Hier moest ik om lachenquote:
Nog meer mosterd? TS heeft net gegeten.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef vruitig het volgende:
Gewoon bellen, doe het tijdens iets anders bijvoorbeeld als je op de fiets zit of op terras zit. Zo lijk het net of je een druk leven hebt.
OK, toen ik dit verhaal las dacht ik: 'dit zal mij nooit gebeuren' en godverdomme, het gebeurde me precies 2 uur later!!!!! Serieus, ik zit precies in hetzelfde! WTF Hahahaquote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
Ok leuke meid ontmoet en al meteen mee gezoend. Nadertijd zei ze dat we elkaar wel vaker zouden zien en toen zijn we weggegaan. Ik heb d'r nummer gekregen en zei de mijne.
Moet ik d'r nu SMS-en/bellen? Of moet ik geen iniatief nemen en op haar wachten? Of moet ik over een dagje ofzo een keer SMS-en?
Vroeger ging ik meteen 5 minuten naderhand contact opnemen, maar dat schijnt dus niet goed te zijn hoorde ik.
Iemand tips?
Dat is dus ook de foute sms.quote:Op maandag 15 mei 2006 04:05 schreef daaaaan het volgende:
Ok, ge-SMSt of ze wat wou gaan doen een dezer dagen maar reactie terug dat ze me snel weer zag in de disco waar ik d'r ontmoet had
Geen aandacht meer aan besteden en next, of nogmaals d'r uitnodigen om iets te gaan doen, alleen dan specifieker.
de volgende truc die je kunt leren is om niet gelijk 'met de deur in huis te vallen' ... een eerste SMS-je gelijk sturen met een direkt aanbod: 'goh, wat zullen we deze week samen gaan doen...' is nog steeds een 'beetje snel' ... zelfs al zou je dat morgen of overmorgen sturen ....quote:Op maandag 15 mei 2006 04:05 schreef daaaaan het volgende:
Ok, ge-SMSt of ze wat wou gaan doen een dezer dagen maar reactie terug dat ze me snel weer zag in de disco waar ik d'r ontmoet had
Geen aandacht meer aan besteden en next, of nogmaals d'r uitnodigen om iets te gaan doen, alleen dan specifieker.
nix moeilijks aan...zolang JIJ ze laat denken dat ze mooi lief en sexy zijn is het goed vertoeven!quote:Op maandag 15 mei 2006 11:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja meiden/vrouwen zijn moeilijke wezens...
ja, in de kerk ofzo?!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:04 schreef Aurelium het volgende:
Heb je er net voor het eerst mee gezoend? Zondag ochtend?
" Wat is je favoriete kleur?" ?!!! Welke imbeciel vraagt dat nou zeg. Sms dat maar niet hoor TS.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Je had beter iets neutralers kunnen sms'en. Of iets met een beetje humor. Je bent nu wel erg snel.
Iets van "leef je nog? zou wel tof zijn" of "wat is je favoriete kleur" zou ik gedaan hebben.
Niet dat ik denk dat dat je situatie had gered, maar het maakt het gewoon een stuk leuker.
Ben jij nu echt zo dom. Ongelovelijk, tuurlijk hoef je niet perse op een terras te gaan zitten maar als jij in je bed gaat liggen bellen helemaal geconcentreerd op haar komt dat al heel anders over. Ik heb nog nooit moeite gehad met de vrouwen die ik leuk vond, dus ik ben er ondertussen alwel van overtuigd dat mijn manier van denken inderdaad de juiste is.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:21 schreef slashme het volgende:
[..]
Nog meer mosterd? TS heeft net gegeten.
En terras is druk leven
Ben het met jou wel eens,quote:Op maandag 15 mei 2006 09:45 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je opent een topic, omdat je hebt gehoord dat je normale aanpak wel eens niet de juiste zou kunnen zijn, om dan vervolgens toch je oude aanpak te volgen, en prompt 'ziet ze je snel weer in die discotheek'Einde verhaal vriend.
Nou moet ik dr eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ik niet denk dat dat komt doordat je nu al een smsje hebt gestuurd. Ik snap niet waarom dat mensen denken dat meisjes een bepaalde set regels hebben waarin je per se minimaal 12 uur later en maximaal 72 uur later iets moet laten horen, en ze, als je dat maar doet, je op magische manier leuk gaan vinden.
Als ik met een meid zoen, en ik vind haar heel erg leuk, of zij mij, maakt voor het voorbeeld niets uit, dan kan ik 15 min later iets laten horen, en als ze me echt heel leuk vind dan vind ze dat alleen maar prachtig. Het is echt niet zo dat ze helemaal weg van me is, en als ik dan 15 min later een sms stuur of zo dat ze dan ineens zoiets heeft van "eej vriend, hij had 12 uur moeten wachten, nou vind ik je ineens niet meer leuk". Zo werkt het echt niet hoor.
Ik denk dat ze het gewoon prima vond met je te zoenen, maar meer hoeft niet per se van d'r, want als ze je echt leuk vond dan had ze direct ja gezegd op je vraag.
Ha, eindelijk iemand die dat zegt. Ik ben het totaal met je eens, als je iemand echt leuk vindt, en het is wederzijds, maakt het natuurlijk helemaal niks uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:45 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je opent een topic, omdat je hebt gehoord dat je normale aanpak wel eens niet de juiste zou kunnen zijn, om dan vervolgens toch je oude aanpak te volgen, en prompt 'ziet ze je snel weer in die discotheek'Einde verhaal vriend.
Nou moet ik dr eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ik niet denk dat dat komt doordat je nu al een smsje hebt gestuurd. Ik snap niet waarom dat mensen denken dat meisjes een bepaalde set regels hebben waarin je per se minimaal 12 uur later en maximaal 72 uur later iets moet laten horen, en ze, als je dat maar doet, je op magische manier leuk gaan vinden.
Als ik met een meid zoen, en ik vind haar heel erg leuk, of zij mij, maakt voor het voorbeeld niets uit, dan kan ik 15 min later iets laten horen, en als ze me echt heel leuk vind dan vind ze dat alleen maar prachtig. Het is echt niet zo dat ze helemaal weg van me is, en als ik dan 15 min later een sms stuur of zo dat ze dan ineens zoiets heeft van "eej vriend, hij had 12 uur moeten wachten, nou vind ik je ineens niet meer leuk". Zo werkt het echt niet hoor.
Ik denk dat ze het gewoon prima vond met je te zoenen, maar meer hoeft niet per se van d'r, want als ze je echt leuk vond dan had ze direct ja gezegd op je vraag.
Natuurlijk. Dat hele gezeik rondom die zogenaamde 'regels' is in het leven geroepen door mensen die daadwerkelijk denken dat dit verschil uit maakt.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:03 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ben het met jou wel eens,
Ja logisch als men elkaar echt leuk vind dan laat je dan echt wel blijken..
Ja. Dat is ongeveer gelijk aan die omhoog gevallen figuren in de kroeg waarvan je persé met een 'originele' openingszin moet komen. Flikker toch op. Als ik je op je afstap, en ik ben misschien heel erg nerveus, en heb net hoe corny ook een openingszin in gedachten, moet ik dan per se afgebrand worden omdat die openingszin niet 'origineel' genoeg isquote:Op maandag 15 mei 2006 12:25 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ha, eindelijk iemand die dat zegt. Ik ben het totaal met je eens, als je iemand echt leuk vindt, en het is wederzijds, maakt het natuurlijk helemaal niks uit.
Het gaat er om dat men normaal doet,en niet zo orgineel mogenlijk me aanspreektquote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Dat is ongeveer gelijk aan die omhoog gevallen figuren in de kroeg waarvan je persé met een 'originele' openingszin moet komen. Flikker toch op. Als ik je op je afstap, en ik ben misschien heel erg nerveus, en heb net hoe corny ook een openingszin in gedachten, moet ik dan per se afgebrand worden omdat die openingszin niet 'origineel' genoeg is? Please zeg. Het hele feit DAT ik op je afstap, geeft toch al aan dat ik je interessant vind, en zou toch op zich al vleiend genoeg moeten zijn? Maar nee, je hebt erbij die het dan om de openingszin gaat. Nu zijn dat doorgaans ook volgens mij wel hetzelfde soort mensen altijd, maar moraal is dat ook hier geldt dat als iemand je leuk lijkt, het niet uitmaakt met welke openingszin hij of zij komt, dan vind je het al lang geweldig DAT hij/zij uberhaupt op je afstapt.
Wel ja, maar het gaat om de persoon die het doet. Ik denk dat jij best wel ziet of het een 'wannabe-player' is, of dat het iemand is die zomaar het afgelopen half uur moed heeft staan verzamelen en met niets beters kon komen dan die zin, die dan vervolgens wordt afgebrand door jou.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:40 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Het gaat er om dat men normaal doet,en niet zo orgineel mogenlijk me aanspreekt
Dat gaat juist niet werken, en al helemaal niet die gasten die denken met stoere praatjes omdat er vrienden in de buurt zijn..Doe maar gewoon jezelf zijn ..
Ik praat tegen zo iemand eerder terug dan tegen die gasten die juist net iets te veel zeggen..op de verkeerde wijzeEn grapje om het ijs te breken zie ik de humor heus wel van in..
Maar van die gasten die me zeggen...''wat heb jij toch een wonder schone ogen,daar wil ik wel in verdrinken) daar moet ik spontaan van![]()
Miischien heb je daar een punt,maar geloof me het zijn heus niet de zogezegde onzekere jongens die semi-leuk proberen te doen..quote:Op maandag 15 mei 2006 12:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wel ja, maar het gaat om de persoon die het doet. Ik denk dat jij best wel ziet of het een 'wannabe-player' is, of dat het iemand is die zomaar het afgelopen half uur moed heeft staan verzamelen en met niets beters kon komen dan die zin, die dan vervolgens wordt afgebrand door jou.
Zo iemand snapt niet dat ie ook naar jou toe kan komen en dan heel simpel kan vragen van "goh kom je hier vaker?" Die denkt dat ie perse met iets 'grappigs' moet komen...
Mwah, dat is niet echt bitchy, dat is gewoon duidelijk. Maar meestal zijn de jongens met van die 'mooie'quote:Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Miischien heb je daar een punt,maar geloof me het zijn heus niet de zogezegde onzekere jongens die semi-leuk proberen te doen..
En ik kaffer alleen iemand af die het dan ook zeker verdient,zoals gastjes die niet weten wanneer nee dan ook echt nee is..
Ik ben namelijk ook alleen maar uit om het naar me zin te hebben..En niet om gastjes te vertellen dat ik geen zin heb in avances..een gezellig praatje oke.. maar niet van die handtastelijkheidjes en seksueel getinte opmerkingen...
Kom nu wel over als een bitch,maar soms is het dan ook echt wel irritant..
Ja, want hoe serieuzer, hoe beter.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
" Wat is je favoriete kleur?" ?!!! Welke imbeciel vraagt dat nou zeg. Sms dat maar niet hoor TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |