Waar kan je dat zien dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is jullie langste en kortste afstand? Bij mij:
Longest distance: 18273 km received from Great Britain
Shortest distance: 2235 km received from Australia
Niet, dat moet je uitrekenen. Via http://gc.kls2.com/ kan je opzoeken of dat plaatsje een airport heeft en dan tussen 2 airportcodes de afstand laten berekenen. Als je meerdere plaatsen in 1 land hebt pak je degene die het verste weg ligt. Als je niet in Amsterdam oid woont, zoek dan het vliegveld wat het dichtst in de buurt ligt, of airstrip.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:13 schreef QTPi het volgende:
Ik zag mijn kaartje op je site staan Muckerggggg leuk
![]()
Hij is er, hij mag naar Amsterdam, scheelt tenminste al 1 dag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:18 schreef Klonk het volgende:
cool Iran, ben benieuwd hoe lang die onderweg gaat zijn, en idd da's raar Jaguarized adres is meestal een kwestie van een paar seconden wachten
is dat een stille hint?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:25 schreef Klonk het volgende:
lijkt me grappig een kaartje uit Nieuw Zeeland en dan in het Nederlands
Wil je ook 1?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:25 schreef Klonk het volgende:
lijkt me grappig een kaartje uit Nieuw Zeeland en dan in het Nederlands
Als er 1 wil kan je het ook gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:28 schreef Klonk het volgende:
ik doe niet aan stille hints, maar ik bedoel meer voor onbekende ontvanger
nee, nog niet gehadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:31 schreef Jaguarized het volgende:
Oh muck, was die van mij al aangekomen?
Jup.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, nog niet gehad
die van mij had je wel he?
raar is dat ja...quote:
Noord Finlandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:38 schreef Vava het volgende:
Ja haha
En liever niet de komende 8 naar Finland, het zuiden van dat land is al bedolven onder de stipjes en lijntjes
Ik wil best een kaart van een echte Lap ontvangenquote:
Ik heb er ook eentje van fromthesea; hele mooie kaart en een verhaaltje op de achterkant.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:00 schreef inkie1010 het volgende:
Mja die kaart uit iran, ik heb er ook 1 gehad, van Fromthesea. maar het viel me eigenlijk tegen, ja best mooie kaart, maar punt 1: in envelop, punt 2: niets op de kaart geschreven....
ehmmmm, doe maar een city viewquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef Jaguarized het volgende:
Klonk, wil je een city view kaartje of een Maori-cultuur-kaartje?
Was dat deze user? Die heeft ook een postbus en is sinds 6 april niet ingelogdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:21 schreef Miss_B het volgende:
Hoop dat binnenkort het kaartje naar Amerika, wat naar een postbus is gestuurd, eindelijk eens geregd wordt. Heb ook al een PM gestuurd![]()
Hoi welkom!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef coranoot het volgende:
Haay,
Ik ben hier nieuw en sinds kort doe ik ook aan postcrossing
Via wat klikwerk kwam ik hier terecht en ik heb het hier een beetje doorgelezen en het lijkt me hier wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |