Je bent 5 cent rijker.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hier is ie 6815439 (postbank)![]()
werkt dat eigenlijk zonder naam?
Ga ik morgen meteen naar kijken, ik heb wel horeca ervaring dus dat moet kunnenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef tisauch het volgende:
[..]
Geloof niet dat je collegegelden mag laten storneren, tenminste paar jaar terug was dat iig zo.
Anyhow, idee bij een restaurant aan de slag te gaan zoals ik eerder opmerkte?
Ook sielugquote:Op zondag 14 mei 2006 23:19 schreef alsem het volgende:
stel je niet aan, ik ben 5 keer zo arm als jij, heb nog maar 6 cent te besteden..
Dit topic heeft je al 15 cent opgeleverd! Gat in de markt.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
10 cent overgemaakt![]()
Maar nu mag ik je wel zwerver noemen he![]()
![]()
Ik doe 't toch![]()
dankquote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
10 cent overgemaakt![]()
Maar nu mag ik je wel zwerver noemen he![]()
![]()
Ik doe 't toch![]()
heldquote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef Rapaille het volgende:
2 euro overgemaakt met de girofoon, kan je morgen in ieder geval eten
die is al leegquote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Rapaille het volgende:
Wat misschien ook een een idee is om te kijken of je nog geld op je chipknip/chipper hebt staan.
Ik heb gewoon Pony-Lover als naam gegeven, ben benieuwd of het op die manier ook aankomt. Denk het overigens wel, het rekeningnummer is opgegeven dus het zou aan moeten komenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik wil best 50c overmaken, maar ik moet je naam hebben van ABN...
sorry...
pony lover zal wel volstaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik wil best 50c overmaken, maar ik moet je naam hebben van ABN...
sorry...
dank jequote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Pony-Lover als naam gegeven, ben benieuwd of het op die manier ook aankomt. Denk het overigens wel, het rekeningnummer is opgegeven dus het zou aan moeten komen
Bij MijnPostbank werd de naam er automatisch bijgezocht.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Pony-Lover als naam gegeven, ben benieuwd of het op die manier ook aankomt. Denk het overigens wel, het rekeningnummer is opgegeven dus het zou aan moeten komen
Ik heb het via de Rabobank gedaan, en die weet natuurlijk niets van de abonnees van de Postbank afquote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bij MijnPostbank werd de naam er automatisch bijgezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |