Inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was wel eerlijke over die eventuele aankopen ja. Ik schrok er een beetje van, ben ik niet meer gewend. Jammer dat ze niets over Davids vroegen.
Jawel, de coach van de aanstaand kampioenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef Erasmusch het volgende:
Niks gemist dus?
Nee dus, hij heeft de hele uitzending niets gezegd.... Heeft waarschijnlijk straf of zo...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Heb het begin gemist had Borst nog puikend nieuws?
Met een beetje hulp van hemzelf en een beetje van de Koemannenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jawel, de coach van de aanstaand kampioen![]()
Jaja, dat melde ik al een kleine week geleden.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:44 schreef Nashje het volgende:
Rob Witschge zou dus ook een optie zijn.
Heeft ie zeker een zonnebankie gepaktquote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jawel, de coach van de aanstaand kampioen![]()
Hij kan moeilijk opscheppen over zijn haar.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom moet van Gelder altijd zo duidelijk laten blijken dat hij overal contacten heeft?
Omdat hij zo een stoere man isquote:Op zondag 21 mei 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom moet van Gelder altijd zo duidelijk laten blijken dat hij overal contacten heeft?
Wel over zijn zonnebankquote:Op zondag 21 mei 2006 23:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk opscheppen over zijn haar.
idd, dat vond ik echt bijzonder jammerquote:Op maandag 22 mei 2006 01:19 schreef Backdoorman het volgende:
al vertoonde hij wel een beetje advocaat en vgaal trekjes toen hem op het laatst de bart den eede kwestie werd voorgelegd....dat was wel raar, maar ja....
quote:Op maandag 22 mei 2006 05:13 schreef LuukBes het volgende:
Flinke tegenvaller die gast. Zat meteen al opgefokt te wezen over wat schrijfsels, had nog niet eens door dat het positief was wat over hem ging van Borst. Weinig humor, vond zichzelf ook erg belangrijk zo te horen met dat het "ik maak spelers beter" etc.
En toen ze met zijn allen een partijtje skeptisch gingen doen over of ie wel geschikt was bij Ajax, moesten ze maar in Barca gaan vragen over hem. Past goed bij Ajax dus, met zijn arro trekjes, en zal best een goeie trainer zijn, maar kwam bij mij niet erg prettig over. Zat ook de hele uitzending tegen van Gelder te lullen omdat het zijn vriend is waar ie zo fijn mee kan doorzakken. Borst keek ie met zijn nek aan ook al vroeg die iets, minachting droop ervan af. En dan dat gezapige gelul over Barca, en hoe Ajax en PSV hem benaderd hebben, getverdemme.
Echt zo eentje die heel cool wil overkomen door langzaam met sigarettenstem te lullen, maar kwam alleen erg weinig zinnigs en boeiends uit. En over transfers praten die nog niet rond zijn, is simpelweg dom. Had ie nog alcohol in zijn bloed ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |