abonnement Unibet Coolblue
pi_37826519
Is vriendschap mogelijk met je ex? Deel jou ervaringen en reacties!
pi_37826634
Vriendschap is mogelijk met je ex, maar dan heb je wel een periode rustpauze nodig nadat het uit is. Een periode dat je elkaar niet ziet/spreekt, pas nadat je al je gevoelens op een tijdje hebt, en wellicht een nieuwe relatie hebt, kan je vriendschap met je ex hebben. Al moet je altijd wel voorzichtig zijn, want gevoelens kunnen zo weer terugkomen.
pi_37826679
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:26 schreef Michellee het volgende:
Vriendschap is mogelijk met je ex, maar dan heb je wel een periode rustpauze nodig nadat het uit is. Een periode dat je elkaar niet ziet/spreekt, pas nadat je al je gevoelens op een tijdje hebt, en wellicht een nieuwe relatie hebt, kan je vriendschap met je ex hebben. Al moet je altijd wel voorzichtig zijn, want gevoelens kunnen zo weer terugkomen.
Idd, die ervaring heb ik ook
Melk bestaat grotendeels uit pus :7
pi_37826697
tuurlijk is dat mogelijk. ik kan met al mijn exen nog wel goed opschieten hoor.
  zondag 14 mei 2006 @ 21:29:14 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_37826722
Inderdaad. Na een rustpauze kan het heel leuk worden.

Maar de eerste maanden moet je echt even uit elkaars buurt blijven. Dat voorkomt frustratie, jaloezie en kansloze terugneem-acties.

Daarna kan je echt goeie vrienden van elkaar worden. Van die vrienden waar je nieuwe vriendin zich ontzettend aan kan storen, zeker handig om te hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 14 mei 2006 @ 21:29:37 #6
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37826731
Ligt eraan wie de vriendschap opzoekt. Als het dezelfde is als degiene die is gedumpt, dan geef ik diegene weinig kans.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 14 mei 2006 @ 21:30:01 #7
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37826746
Ik ben tegen.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  zondag 14 mei 2006 @ 21:30:01 #8
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_37826747
met een ex heb ik nooit ruzie gehad. de eerste maanden nadat het uit was zagen we elkaar teveel en ik had nog veel gevoelens voor haar.
ging dus goed mis, heb haar 4 jaar niet gesproken, de laatste tijd kom ik haar wel weer vaak tegen. ff snel praatje maar meer ook niet.

ze is altijd nog steeds zo lekker als vroeger, en volgens mijn ouders, die haar nog wel spreken is ze ook weer positief veranderd
dus misschien een keer wat afspreken met haar

relaties is niks voor mij, ik ben nogal veeleissend.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_37826767
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:29 schreef soylent het volgende:
Inderdaad. Na een rustpauze kan het heel leuk worden.

Maar de eerste maanden moet je echt even uit elkaars buurt blijven. Dat voorkomt frustratie, jaloezie en kansloze terugneem-acties.

Daarna kan je echt goeie vrienden van elkaar worden. Van die vrienden waar je nieuwe vriendin zich ontzettend aan kan storen, zeker handig om te hebben.
Melk bestaat grotendeels uit pus :7
pi_37826808
Is vriendschap mogelijk met je exvrienden?? lijkt me niet, waarom zijn het anders exvrienden??
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zondag 14 mei 2006 @ 21:32:21 #11
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_37826833
Van mij hoeft het niet ....
pi_37827046
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is vriendschap mogelijk met je exvrienden?? lijkt me niet, waarom zijn het anders exvrienden??
Exvriend omdat een relatie met elkaar niet lukte, betekend niet dat je daarna geen vrienden kunt zijn..Na een rustpauze dus.
  zondag 14 mei 2006 @ 21:48:24 #13
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_37827423
kan..


en ook heeeel goed niet
  zondag 14 mei 2006 @ 21:50:45 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37827505
Hier hetzelfde als in je andere topic:

Wat zijn je eigen gedachten hierachter, TS?
Beetje magere OP, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 14 mei 2006 @ 21:51:41 #15
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37827541
met mijn ex niet.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37827602
Ik ben als goede vriend weggegaan bij mijn ex en we zijn op dit moment nog erg goede vrienden van elkaar... delen elkaars geheimen, gaan nog wel eens samen uit of naar feesten samen. Het kan zeker goed gaan... Als je samen maar weet dat het beter is dat je niet meer een liefdesrelatie hebt...
  zondag 14 mei 2006 @ 21:57:44 #17
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37827789
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:50 schreef Copycat het volgende:
Hier hetzelfde als in je andere topic:
Verrek, dezelfde TS als in Wat willen vrouwen?.

Ik wed dat zij degene is die het heeft uitgemaakt, en dat TS degene is die vrienden wil worden. Zie mijn eerdere post voor mijn visie hierop.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 14 mei 2006 @ 22:03:21 #18
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_37828001
Ik ben al een paar jaar bevriend met een ex. Erg goed bevriend zelfs. Geen probleem. Nou moet ik toegeven dat onze 'relatie' nogal kortstondig was (maand of drie). Tevens ben ik bevriend met een voormalige 'fuckbuddy', ook geen probleem.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_37828131
Kijk, het ligt er natuurlijk aan hoe het uit is gegaan, als je met ruzie uit elkaar bent dan kun je elkaar misschien eerst een tijd niet luchten of zien en dan kan er ééntje gaan stalken en dan loopt het uit de hand, of je vindt elkaar weer terug en dan lig je voor je het weet weer te neuken, maar je kan natuurlijk ook zogenaamd vriendschappelijk uit elkaar zijn gegaan, maar dan nog kan één van de twee stiekem hopen dat het nog wel goed komt na verloop van tijd en dan krijg je natuurlijk ook een scheve verhouding, dus dan kun je beter wat meer afstand van elkaar nemen, want er is er altijd eentje die dan gewoon niet erg vrolijk van de situatie wordt, en het kan ook zijn dat er een derde in het spel is, ja, nou, en dan kun je elkaar natuurlijk ook beter maar even niet meer zien, want anders wordt het gewoon ruzie!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:07:13 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37828157
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 14 mei 2006 @ 22:07:52 #21
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_37828182
Met geen enkele ex ben ik vrienden gebleven, dus uit eigen ervaring zeg ik neen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_37828247
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:06 schreef Biancavia het volgende:
Kijk, het ligt er natuurlijk aan hoe het uit is gegaan, als je met ruzie uit elkaar bent dan kun je elkaar misschien eerst een tijd niet luchten of zien en dan kan er ééntje gaan stalken en dan loopt het uit de hand, of je vindt elkaar weer terug en dan lig je voor je het weet weer te neuken, maar je kan natuurlijk ook zogenaamd vriendschappelijk uit elkaar zijn gegaan, maar dan nog kan één van de twee stiekem hopen dat het nog wel goed komt na verloop van tijd en dan krijg je natuurlijk ook een scheve verhouding, dus dan kun je beter wat meer afstand van elkaar nemen, want er is er altijd eentje die dan gewoon niet erg vrolijk van de situatie wordt, en het kan ook zijn dat er een derde in het spel is, ja, nou, en dan kun je elkaar natuurlijk ook beter maar even niet meer zien, want anders wordt het gewoon ruzie!
Daarom kun je elkaar dan beter een tijdje niet zien, om de lucht te klaren. En zodat de meeste gevoelens verdwijnen/slijten. En daarna is het best mogelijk om een vriendschappelijke relatie te hebben, mits je allebei er hetzelfde erin staat, anders heb je inderdaad een scheve relatie.
pi_37828325
Mwaah, tis nu een jaar uit met mijn ex, na een relatie van 3,5 jaar en we hebben helemaal geen contact..hij wilt het wel maar ik heb er totaal géén behoefte aan. Ik weet niet of het ooit nog komt maar nu nog niet iig.
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_37828386
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:23 schreef Fuess het volgende:
Is vriendschap mogelijk met je ex? Deel jou ervaringen en reacties!
Ik ken mensen waar het goed gaat, maar ik zou het niet kunnen.
Sanity is (not) statistical
pi_37828395
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben al een paar jaar bevriend met een ex. Erg goed bevriend zelfs. Geen probleem. Nou moet ik toegeven dat onze 'relatie' nogal kortstondig was (maand of drie). Tevens ben ik bevriend met een voormalige 'fuckbuddy', ook geen probleem.
Wel een leuke vriendenkring vind ik... Persoonlijk zie ik het niet zo zitten, een goede vriendschap met een ex, te complex in sommige situaties, emotioneel gezien dan en voor mijn partner niet echt gewenst. Beetje casual met elkaar omgaan vind ik geen probleem, maar dit is in mijn optiek GEEN hechte vriendschap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')