Ja, op Talpa volgens mij.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef King_of_Kool het volgende:
wordt het live uitgezonden allemaal dan?
Vermeer stond echt geweldig te keepen ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:57 schreef Dos37 het volgende:
Denk het wel. Vermeer keepte vorig jaar een super jeugd WK. Pasveer heeft wel meer ervaring in een eerste elftal maar komt erg zenuwachtig en onzeker over.
Welnee.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:54 schreef Badabingea het volgende:
knip
quote:Doel: Vladimir Stoijkovic (FK Crvena Zvezda), Miroslav Vujadinovic (FK Buducnost Podgorica), Alekansandar Jovic (FK Zeta).
Verdediging: Branislav Ivanovic (FC Lokomotiv Moskou), Dusko Tosic (FC Sochaux), Marko Lomic (FK Partizan), Milan Stepanov (FC Trabzonspor), Milan Bisevac (FK Crvena Zvezda), Nemanja Rnic (FK Partizan), Dusan Basta (FK Crvena Zvezda).
Middenveld: Simon Vukcevic (FC Saturn Moskovskaia Oblast), Dejan Milovanovic (FK Crvena Zvezda), Bosko Jankovic (FK Crvena Zvezda), Milos Krasic (CSKA Moskou), Nenad Milijas (FK Crvena Zvezda), Stefan Babovic (FK Partizan), Aleksandar Trisovic (FC Kriyvbas), Ivan Todorovic (FK Zeta), Igor Burzanovic (FK Buducnost Podogorica).
Aanval: Mirko Vucinic (US Lecce), Milan Purovic (FK Crvena Zvezda), Djordje Rakic (OFK Belgrado
quote:
Medunjanin vervangt geblesseerde Afellay
15 mei 2006
Ibrahim Afellay ontbreekt op het Europees kampioenschap onder 21 in Portugal. De middenvelder van PSV verliet maandag definitief het trainingskamp van Jong Oranje met een knieblessure. Haris Medunjanin van AZ neemt de plek van Afellay over. Hij komt over van het olympisch elftal dat deze week deelneemt aan een jeugdtoernooi in Toulon. Medunjanin zat al in de voorselectie van Jong Oranje. Zondag kreeg hij te horen dat hij een van de afvallers was.
Wat een kansloze opmerking zegquote:Op maandag 15 mei 2006 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer, weer een buitenlander erbij
Taidaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wordt oorlog.quote:Woensdag oefenen ze tegen Jong Duitsland.
En Affalai klinkt Nederlands wil je zeggen?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik dacht op teletekst gelezen te hebben dat Vucinic van Lecce bij het echte grote team zit...quote:
Foppe was niet zo tevreden met zijn inzet bij een van zijn wedstrijden bij Jong Oranje... en dat wilde hij hem laten voelen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef tha_dark het volgende:
Jammer dat Afellay niet mee kan, maar we hebben met Haris wel een waardige vervanger. Vond het al raar dat hij in 1e instantie niet was opgeroepen.
Is ook zoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik dacht op teletekst gelezen te hebben dat Vucinic van Lecce bij het echte grote team zit...
Die is tenminste in Nederland geboren en opgeleid. In tegenstelling tot Benson. Dat is gewoon een Afrikaanse golddigger. Die mogen van mij een heel eind op rottenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef opinionr het volgende:
[..]
En Affalai klinkt Nederlands wil je zeggen?
jij bent een van die mensen die als ze zoiets zeggen ik ze zo aan kijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die is tenminste in Nederland geboren en opgeleid. In tegenstelling tot Benson. Dat is gewoon een Afrikaanse golddigger. Die mogen van mij een heel eind op rotten
Dat mag, ik vind het nergens op slaan dat Senna voor Spanje speelt, Camanoresi voor Italie, Asamoah voor Duitsland speelt of Boateng voor Nederlandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
jij bent een van die mensen die als ze zoiets zeggen ik ze zo aan kijk![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind het nergens op slaan dat Senna voor Spanje speelt, Camanoresi voor Italie, Asamoah voor Duitsland speelt of Boateng voor Nederland
Zo is het voetbal in deze tijd nu eenmaal, en jij kan het niet veranderen. Dus leer er maar mee levenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind het nergens op slaan dat Senna voor Spanje speelt, Camanoresi voor Italie, Asamoah voor Duitsland speelt of Boateng voor Nederland
Helemaal met je eens, soms heb ik het gevoel dat het nationale voetbal ook een soort clubvoetbal wordt met transfers.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:44 schreef Badabingea het volgende:
Morgen 18:00 op Talpa.
Jong Oranje - Jong Duitsland
Met Klaas Jan Huntelaar
Voor mensen die om niet economische redenen emigreren en hun opleiding in het land hebben waar ze voor uitkomen is wel iets te zeggen. Zeg maar de Henry's en Castelens. Ook voor de asielzoekers die niet terug kunnen zoals John valt wel te zeggen. Mendanjuan mag van mij gewoon voor Bosnie uitkomen. Die kan gewoon terugquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, soms heb ik het gevoel dat het nationale voetbal ook een soort clubvoetbal wordt met transfers.![]()
Kalou
zoek maar een ander land
Met Aissati op zijn plek kan het er ook wel mee doorquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ook maar even proberen dan:
Vermeer
Tiendalli - Vlaar - Luirink - Emanuelson
De Zeeuw - Medunjanin - Schaars
Castelen - Huntelaar - De Ridder
Lijkt me toppie, vooral dat AZ middenveld, maar helaas houdt Foppe niet van Mujahedeen
helaas is die dan weer neit meequote:Op woensdag 17 mei 2006 08:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met Aissati op zijn plek kan het er ook wel mee door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |