Vannacht in bed.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef 7th_wave het volgende:
sms'en is voor mietjes. bellen dus. vraag is alleen ff wanneer
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef Desdinova het volgende:
ff wachten
bel dr morgenaaf of overmorgen. en als ze niet opneemt is dat jammer voor haarwacht je weer een aantal dagen. Op die manier blijf je interessanter voor dr
He getver.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Of vanavond als je gaat slapen;
slaap lekker ding
(sms'en)
haha werkt die?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Of vanavond als je gaat slapen;
slaap lekker ding
(sms'en)
Zeker om hard to get te spelen?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
haha werkt die?![]()
En sms'en werkt idd, ik heb een potentiele relatie laten lopen doordat ik een week lang na de eerste echte date niets van me heb laten horen...![]()
Wat is daar de achterliggende gedachte bij geweest dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
haha werkt die?![]()
En sms'en werkt idd, ik heb een potentiele relatie laten lopen doordat ik een week lang na de eerste echte date niets van me heb laten horen...![]()
Min of meer ja, maar ook om te kijken wat zij zou doen, maarja, ze was er dus niet zo van gediend.quote:
Zoenen .. als in een beetje kusjes op mond en wang, of met tong?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
Ok leuke meid ontmoet en al meteen mee gezoend. Nadertijd zei ze dat we elkaar wel vaker zouden zien en toen zijn we weggegaan. Ik heb d'r nummer gekregen en zei de mijne.
Laat vanavond of morgen tijdens de lunchpauze wat leuks van je horen .. Telefoontje of SMSje? Ik zou een SMSje doen, misschien zit ze in een situatie dat ze even niet vrijuit kan sprekenquote:Moet ik d'r nu SMS-en/bellen? Of moet ik geen iniatief nemen en op haar wachten? Of moet ik over een dagje ofzo een keer SMS-en?
Dit lijkt een beetje op een ik-heb-net-gepoept-moet-ik-nu-mijn-billen-afvegen vraagquote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
Ok leuke meid ontmoet en al meteen mee gezoend. Nadertijd zei ze dat we elkaar wel vaker zouden zien en toen zijn we weggegaan. Ik heb d'r nummer gekregen en zei de mijne.
Moet ik d'r nu SMS-en/bellen? Of moet ik geen iniatief nemen en op haar wachten? Of moet ik over een dagje ofzo een keer SMS-en?
Vroeger ging ik meteen 5 minuten naderhand contact opnemen, maar dat schijnt dus niet goed te zijn hoorde ik.
Iemand tips?
Niet iedereen weet waar de billen zitten natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op een ik-heb-net-gepoept-moet-ik-nu-mijn-billen-afvegen vraag
jaaa maar is dat wel wat TS wilt bereiken? Teveel dingen doen die vrouwen leuk vinden resulteert in het worden van 'een vriend'quote:Op zondag 14 mei 2006 12:09 schreef Vivi het volgende:
Wij vrouwen vinden het leuk als we aandacht krijgen...gewoon een lief en leuk smsje sturen later vandaag dus. Niet te slijmerig btw, gewoon leuk zodat ze weet dat je ff aan d'r hebt gedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |