ik zal het verstandig besten, aan gezonde, schappelijk geprijsde voedingsmiddelenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:57 schreef ChRoNiC het volgende:
Wel komisch overigens dat je hiermee nog geld ontvangt ook.
Wel naar de Aldi voor de boodschapjes heh Pony-Lover. Anders is het zo weer op
Van die 10 cent van mij koop je wel een snoepje he!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik zal het verstandig besten, aan gezonde, schappelijk geprijsde voedingsmiddelen![]()
Als ik weer geld heb zal ik jullie natuurlijk ook steunen als jullie in nood zittenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef Sebasser het volgende:
ik open even een Paypal rekening
Stort jij dan ook wat op mijn rekening Pony loverke
Pff, das niks, ik kreeg in april 1352E gestort vanwege te weinig ontvangen toelage over de eerste maanden van 2006quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Je vindt het zeker niet leuk als ik hier schrijf dat ik deze maand 600 euro van de IB groep heb gekregen omdat ik te weinig toelage ontvangen heb de afgelopen tijd
omdat je het erbij gezet hebtquote:Op maandag 15 mei 2006 00:01 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Van die 10 cent van mij koop je wel een snoepje he!
zo veelquote:Op maandag 15 mei 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:Datum Rekening Naam/Omschrijving Bedrag (¤) 15-05-2006 6815439 *[insert pony]* Wheh koop maar een varken -7.50
die zijn er nietquote:Op maandag 15 mei 2006 00:01 schreef Miguel het volgende:
Ow ja, en d'r kan niks vanaf voor TS. Ga je familie maar bezoeken ofzo![]()
Je hebt toch wel meer familie naast je ouders? Anders ben je nog zieliger dan dit topic me al heeft laten denken...quote:
ik heb idd nog wel wat meer familiequote:Op maandag 15 mei 2006 00:12 schreef Miguel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer familie naast je ouders? Anders ben je nog zieliger dan dit topic me al heeft laten denken...![]()
Hej Wouterquote:Op maandag 15 mei 2006 00:12 schreef Byte_Me het volgende:
veel bij vrienden en kennissen gaan eten.
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef erikkll het volgende:
ik heb zelf -43 euro, momentje, er kan nog wel een euro van af
ga ik ook doen jaquote:Op maandag 15 mei 2006 00:12 schreef Byte_Me het volgende:
veel bij vrienden en kennissen gaan eten.
Als het zo door gaat kun je morgen naar een 4 sterren restaurant en kun je daar nog fooi geven ook!quote:
Dan moet ik in de toekomst maar eens rondjes gaan geven op de "Fok steunt zwervers meet".quote:Op maandag 15 mei 2006 00:16 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als het zo door gaat kun je morgen naar een 4 sterren restaurant en kun je daar nog fooi geven ook!
Toffe mensen doen datquote:Op maandag 15 mei 2006 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
Welke idioot stort er nou 7.50 op iemands anders rekeningomfg
* Maikuuul is jaloersquote:
Ik heb al een keer 5 euro naar de rekening van Danny overgemaakt om mijn notes te zienquote:Op maandag 15 mei 2006 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
Welke idioot stort er nou 7.50 op iemands anders rekeningomfg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |