Ik ben dus een kleine spinnenfobie. Dus als ik een dikke spin zie, zit ik de hele tijd te kijken of hij al dichterbij komt, en loop ik er met een boog omheen zo mogelijk. Ze gaan er meestal so snel mogelijk aan met de stofzuiger.
Nou ja, ik maak elke week en zonodig de badkamer schoon, en vandaag moets ie weer.
Kom ik binnen om de boel op te ruimen, zie ik daar een JOEKEL van een spin hangen, ARGH!!
Ik graai spullen weg en ren letterlijk de badkamer uit... grijp de stofzuiger en zuig het beest weg.
PHEW!
Not. Ik ga weer verder, loop de badkamer uit de gang in, kijk voor de zekerheid ff naar het plafond, en jahoor, zo mogelijk NOG GROTERE SPIN!
Bibber, stofzuiger, etc.
Ik dacht nog, als ik nou nog zo'n kutbeest zie hier wordt ik gek!
Inmiddels boenen in de badkamer, zie ik zo'n schijtbeest achter de WC hangen!
WAAR KOMEN DIE VANDAAN!?
Stofzuiger, etc.
Inmiddels vraagt mijn vader zich af of ik inderdaad gek ben geworden met die stofzuiger.
Nou, eindelijk alles weg hoor!
Ik weer schoonmaken, alles bijna klaar.
Ligt er zo'n beest plagestampt op de grond.... kreeg bijna kotsneigingen! Ik had erop GESTAAN!
Mijn ouders moeten verdorie eens de ongediertedienst bellen want ik word helemaal gek hier!!
Dat is toch niet normaal meer? Lijkt wel alsof ik ze aantrek ofzo!! En vanochtend geen enkel beest gezien. Dus wtf is hier aan de hand?
Ik ben vervloekt!!!
Volgende keer schoonmaken met een vlammenwerper
zo ik ben klaar met zeiken.