abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37820583
MONTE SCROPPINO ORGINALE
quote:
De klassieke Italiaanse (dessert) drank Scroppino is gebotteld verkrijgbaar onder de naam Monte Scroppino Originale.

In oktober 2005 is het nieuwe 'stylish' drankje Monte Scroppino op de Nederlandse markt verkrijgbaar. Het heeft meteen veel media-aandacht gekregen en is reeds meerdere malen op de TV gekomen, o.a. in het programma "RTL-Boulevard" en "Talpa-Avond". Het is zeer goed ontvangen. De populaire ambachtelijke cocktail scroppino is nu verkrjjgbaar als een ready to drink mix met de naam Monte Scroppino.

Scroppino is een verfrissende mix van wodka, champagne en een speciaal soort limoenijs en vindt zijn oorsprong in Venetië. Hier wordt het sinds jaar en dag gedronken tijdens of na het diner. Scroppino staat bekend om zijn exclusieve en onderscheidende karakter en wordt doordoor tevens gezien als het alternatief voor champagne. Door de ingrediënten in de exact juiste verhoudingen langdurig en intensief te kloppen ontstaat er een overheerlijke schuimige drank. In korte tijd heeft scroppino via een aantal authentieke Italiaanse restaurants zijn weg gevonden naar de Nederlandse consument. Vooral als digestief en dessert maar ook als aperitief vindt scroppino gretig aftrek. Helaas is de bereiding van een paar glazen scroppino behoorlijk tijdrovend en bewerkelijk waardoor het nog maar in weinig horecagelegenheden geschonken wordt. Daar komt nu verandering in: deze verslavend lekkere drank is nu ready-to-drink verkrijgbaar in een 20cl champagne piccolo flesje onder de naam Monte Scroppino Originale. Monte Scroppino bevat 5% alcohol en dient ijskoud gedronken te worden bij voorkeur uit een mooi wijnglas of champagneflut.

Monte Scroppino is afgeleid van het ambachtelijke ijs met de naam Scroppino, dat eeuwenoud is en nog steeds door de grootmoeders van Venetie voor de familie wordt gemaakt als verfrissend toetje voor hete zomeravonden. In Nederland vind je het ijs bij de exclusievere restaurants wel op de kaart staan, maar vanwege het vele werk dat de keuken moet doen om het te maken, komt het slechts beperkt voor. De smaak ervan is echter bijzonder lekker, en eenmaal het ijs gegeten, wil je het vaak een volgende keer weer.

Monte Scroppino wordt nu al graag wordt gedronken in de luxere restaurants en in mooie drink-eet-dansgelegenheden. Ook trendy discotheken en clubs vinden het een buitengewoon mooi product. Wanneer drink je Monte Scroppino ? Een paar voorbeelden: Na het werk op het terras in de zon met een paar collega's; voor het diner als aperitief; tijdens het diner tussen gerechten als spoom; als dessert of als begeleiding van een zoet dessert maar ook met een bolletje citroenijs erbij; in de avond als verfrissing; als cocktaildrank al dan niet gemixed met champagne, vodka met een smaakje, limoen of vruchten; in de dancing of nightclub. En verder zover je eigen fantasie en creativiteit strekt.

De smaak is verfrissend en heeft iets ijsachtigs. Ingredienten zijn onder andere: magere melk, witte wijn en wodka. De smaak is verfrissend met een lichte tinteling. Het is koolzuurhoudend en het alcoholpercentage is 5%. IJskoud en goed geschud wordt het geserveerd met een rietje of in een champagneglas. Meestal als aperitief en als spoom tussen gerechten, maar het is zeer geschikt om tijdens een lange drankavond als afwisseling gedronken te worden. Intussen hebben velen Monte Scroppino in de armen gesloten. Wil je lkijken naar de website van de producent van Monte Scroppin
BRON: Wijncultuur.nl
WEBSITE: Montescroppino.com

Ik zat net 'Met grenzeloze ambitie' te kijken op RTL7. Daar was deze drank het onderwerp. Het leek me wel een lekker drankje. Heeft iemand het al eens gehad? Waar is het te koop? En hoeveel kost het (per 24 flesjes?)?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_37820721
Ik zag het inderdaad gisteren ook op tv. Ik ergerde me wel dood aan die hese stem van dat wijf

[ Bericht 3% gewijzigd door existenz op 14-05-2006 18:23:32 ]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37824684
Na schopje meteen opgeschoond van Offt.

Klinkt lekker!
pi_37826000
quote:
Het is koolzuurhoudend en het alcoholpercentage is 5%.
Thanks, but no thanks
pi_37828200
Zag het ook en het lijkt me erg lekker zal het zeker een keer proberen als ik het tegenkom.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:55:05 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37847127
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:08 schreef TinyPet het volgende:
Zag het ook en het lijkt me erg lekker zal het zeker een keer proberen als ik het tegenkom.
'

Idd, als iemand het ergens tegen komt in Nederland dan hoor ik het graag waar het te koop is
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37876990
Dank voor jullie interesse en reacties! Monte Scroppino is te koop in diverse horecagelegenheden en slijterijen waaronder de DirckIII. We doen ons uiterste best Monte Scroppino snel overal verkrijgbaar te laten zijn!

[b]Monte Scroppino Nederland

Dan nog een persoonlijke noot voor Existenz: Het spijt mij ten zeerste als ik je geīrriteerd hebt met mijn hese stem. Ik hoop niet dat ik hiermee je hele weekend heb verknald. Zo te zien ben je namelijk nogal ontdaan. Ik beloof je plechtig dat de eerst volgende keer dat ik op TV kom, ik je direct zal informeren zodat je dan wel naar een ander programma kunt gaan kijken of de tv uit kan zetten. Hopelijk ben je zelf gezegend een prachtige en goddelijke stem. Ik ben erg benieuwd naar die van jou dus bel me maar eens. Groet "het wijf"
pi_37877711
Ha ha grappig dat je t zelf bent.
Het lijkt me heerlijk.
Ga het zeker kopen, mits het wel nog te betalen is.
Leuk en lekker als aperitief.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:10:21 #9
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_37877904
Is het een beetje houdbaar gezien de Magere melk?? Ik wil het zoiezo wel proberen. Wat is eigenlijk de prijssstelling\??
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_37878033
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:42 schreef jettyb het volgende:
Dank voor jullie interesse en reacties! Monte Scroppino is te koop in diverse horecagelegenheden en slijterijen waaronder de DirckIII. We doen ons uiterste best Monte Scroppino snel overal verkrijgbaar te laten zijn!

Dan nog een persoonlijke noot voor Existenz: Het spijt mij ten zeerste als ik je geīrriteerd hebt met mijn hese stem. Ik hoop niet dat ik hiermee je hele weekend heb verknald. Zo te zien ben je namelijk nogal ontdaan. Ik beloof je plechtig dat de eerst volgende keer dat ik op TV kom, ik je direct zal informeren zodat je dan wel naar een ander programma kunt gaan kijken of de tv uit kan zetten. Hopelijk ben je zelf gezegend een prachtige en goddelijke stem. Ik ben erg benieuwd naar die van jou dus bel me maar eens. Groet "het wijf"
Zappte toevallig ook voorbij het programma, kreeg er gelijk trek in! Had al op de site gekeken naar eventuele verkooppunten, dus op naar de Dirck...
Succes verder met het promoten en zoveel mogelijk verkooppunten te krijgen.
Hebben jullie het ookal aan strandtenten kunnen verkopen?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:27:52 #11
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37880630
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Zappte toevallig ook voorbij het programma, kreeg er gelijk trek in! Had al op de site gekeken naar eventuele verkooppunten, dus op naar de Dirck...
Succes verder met het promoten en zoveel mogelijk verkooppunten te krijgen.
Hebben jullie het ookal aan strandtenten kunnen verkopen?
Ja maar de Dirck zit hier niet in de buurt. Zal dus een andere slijterijketen moeten worden wil ik het kunnen proberen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37880892
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja maar de Dirck zit hier niet in de buurt. Zal dus een andere slijterijketen moeten worden wil ik het kunnen proberen
Geloof dat de dichtsbijzijnde hier 15 km verderop zit ofzo, maar gaan regelmatig die richting op dus kleine moeite om even een extra afslag te nemen. Ben nl. erg benieuwd!
Kun je niet een mailtje sturen naar de site van MSO met de vraag waar bij jou het dichtstbijzijnde verkooppunt zit?
pi_37881027
Ze hadden het op het Italië-evenement, afgelopen weekend in de Haar, maar ik mocht niet proeven
pi_37881392
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ze hadden het op het Italië-evenement, afgelopen weekend in de Haar, maar ik mocht niet proeven
waarom niet? idd
pi_37881502
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

waarom niet? idd
zulke afzetterij die beurs. 13.50 euro entree, 6 muntjes voor 10 euro en om iets te proeven (bv een proefglaasje wijn met een bodempje) moest je 1 muntje betalen. voor een echt glas wijn 2 muntjes. En dan was het ook nog eens stervensdruk...
pi_37882144
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

zulke afzetterij die beurs. 13.50 euro entree, 6 muntjes voor 10 euro en om iets te proeven (bv een proefglaasje wijn met een bodempje) moest je 1 muntje betalen. voor een echt glas wijn 2 muntjes. En dan was het ook nog eens stervensdruk...
triest
Dus ook op naar de Dirck
pi_37886558
quote:

Eej bedankt voor je reactie! Niet teveel ergeren aan dat soort users hoor
Kan je ook zeggen of het bij Gall&Gall te koop is? Er zit hier in Deventer namelijk geen DirckIII in de buurt.
En wat is de adviesverkoopprijs per fles/per 24 flesjes?
pi_37889703
Was afgelopen weekend ook op het Italie event maar heb de stand helaas over het hoofd gezien. Was idd duur daar, die Ferrari kostte 117647 muntjes
pi_37927499
quote:
. Zo erg was het nu ook weer niet Als je ons nu nog verteld waar we het kunnen bestellen om het uit te proberen, hebben we er geen enkel probleem meer .

[edit]Of ik kijk op de site natuurlijk
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37934039
Heeft iemand hier het nou al op??
pi_38738851
Afgelopen maandag geprobeerd...en wat ik absoluut niet had verwacht: ik vond het niet echt lekker .
Had het wat frisser (en bubbeliger door die champagne) van smaak verwacht, en het was dus behoorlijk zoet en nou niet bepaald bubbelig
Jammer maar helaas.
  maandag 12 juni 2006 @ 15:17:39 #22
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_38779974
Klinkt goed T! Volgens mij zit er een Dirck in leeuwarden, ik zal ff kijken!
pi_38783666
- Beetje jammer dat het de producent niet eens gelukt is om het woord goed te spellen, 't is namelijk sgroppino.
- Het alcoholpercentage van een originele sgroppino is wel hoger dan 5%, wat mij doet vermoeden dat er bezuinigd is op de wodka en/of de champagne.
- Waarom kan er nu niets meer zelfgemaakt worden?
- Waarom staat er in godsnaam op 't flesje č pericoloso sporgersi dat in Italië in de treinen onder de raampjes staat en betekent dat je je kop niet uit het raam mag steken.

Dat alles terzijde is een goede sgroppino erg lekker!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_38822566
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:26 schreef W1ZZ het volgende:

- Waarom staat er in godsnaam op 't flesje č pericoloso sporgersi dat in Italië in de treinen onder de raampjes staat en betekent dat je je kop niet uit het raam mag steken.
pi_44549982
Up Up,

Weet iemand waar dit verkocht word?
Ik zoek een verkoper ergens in NH.

Merci!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')