quote:Vitesse test twee talenten
Vitesse heeft deze week twee spelers van GVVV op bezoek. Het gaat om Wouter van Hoof uit Cothen en Zeistenaar Roy Versluis, zo meldt RTV Utrecht. De middenvelders zullen woensdag een testwedstrijd spelen met de ploeg uit Arnhem.
De 22-jarige Versluis was eerder al actief in het betaalde voetbal. Hij kwam uit voor TOP Oss. Van Hoof (19) heeft nog geen enkele ervaring bij een profclub.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Ik overdrijf graagquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:07 schreef Positive_Thinking het volgende:
Jeugd afgebrokkeld en overal aan het degraderen?? A1 gedegradeerd en de twee jaar daarvoor stond de B1 in degradatie nood (dit jaar niet). Dat de A1 het nu niet haalt zie ik als gevolg van dus al eerdere jaren en niet van alleen omschakeling jeugdopleiding. Mocht die omschakeling echt het gevolg zijn, dat had ik hetzelfde patroon bij alle jeugdelftallen verwacht en dat is dus duidelijk niet zo!
Verder wordt Blind NIET de nieuwe trainer
quote:WK-gast is Vitesse-keeper Harald Wapenaar die vertelt over zijn tijd bij de Italiaanse club Udinese. Gandolfo is een Italiaanse dichter die al jaren in Nederland woont. Hij geeft zijn visie op Amsterdam. Imca Marina komt optreden. Verder het dagelijkse WK-item van Harry Vermeegen met Guus Hiddink en Aruna Koné en de dagelijkse fotogast.
Was het maar waar dat ik de eerste keuze wist!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:12 schreef Elvislives het volgende:
PT, enig idee met wie Vitesse WEL bezig is?
ik heb mijn seizoenskaart al besteld, maar ik kan begrijpen dat velen nog wachtten vanwege de nieuwe trainer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik de eerste keuze wist!!
Ik heb wel het idee dat als alles goed verloopt nu we het wel vrij snel te weten zullen komen. (persoonlijke inschatting)
Mijn inziens bull, je bent fan ofniet. Gewoon bestellen die kaartquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
ik heb mijn seizoenskaart al besteld, maar ik kan begrijpen dat velen nog wachtten vanwege de nieuwe trainer.
quote:Michael Dingsdag dichtbij Heerenveen
De transfer van Vitessenaar Michael Dingsdag naar Heerenveen is vrijwel rond. De vraagprijs en het bod van Heerenveen liggen inmiddels dicht bij elkaar, waardoor de verwachting is dat beide clubs er deze week uitkomen. "Vitesse heeft een nieuwe speler voor mijn positie gehaald, dus als de clubs eruit komen, ga ik zeker weg", aldus de verdediger. "Het ligt nu bij Streuer en Van der Kraan. Tegen mij heeft Streuer niks gezegd, ik hoor alleen maar wat via mijn zaakwaarnemer." Dingsdag is klaar voor Heerenveen. "Ik drink al iedere dag melk van Friesche Vlag. Ik teken voor vier jaar daar."
Was de Coberco fabriek maar nooit gesloten. Dan was hij gewoon hier geblevenquote:Dingsdag is klaar voor Heerenveen. "Ik drink al iedere dag melk van Friesche Vlag. Ik teken voor vier jaar daar."
Versluis zie ik het niet redden, maar Wouter van Hoof zie ik nog wel een kansje maken als ze die nu halen en rustig laten rijpen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag. Maar het mag toch duidelijk zijn dat ze deze spelers puur halen om Jong Vitesse en de A1 op peil te houden
.
Hank wist niks? Mediastilte rondom Vitesse in search of a manager...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Ik zal Hank eens polsen via John morgen, die komt vermoedelijk wel naar Kozakken Boys - ASWH.
Maar dan weet je het pas woensdag. Denk wel dat ie Danny Blind zal zeggen, sowieso.
Mooi verwoord,quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:21 schreef DeVinger het volgende:
Ik ken niet wachten op nieuwe seizoen![]()
Hernieuwd AJAX
PSV met Koeman ten onder
Feyenoord die voor titel gaat
AZ die definitief de stap naar de top zet?
Twente met Rutten en en die man met de lelijke neus
Vitesse met een jong talentvol en gretig elftal én nieuwe trainer
Utrecht met ziek middenveld
Roda met tweede jaar Stevens
6 Rotterdamse Derbys
NAC die wanhopig probeert terug te komen
NEC met Been
Willem II die toppers kwijt raakt
Heracles die het nu juist lastig gaat krijgen
Net als ADO
Groningen met een aanval op de top 4?
Heerenveen de enige echte subtopper op het moment (naast Grunn dan)
RKC die niet bijzonder is
Ik zeg, het wordt een mooi seizoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |