quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef soccerbrain het volgende:
castelen is een fout: hij staat verder dan babel ..castelen weet echt wat erbij komt kijken..is mentaal erg sterk en dat type speler die het maximale uit zijn eigen carierre zal halen...daarnaast heeft hij erg veel dreiging ,intelligentie en functionaliteit.
mag ik zeggen dat ik jouw username niet goed gekozen vindquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef soccerbrain het volgende:
castelen is een fout: hij staat verder dan babel ..castelen weet echt wat erbij komt kijken..is mentaal erg sterk en dat type speler die het maximale uit zijn eigen carierre zal halen...daarnaast heeft hij erg veel dreiging ,intelligentie en functionaliteit.
Castelen heeft idd alles uit zijn carriere gehaald. Jezus zeg, wat een dramavoetballer.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef soccerbrain het volgende:
laatst stond er een fotoreportage op deze site over de nieuwe vriendin van heitinga...soapsterretje...maar wel lekkerquote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]Wat heeft verliefdheid nou weer te maken met een WK? Heitinga heeft volgens mij al sinds een paar jaar dezelfde vriendin dus die verliefdheid zal niet ineens heviger zijn geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |