quote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef Jos_Tieband het volgende:
nah het is gewoon een privé site met wat onzin enzo er op, en de hoster is het bedrijf van een kammeraad, dus geen officieel contract enzo!
hij matst me ook wel een beetje met de prijs, maar toch ik ben er niet blij mee!!
en dat nu ik er iets op moet zetten om te delen
Zou dat betekenen dat als ik op mijn website die ik nu puur gebruik als opslag een webwinkel zet die ik dan ook echt laat werken (zonder kvk dan wel) dat ik dan een schadevergoeding kan eisen als de server down is ?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef rainmaker2k het volgende: Volgens mij kan dat alleen als je er zichtbare financiele schade aan overhoudt. Is het een webwinkel?
matig om dan geld te willen. zeker als het toch maar onzin is.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef Jos_Tieband het volgende:
nah het is gewoon een privé site met wat onzin enzo er op, en de hoster is het bedrijf van een kammeraad, dus geen officieel contract enzo!
hij matst me ook wel een beetje met de prijs, maar toch ik ben er niet blij mee!!
neequote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat als ik op mijn website die ik nu puur gebruik als opslag een webwinkel zet die ik dan ook echt laat werken (zonder kvk dan wel) dat ik dan een schadevergoeding kan eisen als de server down is ?
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef Jos_Tieband het volgende:
Ik zou niet zeuren hierover, ga anders naar een hoster die wel een 100% uptime garandeert en deze ook berekend.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef Jos_Tieband het volgende:
Six pack bier kun je dan wellicht eisen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef Jos_Tieband het volgende:
Volgens mij kan dat in principe wel. Maar daarna krijg je waarschijnlijk ook de belastingdienst op je dak.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat als ik op mijn website die ik nu puur gebruik als opslag een webwinkel zet die ik dan ook echt laat werken (zonder kvk dan wel) dat ik dan een schadevergoeding kan eisen als de server down is ?
geen contract == geen schadevergoeding, je kan hooguit em in elkaar gaanmeppen maar dan ben je je hoster kwijtquote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef Jos_Tieband het volgende:
In DIG gaan topics na oplossing niet op slot. misschien komt het nog eens van pas...quote:
Nog eens van pas?? Met zo'n slechte OP?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
In DIG gaan topics na oplossing niet op slot. misschien komt het nog eens van pas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |