Waarom blijven lui dit geloven.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef Desdinova het volgende:
[..]
jaaa maar is dat wel wat TS wilt bereiken? Teveel dingen doen die vrouwen leuk vinden resulteert in het worden van 'een vriend'en hoe de vlam opgevoerd moet worden weten vrouwen zelf vaak niet eens.
been there.
Of ze was gewoon een slet.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:31 schreef Biancavia het volgende:
Zoenen.
Dat meisje zoent echt niet zomaar met je hoor.
Ze vindt je hartstikke lief en ze zit nu met kriebeltjes te wachten tot je belt of sms't.
psies en een conceptuele romantisch gadachte, zoals ik al omschreef in mijn 24-uurs post, is natuurlijk extra leuk. daar willen vrouwen het 60 jaar later nog over hebben als houvast van de relatie.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:31 schreef Biancavia het volgende:
Zoenen.
Ze vindt je hartstikke lief en ze zit nu met kriebeltjes te wachten tot je belt of sms't.
Als de wereld zo mooi was geweest...quote:Op zondag 14 mei 2006 16:31 schreef Biancavia het volgende:
Zoenen.
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef daaaan het volgende:
Ja, ik heb wat gesmst..
dat schijnen vrouwen idd leuk te vindenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:09 schreef Vivi het volgende:
Wij vrouwen vinden het leuk als we aandacht krijgen...gewoon een lief en leuk smsje sturen later vandaag dus. Niet te slijmerig btw, gewoon leuk zodat ze weet dat je ff aan d'r hebt gedacht.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef Desdinova het volgende:
ff wachten
bel dr morgenaaf of overmorgen. en als ze niet opneemt is dat jammer voor haarwacht je weer een aantal dagen. Op die manier blijf je interessanter voor dr
Haha.. inderdaad, want anders komt het over alsof je afhankelijk bent!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:32 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Voor de zekerheid 2 maanden wachten, zo hou je de spanning er in.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
SMS-en. Bellen zuigt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
SMS-en. Bellen zuigt.
En dat geldt voor zowel TS als de ander. De vraag is: wil je dat wel?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:12 schreef Panzer het volgende:
[..]
Met bellen kun je toch meer achterhalen aan de hand van intonaties...
Gewoon even afwachten.quote:Op maandag 15 mei 2006 04:05 schreef daaaaan het volgende:
Ok, ge-SMSt of ze wat wou gaan doen een dezer dagen maar reactie terug dat ze me snel weer zag in de disco waar ik d'r ontmoet had
Geen aandacht meer aan besteden en next, of nogmaals d'r uitnodigen om iets te gaan doen, alleen dan specifieker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |