Welkom!!!!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef coranoot het volgende:
Haay,
Ik ben hier nieuw en sinds kort doe ik ook aan postcrossing
Via wat klikwerk kwam ik hier terecht en ik heb het hier een beetje doorgelezen en het lijkt me hier wel gezellig
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:50 schreef inkie1010 het volgende:Gaaf!!! Ik heb je linkje gewijzigd in de OP !
Zo doe ik het ook, en anderen ook bij mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef QTPi het volgende:
Damn dat taggen is verslavend![]()
Ik heb even een vraagje over de you can choose tag.
Je tagt degene waarvan je een kaartje wilt (die je dan uitkiest) dus het is een beetje andersom aan de gewone tag methode. Is het dan handig om een U2U te sturen waarin je aangeeft dat je getagged hebt en wat je adres is?? Zo heb ik t nu wel 2x gedaan.
Daar ben ik ondertussen achter gekomenquote:Welkom! Je beseft je dat dit net zo verslavend kan werken als alle drugs bijelkaar?
Erg hequote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef coranoot het volgende:
[..]
Daar ben ik ondertussen achter gekomen
Ik heb er nu 5 verstuurd: 3 naar Amerika, 1 naar Duitsland en 1 naar Finlandquote:hoeveel heb je al gestuurd/ontvangen?
officiële kaartjes of tags?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef coranoot het volgende:
[..]
Ik heb er nu 5 verstuurd: 3 naar Amerika, 1 naar Duitsland en 1 naar Finland
Ik heb er 3 ontvangen: 1 uit België, 1 uit Duitsland en 1 uit Amerika
Er zijn er nu nog 2 onderweg naar Amerika en 1 naar Japan.
Welkom.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef coranoot het volgende:
[..]
Ik heb er nu 5 verstuurd: 3 naar Amerika, 1 naar Duitsland en 1 naar Finland
Ik heb er 3 ontvangen: 1 uit België, 1 uit Duitsland en 1 uit Amerika
Er zijn er nu nog 2 onderweg naar Amerika en 1 naar Japan.
Nee, het is deze user: http://www.postcrossing.com/user/alialiali al niet meer online geweest sinds 25 aprilquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef brighton het volgende:
[..]
Was dat deze user? Die heeft ook een postbus en is sinds 6 april niet ingelogdHeb ik een kaartje naartoe...
* QTPi wacht met smartquote:Op woensdag 17 mei 2006 07:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ik stuur verschillende. Ze zijn allemaal 4 voor 1 euro.Behalve de Maori kaarten, die zijn 3 voor 1 euro.
Kaartjes voor QTPI en Klonk zijn verstuurd.
Tot dusver alleen nog maar officiële kaartjesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
officiële kaartjes of tags?
oh ja, welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |