Heb je die guitar pro archive al gecheckt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:47 schreef Even het volgende:
Ik zoek de tab/guitarpro van Time Stood Still van Bad English.. Heel vet nummer met geweldige acoustische solo's (vind ik) Maar ik heb gezocht en gezocht en gezocht maar ik kan niks vinden en ik word er gek van.. Kan alleen de akoorden vinden, maar het gaat mij juist om de solo's..
Kan iemand me (weer) uit de brand helpen ?!![]()
Ik weet er de naam niet precies voor, maar als je het indrukt 'ontspan' je de snaren waardoor de tonen lager klinken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:40 schreef redmar3000 het volgende:
Hoi,
Ik ben na een half jaartje gitaarspelen wel uitgekeken op mijn acoustisch dingetje. Het is een hele simpele, overgekocht van een vriend die hem een jaartje of 6-7 geleden gekocht heeft als lesgitaar.
Het slechte geluid is ook erg ontmoedigend om er erg veel op te spelen.
De oplossing:
[afbeelding]
Ik heb gelezen dat dit als eerste electrische gitaar een best aardig dingetje is, dus dat zit wel snor denk ik.
En dan nu: de noob vraag van de week:
Wat is toch die staaf op electrische gitaren?
[afbeelding]
B.v.d.
Aaah! Frank Rich! Daar ben ik ook mee begonnen, deel 1 2 en 3. Die richten je trouwens wel de klassieke kant op, met noten lezen etc.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:24 schreef MMUFC het volgende:
Gister een stemapparaatje gehaald en zo'n lesboek van Frank Reich(ofzo) was volgens de verkoper niet te duur en goed, en ook vaak gebruikt door gitaarleraren. Zal vanavond eens wat aan pielen..
Ik denk dat het ook wel een leuk iets is om mee te beginnen maar ik zie wel en misschien ga ik dan toch de tab-blatuur kant opquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:07 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Aaah! Frank Rich! Daar ben ik ook mee begonnen, deel 1 2 en 3. Die richten je trouwens wel de klassieke kant op, met noten lezen etc.
Ja daar staat ie niet inquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:08 schreef Hammet het volgende:
[..]
Heb je die guitar pro archive al gecheckt?
Het fretboard donker kleuren (dit is van voor het kleuren). (niet van mij, google'tjequote:Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Desensitized het volgende:
Ja, dat is mijn zelfgemaakt cabinetje.
En wat is er met die Ibanez gebeurd??
Vroeg ik me ook net af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:14 schreef Hammet het volgende:
Waarom zou je zo hoog willen spelen op een akoestische? Zeker als beginner is dat echt nergens voor nodig?
nog maar 21 berichtjes!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:58 schreef Desensitized het volgende:
Ik wil ook eens een topic openen, zijn we bijna op de 7??
En bedankt voor de wallpapers![]()
Geen oplossing, en dat zit meer schaamhaar dan snor!quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:40 schreef redmar3000 het volgende:
Hoi,
De oplossing:
[afbeelding]
Ik heb gelezen dat dit als eerste electrische gitaar een best aardig dingetje is, dus dat zit wel snor denk ik.
ik doe altijd mn eigen:)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:01 schreef guitarist.nl het volgende:
moet iemand nog mooie wallpapers hebben ?
http://www.webstrings.com/guitar_wallpaper.html
Precies, gewoon trots zijn op wat je hebt!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef Neidropje het volgende:
[..]
ik doe altijd mn eigen:)
[afbeelding]
die dus, of die uit mn avatar (maar dan groot ja
squierquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies, gewoon trots zijn op wat je hebt!
[afbeelding]
Ja, inderdaad, een squier die gehakt maakt van iedere willekeurige Amerikaan.quote:
Leuk, ik ben benieuwd!quote:
Ik geok van eerder...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:41 schreef Jorikjet het volgende:
is het trouwens live of heb je het eerder opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |