lezen als je daar weer vrolijk van wordt. Dacht dat je iemand anders aan 't afsoppen was.
hoop niet dat ik spijt ga krijgen van mijn royale aanbod....![]()
Nou sorry hoor. Ik zal je niets meer vragenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lekker algemeen ontwikkeld, dus
[Jip en Janneke modus]
Er bestáán geen Hosanna-party's. Die heb ik bedacht.
[/Jip en Janneke modus]
V.
Onzin, dit is een goede carrière movequote:Op maandag 15 mei 2006 17:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat nou wraak?
Ze is met de staart(?) tussen haar benen als een angsthaas gevlucht. (of plannen gemaakt om te ontsnappen).
Ze kent zeer slecht Nederlands en haar Engels is pijnlijk voor je oren om aan te horen.
Nee, de overwinnning is aan hen die vrede en tolerantie nastreven.
Heil Zembla!
Hebben je posts toch weinig indruk gemaakt.quote:
Wat een lol. Wat een lol. Hij heeft ze over het hoofd gezien, maar er komt een reactiequote:Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Hebben je posts toch weinig indruk gemaakt.![]()
Ik ben blij dat je je vermaaktquote:
Wie zegt dat Zembla alles liet zien? Overigens stond deze informatie in HP/deTijdquote:Op maandag 15 mei 2006 17:16 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Het enige wat bekend was was dat ze gelogen had tegen de IND. De verhalen over haar jeugd zeker niet int ieder geval niet bij het grote publiek. Sterker nog bij zembla lieten ze nog even heel fijntjes alle interviews op tv van mevrouw Ali zien waarin ze duidelijk loog over haar verleden.
Dan zou ik die nog maar eens doorlezen want daar is namelijk ook al genoeg geschreven over haar schooltijd.quote:Sterker nog hier in dit dopic staan een aantal links naar amerikaanse websites waar de leugens nog even dunnetjes worden overgedaan over ons zielige asielzoekstertje wat het zo zwaar heeft gehad in diverse oorlogen![]()
Hoe kan je zo klakkeloos een zeer zwakke documentaire geloven waarin notabene anonieme getuigen werden gehoord en waar ook al uit blijkt dat het verhaal over haar huwlijk nogal discutabel is, zelfs haar broer heeft dit al weer terug genomen.quote:Echt hoe kan je het goed praten allemaal.
quote:Staatssecretaris Atzo Nicolaï van Europese Zaken zegt dat hij het partijgenote en VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi ‘van harte gunt als het inderdaad mogelijk is dat zij naar Amerika kan gaan’.
‘Het is mooi als een Kamerlid niet direct na de verkiezingen opstapt, maar aan het eind van een periode andere zaken kan gaan doen’, aldus Nicolaï maandag na afloop van overleg met zijn Europese collega's in Brussel.
Nicolaï stelde verder dat hij niet de indruk heeft dat ‘dit iets van de laatste weken is’. ‘Ik denk dat hier al langer over is nagedacht.’
Wat een lol?!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat een lol. Wat een lol. Hij heeft ze over het hoofd gezien, maar er komt een reactie![]()
gevonden :quote:
enquote:quote:Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef deedeetee het volgende:
Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef Slayage het volgende:
Wat insinueer je hiermee? Dat de enige fatsoenlijke Moslims, Moslims die afvallig zijn en ervoor uitkomen?
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef deedeetee het volgende:
Verklaar je zelf dan nader. Ik vraag het netjes, maar je geeft geen antwoord.
Het is eigenlijk meer van 't zelfde als ik had gekregen van Mutant........quote:quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef deedeetee het volgende:
Jammer, een fatsoenlijke voor zich zelf denkende moslim minder hier en wij blijven met de minder ruimdenkende * rest * zitten.
Kunnen we 't niet omdraaien ??
Ze is geen Moslim remember?
Oh sorry. Ik dacht dat het een retorische vraag wasquote:Op maandag 15 mei 2006 17:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je vermaaktmaar m'n vraag blijft onbeantwoord. Laat ik het herformuleren:
Maakt de AEi een koerswijziging van een organisatie die het heil zoch in democratisering naar een organisatie die nu, na alle nieuw opgedane kennis en vooral ervaring, meent dat het probleem de islam zelf is. (al dan niet terecht).
Ik weet weinig van die denktanks af, maar ik heb de indruk dat Ayaan een aantal jaren geleden daar niet welkom was geweest.
Echt wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wat een lol?!![]()
![]()
Je hebt gelijk, positief blijven denken.![]()
Dit is nu voor het eerst dat ik uitkijk naar een persconferentie van "de prinses"quote:Op maandag 15 mei 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
Morgen houdt mevrouw een heuse persconferentie.
Laat haar maar prinses zijn in de VS.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit is nu voor het eerst dat ik uitkijk naar een persconferentie van "de prinses"![]()
Je kan de situatie voor jezelf mooier maken, romantiseren en verdraaien, maar feit blijft dat haar leugens haar houdbaarheidsdatum in Nederland exponenteel hebben doen dalen. Nu kan je je zelf wel wijs maken dat dit een doortrapte stunt van die illegale lijperd is, omdat je het niet wil accepteren dat je Afrikaanse talisman je mooi langs de kant heeft gezet door als een lafbek te vluchten, maar de realiteit is toch dat ze haar vroegere meesters bij de VVD niet meer onder ogen kan zien.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Onzin, dit is een goede carrière move
Ze gaat nu naar het centrum van de macht in de wereld.. Washington
Nu zal ze wel weer stijgen op de lijst van machtigste vrouwen van de wereld.
Super… ik hou van haar… ze is een Superwoman..
Ze strijd tegen onrecht.. en het is die moslim extremisten nog steeds niet gelukt om haar de mond te snoeren.
Ha ha![]()
Bepaalde woorden letterlijk nemen, ze uit de context halen om vervolgens daarmee iemandquote:Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef deedeetee het volgende:
Jij zit óók te wachten op uitspraken die je dan weer uit elkaar kunt trekken en waar je dan fijn vlijmscherpe conclusies uit kunt trekken
De realiteit is . dat ze groter gaat worden dan ooit..quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je kan de situatie voor jezelf mooier maken, romantiseren en verdraaien, maar feit blijft dat haar leugens haar houdbaarheidsdatum in Nederland exponenteel hebben doen dalen. Nu kan je je zelf wel wijs maken dat dit een doortrapte stunt van die illegale lijperd is, omdat je het niet wil accepteren dat je Afrikaanse talisman je mooi langs de kant heeft gezet door als een lafbek te vluchten, maar de realiteit is toch dat ze haar vroegere meesters bij de VVD niet meer onder ogen kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |