cool nummerquote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Yay, tvp. Vanavond zal ik een opname van Opeth - Advent posten
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:54 schreef Desensitized het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel eens een Dean Dimebag Tribute gitaar geval, die dingen zijn echt stoer!
De Dean Dime-O-Flame ML![]()
![]()
[afbeelding]
Die Flame is nog wel te doen, maar die tweede ziet er écht niet uitquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef Verenjano het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind deze vetter, maar of die ergens te koop is...
Eigenlijk mag je alleen op ML's spelen als je Darrell Abbott heet![]()
Nee hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef Verenjano het volgende:
[..]
[afbeelding]
omfgquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef Verenjano het volgende:
[..]
[afbeelding]
daarom is ie nog wel lelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 20:22 schreef Verenjano het volgende:
Jullie snappen er ook niks van, het gaat om het woord trendkill
Ik ben eigenlijk bang van niet. Misschien een enkeling ergens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef inkie1010 het volgende:
Zijn er hier ook klassiek-gitaristen?
Of Billy Gib(s)onsquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef Verenjano het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer! Ik speel zelf 14 jaar klassiek gitaar, en heb ook 2 jaar lichte muziek erbij gedaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:33 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang van niet. Misschien een enkeling ergens.
die Takamine EAN15cquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:52 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Jammer! Ik speel zelf 14 jaar klassiek gitaar, en heb ook 2 jaar lichte muziek erbij gedaan.
Dit zijn mijn gitaren:
Asturias Standard
[afbeelding]
en Takamine EAN15c
[afbeelding]
Lelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:22 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik wilde jullie mening een vragen over de Jackson Rhoads, maar dan de Roswell versie, de Roswell Rhoads dus.
[afbeelding]
Ik zelf vind hem ontzettend lelijk, ik vind de ronde lijnen echt niet om aan te zien,
wat is jullie mening hierover?
Vet moordwapenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:22 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik wilde jullie mening een vragen over de Jackson Rhoads, maar dan de Roswell versie, de Roswell Rhoads dus.
[afbeelding]
Ik zelf vind hem ontzettend lelijk, ik vind de ronde lijnen echt niet om aan te zien,
wat is jullie mening hierover?
Dan word ik toch liever dodelijk getroffen door een rondvliegende strat. Dan ga je nog in stijl...quote:
Amen to that!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ik geloof toch niet dat ik als puisterige puber zo'n wansmaak had.![]()
Die gitaar heeft me volledig blut gemaakt, maar wat een ontzettend fijne gitaar is dat zeg... Evenals de asturias trouwens, ook een heerlijke gitaar (en maakte me ook blut.. )quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
die Takamine EAN15c
zo 1 wil ik ooit ook nog wel
Hoeveel heeft die takamine je gekost?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:58 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Die gitaar heeft me volledig blut gemaakt, maar wat een ontzettend fijne gitaar is dat zeg... Evenals de asturias trouwens, ook een heerlijke gitaar (en maakte me ook blut.. )
Damn..quote:
Kun je wel de rest van je leven plezier van hebben...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Damn..
ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede akoestische maar dit is toch wel wat veel....
Tsja, maar t geld heb ik simpelweg niet...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je wel de rest van je leven plezier van hebben...
Hier spreekt de verzamelaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb dat -weliswaar electrisch- toch maar gedaan... Met het idee dat ik er nog lang van kan blijven genieten. Gewoon helemaal gekgespaard en gekocht wat ik wilde. Bovendien is een goede gitaar over 40 jaar minstens het dubbele waard, dus dat maakt het een leuke investering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |