In principe hoeven we niet 1 goal te scoren. 3 keer 0-0 en daarna strafschoppen series.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef Nashje het volgende:
Volgens mij gaat Oranje heel weinig scoren op het WK.
het is mij ooit eens gelukt om met PES4 met 2 punten uit 3 wedstrijden als nummer 2 door te gaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In principe hoeven we niet 1 goal te scoren. 3 keer 0-0 en daarna strafschoppen series.
Toch heeft hij wel gelijk met het stuk dat Advocaat met dezelfde resultaten als van Basten afgebrand zou zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Van Hanegem is zuur bezig zeg
V. Basten heeft veel krediet ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel gelijk met het stuk dat Advocaat met dezelfde resultaten als van Basten afgebrand zou zijn.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:10 schreef soccerbrain het volgende:
Maar ergens snap ik wel hoe v. basten denkt: heitinga is zwaar verlieft op het moment..en hij is op het moment in een opwaartse mentale lijn......maar oeioeioeioei...dat gaat fout.
Beetje flauw idd.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Da's wel een beetje een sneue opmerking van Van Basten: "Het is een vraag van een kind, dan geef ik ook het antwoord van een kind". Als het nou geen serieuze vraag was maar dat kind deed nog zijn best ook
vind het wel lolligquote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Mensen wat een gezever zeg... totaal geen leuke uitzending... Van Hanegem is zuur bezig zeg
is het ook. hij vindt zichzelf té leuk af en toequote:Op zondag 14 mei 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Da's wel een beetje een sneue opmerking van Van Basten: "Het is een vraag van een kind, dan geef ik ook het antwoord van een kind". Als het nou geen serieuze vraag was maar dat kind deed nog zijn best ook
Teveel inderdaad, want niemand heeft hem vandaag gevraagd waarom KJH nou juist de afvaller was... hij meldde alleen maar dat ie maar 3 spitsen mee wilde nemen maar de gedachtes daarachter had ik nog wel eens willen horenquote:
idd, wel droogquote:Op zondag 14 mei 2006 23:14 schreef Nashje het volgende:
Youri Mulder
Scoorde nooit in WK-finale
Waar slaat dat op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |