euh, neequote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Je vindt het zeker niet leuk als ik hier schrijf dat ik deze maand 600 euro van de IB groep heb gekregen omdat ik te weinig toelage ontvangen heb de afgelopen tijd
Tja, als je te weinig hebt gekregen dan heb je daar gewoon recht op. Leuk zakcentje overigensquote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Je vindt het zeker niet leuk als ik hier schrijf dat ik deze maand 600 euro van de IB groep heb gekregen omdat ik te weinig toelage ontvangen heb de afgelopen tijd
dat zal ik doenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Syytön het volgende:
En koop van mijn 1 euro wel iets gezonds, ja.![]()
kan je dat gelijk zien danquote:Op zondag 14 mei 2006 23:36 schreef descendent1 het volgende:
Hoeveel heb je al binnen op je rekening?![]()
Ehmm..quote:
het gaat om de postbank, pony lover is vast wel goed als naamquote:Op zondag 14 mei 2006 23:36 schreef Tatutatu het volgende:
Je moet nog wel even je naam erbij zetten en welke bank..
![]()
Yep, maar niet binnen een dag toch?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je internetbankieren? Als het goed is dan staat het er vrij snel op.
Bij mij is het vaak binnen een uur wel binnen. Toen ik iets in V&A verkocht had toen stond het geld na een kwartier al op mijn rekening. Alleen was dat wel van een Rabobank rekening naar een Rabobank rekenig, dus hoe het zit met Rabo naar Postbank weet ik niet...quote:
Van mensen die ook postbank hebben is er idd al geld binnen gekomenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak binnen een uur wel binnen. Toen ik iets in V&A verkocht had toen stond het geld na een kwartier al op mijn rekening. Alleen was dat wel van een Rabobank rekening naar een Rabobank rekenig, dus hoe het zit met Rabo naar Postbank weet ik niet...
nopequote:Op zondag 14 mei 2006 23:40 schreef Rapaille het volgende:
Hebben je ouders anders geen kleingeld liggen in de auto om te parkeren? Of een kaartpot?
en plaats?? ben nu bezig met internet bankieren..quote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het gaat om de postbank, pony lover is vast wel goed als naam![]()
![]()
Die rollen beschuit moeten wel lukken dan...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb gekeken en ik heb al 2 euro 5 ontvangen
dank![]()
bij mijn bank moet je ook straat/ huisnummer invullen; sorry gaat helaas niet tenzij je postquote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
en plaats?? ben nu bezig met internet bankieren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |