True, true.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Nominatie voor meest nutteloze uitzending van dit jaar?
idd! "Heitinga? wie is dat???"quote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Yolanthe he?
Geweldig toen Giel haar diezelfde ochtend opbelde.
"Johnny?"
Hmm, die had ik nog niet eens door. Maar idd dat is de verklaring voor dat ze dat deden.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef Me_Wesley het volgende:
HAhaha mooie sneer naar Talpa dat gedoe met die feitjes! Dat is namelijk ook altijd zo nutteloos.
idd, apart dat ze die rugnummers dan weer niet lieten zienquote:Op zondag 14 mei 2006 23:53 schreef brighton het volgende:
Van de aanvallers geen rugnummers gezien trouwens?
Zal dit wel worden:
Dirk Kuijt 7 Ryan Babel 17
Ruud van Nistelrooij 9 Jan Vennegoor of Hesselink 19
Arjen Robben 11 Robin van Persie 21
Had inderdaad Klaas-Jan Hunterlaar 21 moeten zijn, sorry, mijn foutquote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook al, foutje van Brighton![]()
ben je dom of doe je alsof?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook al, foutje van Brighton![]()
nog steeds een kater?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
huntelaar ? wie is dat
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Best interessante uitzending, maar dan anders dan als het alleen om het voetbal gaat. Van Gelder viel idd zwaar door de mand als kritiekloze Van Basten-groupie, Van Hanegem had gelijk maar mocht dat niet hebben van Jack van G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |