Wat ik zei, probeer eerst een sleutel-boer te vinden die sleutels-met-chip ook kan maken voor dat je naar de garage gaat, grote kans dat je dat voor 40 Euronen was geholpen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Gumballs het volgende:
Zo'n sleutel kost iig 200 euro of meer. Ik heb het ook eens gehad, maar had gelukkig nog een reserve sleutel, alleen die moest me pa eerst komen brengen aangezien ik een uur van huis ergens stond. Sta je wel mooi voor lul, als je je auto niet in kunt/starten.
no way dat die hem op het mercedes systeem kan inlezenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat ik zei, probeer eerst een sleutel-boer te vinden die sleutels-met-chip ook kan maken voor dat je naar de garage gaat, grote kans dat je dat voor 40 Euronen was geholpen.
Weet je dat zeker? Voor genoeg andere merken kan het wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
no way dat die hem op het mercedes systeem kan inlezen![]()
Nee, je moet je sleutel niet kapot maken. Mercedes kan het niet helpen dat jij zo'n lompe boer bent. Wat heb je liever: je auto gejat of een nieuwe sleutel laten maken.quote:
Daarom vind ik 300 euro wel een beetje duur voor zo'n sleutelquote:Op maandag 15 mei 2006 12:13 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nee, je moet je sleutel niet kapot maken. Mercedes kan het niet helpen dat jij zo'n lompe boer bent. Wat heb je liever: je auto gejat of een nieuwe sleutel laten maken.
Ondanks Mercedes-Benz lieverhebber in hart en nieren, is dit toch niet echt het geval geweest de laatste 10 jaar.... Roest problemen bij vooral de w202/w210, en zelfs w211's, w220 en ml's met roest problemen gezien (neej geen slecht herstelde schade autos, kofferbak roest, onder de deurrubbers, wielranden etc.). En dan nog de electronische problemen bij de w211 pre facelift, ze zijn nu na de facelift niet voor niets weer trg gegaan naar een wat normale remsysteem, ipv dat electronische gezeik, waarbij je voor nieuwe remblokken naar de mb dealer moest. Rijden doen ze idd nog steeds als geen andere auto, maar ik mag toch hopen dat zoals beloofd de kwaliteit weer omhoog gaat/is gegaan met de laatse nieuwe modellen series.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:16 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
En opzich is het geen probleem, want de kwaliteit van een Mercedes is![]()
Roest vind ik een beetje eigen schuld ook, vandaar dat je je auto ook meerdere malen moet poetsenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:46 schreef Gumballs het volgende:
[..]
Ondanks Mercedes-Benz lieverhebber in hart en nieren, is dit toch niet echt het geval geweest de laatste 10 jaar.... Roest problemen bij vooral de w202/w210, en zelfs w211's, w220 en ml's met roest problemen gezien (neej geen slecht herstelde schade autos, kofferbak roest, onder de deurrubbers, wielranden etc.). En dan nog de electronische problemen bij de w211 pre facelift, ze zijn nu na de facelift niet voor niets weer trg gegaan naar een wat normale remsysteem, ipv dat electronische gezeik, waarbij je voor nieuwe remblokken naar de mb dealer moest. Rijden doen ze idd nog steeds als geen andere auto, maar ik mag toch hopen dat zoals beloofd de kwaliteit weer omhoog gaat/is gegaan met de laatse nieuwe modellen series.
Mijn '97 W210 combi heeft wat kleine roestblaasjes onder de kentekenplaat. Wordt echter onder garantie verholpen. Ik weet niet of je Benz dealeronderhouden is, want dan kun je daar gewoon op terugvallen (30 jaar garantie tegen roest!)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:41 schreef Gumballs het volgende:
Tuurlijk, als je je auto nooit wast en in de wax zet zal ie sneller roesten, maar het is gewoon een feit dat Mercedes een mindere kwaliteit lak en rubbers ed heeft gebruikt bij vooral de w202/w210 serie. Let maar eens op hoeveel van die modellen met roest bij de rand van de kenteken verlichting rijden, of het kofferdeksel slot. Ik zelf heb daar bij die van mij van 95 geen last van, maar bij de wielranden beginnen nu toch echt blaasjes te komen... en in de hoek van de linkerbuiten spiegel. En als ik dat allemaal weg wil laten spuiten, ben ik toch weer 800 euro kwijt, en dan is het nog maar de vraag hoe lang je er vanaf bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |