Goed plan @ rare tijden, maarja morgen weer een werkdag. Misschien t weekend.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je op rare tijden gaan taggen, als Australie/verre oosten wakker is![]()
Ik wil ook wel weer officiele kaarten ontvangen maar voorlopig zijn er 5 van mij onderweg
Ik heb al wel een paar keer 's nachts zitten kijken op dat forum en al een paar keer getagged ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef QTPi het volgende:
[..]
Goed plan @ rare tijden, maarja morgen weer een werkdag. Misschien t weekend.
Ik heb er ook weer 5 onderweg.
Ik wilde mijn historymap uploaden maar waar kan dat t beste?? zoals tinypic ofzo..
Hoiquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is verslavend heik heb nog helemaal niks getagged vandaag
en toch wel wat kaarten en postzegels liggen! Eigenlijk moet je op rare tijden gaan taggen, als Australie/verre oosten wakker is
![]()
Ik wil ook wel weer officiele kaarten ontvangen maar voorlopig zijn er 5 van mij onderweg
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:54 schreef Klonk het volgende:
ik denk het eigenlijk wel, als ik niet ziek thuis ben (na een burnout loopt het geestelijk nog steeds niet helemaal lekker) werk ik voor TPG pakketservice en dan gaat het opvallen als iemand vaak pakjes krijgt, denk dat de postbode hetzelfde heeft.
Dat is balen! Misschien dat de webmaster er iets aan kan doen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Muck het volgende:
jeeeee, mijn kaartje in finland is aangekomen! In 4 dagen!
Gelijk maar een nieuw adres aangevraagd. Hij mag naar Engeland!
leuk! daar heb ik nog nooit een kaartje heen gestuurd
edit:
oh ja hoor...
eentje die gestopt is denk ik...
geen naam, geen leeftijd, geen overige info
en het gekste is nog: geen adres!
op het forum is die persoon ook niet te vinden, en nadat ik op de site ging kijken of ik ham daar was stond er bij zijn/haar profiel dat de user verwijderd is!
dan kan ik er toch helemaal geen kaart heen sturen?!
lekekr dan, nu kan ik 60 dagen gaan zitten wachten tot ie expired is!
http://www.postcrossing.com/user/Praias
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |