Je hebt toch wel een sleutel van hun huis?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
die zijn op vakantie dus daar heb ik niet zo veel aan helaas![]()
Utrechtquote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
en plaats?? ben nu bezig met internet bankieren..
Gewoon verzinnen, plaats was Utrecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:48 schreef basmens het volgende:
[..]
bij mijn bank moet je ook straat/ huisnummer invullen; sorry gaat helaas niet tenzij je post
dank youquote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die rollen beschuit moeten wel lukken dan...![]()
Zelfs ik heb 20 cent over voor mijn minder bedeelde medemensch...![]()
dank jequote:Op zondag 14 mei 2006 23:50 schreef Aurelium het volgende:
10 cent van mij. Symbolisch bedrag, want ik zit zelf ook krap op het moment
Wacht maar tot je studeertquote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
\
Btw als je normaal met je geld omgaat kun je niet in het rood staan
is waar, maar er ging dus ineens 250 euro af op een moment dat ik niet verwachttequote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Jij hoeft alleen maar benzine voor je brommer te kopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb net lekker gewokt5 borden gehad met eten, 2 borden met ijs, en 1 bord met fruit
Heerlijk.
yeah, like that's gonna happen...quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:55 schreef Sebasser het volgende:
D A is gelukkien dat jij nu weer extra geld hebt
Daarom is het ook handig om een extra spaarrekening als buffer te hebben. Ik heb ook wel eens van dat soort dingen meegemaakt, en gelukkig had ik nog genoeg geld op mijn spaarrekening staan zodat ik uit het rood kon komen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
is waar, maar er ging dus ineens 250 euro af op een moment dat ik niet verwachtte![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom is het ook handig om een extra spaarrekening als buffer te hebben. Ik heb ook wel eens van dat soort dingen meegemaakt, en gelukkig had ik nog genoeg geld op mijn spaarrekening staan zodat ik uit het rood kon komen.
Topquote:Op zondag 14 mei 2006 23:57 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ok heb geld gestort, genoeg voor 2 pizza's.
Wel voor Margarita's neem ik aan, we moeten de TS ook weer niet te veel verwennen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:57 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ok heb geld gestort, genoeg voor 2 pizza's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |