Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op maandag 22 mei 2006 05:13 schreef LuukBes het volgende:
Flinke tegenvaller die gast. Zat meteen al opgefokt te wezen over wat schrijfsels, had nog niet eens door dat het positief was wat over hem ging van Borst. Weinig humor, vond zichzelf ook erg belangrijk zo te horen met dat het "ik maak spelers beter" etc.
En toen ze met zijn allen een partijtje skeptisch gingen doen over of ie wel geschikt was bij Ajax, moesten ze maar in Barca gaan vragen over hem. Past goed bij Ajax dus, met zijn arro trekjes, en zal best een goeie trainer zijn, maar kwam bij mij niet erg prettig over. Zat ook de hele uitzending tegen van Gelder te lullen omdat het zijn vriend is waar ie zo fijn mee kan doorzakken. Borst keek ie met zijn nek aan ook al vroeg die iets, minachting droop ervan af. En dan dat gezapige gelul over Barca, en hoe Ajax en PSV hem benaderd hebben, getverdemme.
Echt zo eentje die heel cool wil overkomen door langzaam met sigarettenstem te lullen, maar kwam alleen erg weinig zinnigs en boeiends uit. En over transfers praten die nog niet rond zijn, is simpelweg dom. Had ie nog alcohol in zijn bloed ofzo.
Luukbes heeft werkelijk nog nooit iets nuttigs toegevoegd.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef Pritt het volgende:
Ik vermoed dat LuukBes een gefrustreerde PSV-fan is.
gvd, kijk het nooit zondags, is het dan zo moeilijk om die stukken even eruit te knippenquote:LET OP: Vanwege de vele Champions League-beelden in de uitzending van 21 mei, zal die aflevering van Studio Voetbal niet via deze site te bekijken zijn. De UEFA staat ons dit niet toe.
Dan zou je een uitzending van 15 minuten overhoudenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
gvd, kijk het nooit zondags, is het dan zo moeilijk om die stukken even eruit te knippen![]()
Woon je in Staphorst ofzo?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
gvd, kijk het nooit zondags, is het dan zo moeilijk om die stukken even eruit te knippen![]()
Ik vind het vooral storend dat hij altijd terloops zulke opmerkingen moet maken. Hij wil altijd even laten zien hoe close hij wel niet is met Cruijff, Rijkaard en nu dus ook Ten Cate.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff, die Van Gelder zeg: "ja we zaten een avond voor de CL finale zo lekker onstpannen te eten en te lachen".
Wat is ie toch klef met sommigen, da's toch geen objectieve journalist meer?![]()
Deze dame wellichtquote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Van Gelder en Tan allebei prima presentators. Het is altijd zo makkelijk om op ze te zeiken, maar ik zie niet in wie het beter zal doen dan hen.
Jullie?![]()
Ik zou het beter doen ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Van Gelder en Tan allebei prima presentators. Het is altijd zo makkelijk om op ze te zeiken, maar ik zie niet in wie het beter zal doen dan hen.
Jullie?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:20 schreef koningdavid het volgende:
Of willen jullie Tom Egbers weer terug?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |