Als je een kloon aanmaakt, en vervolgens elke dag post onder die kloon, loopt dat gemiddelde hard omhoog, inderdaad.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Je bent iig een kwaliteits user zie ik
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Let maar niet op Tain, hij probeert je te versieren.
Als je een nieuwe zoekt moet je even hier langskomen, genoeg keuzequote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben mijn neger kwijt
ik ga morgen in de stad een nieuwe kopen denk ikquote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je een nieuwe zoekt moet je even hier langskomen, genoeg keuze
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben mijn neger kwijt
Ik heb trouwens een idee... maar dat houden we dan even onder ons.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je een kloon aanmaakt, en vervolgens elke dag post onder die kloon, loopt dat gemiddelde hard omhoog, inderdaad.
OMG.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een idee... maar dat houden we dan even onder ons.
Jij gaat zo MMaRsu opgeilen enzo en dan spreek je met hem af op het station van Assen en dan kom je niet opdagen, VET EEN ORIGINEEL IDDEEEEE.
zo
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jij gaat zo MMaRsu opgeilen enzo en dan spreek je met hem af op het station van Assen en dan kom je niet opdagen, VET EEN ORIGINEEL IDDEEEEE.
zo
Verkapte : kijk pussydeluxe mijn kloon zijn postquote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo
heeft ie altijd, jeweettochquote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
Als MMaRsu dan zo'n lading wiet meeneemt, wil ik best met hem afspreken, hoor..
Heavy.quote:
Ik weet ook niet meer waarom ik hem destijds gekocht heb.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Tain het volgende:
Wat is Animal Crossing een suf spel...
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waarom ik hem destijds gekocht heb.
Doe er maar moeite voor om erachter te komen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Mijn vriendin vindt het leuk, maar ze heeft het nu een jaar niet gespeeld dus moet ze het hele bos vrij maken van onkruidquote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waarom ik hem destijds gekocht heb.
NM.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe er maar moeite voor om erachter te komen.
Oh men, zeg tegen haar dat ze pokon moet halen dat spul werkt fantastisch.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het leuk, maar ze heeft het nu een jaar niet gespeeld dus moet ze het hele bos vrij maken van onkruid
Uhuh, het is echt te irritant dat de tijd gewoon doorloopt in dat spel. Dan krijg je dat gezeik weer van "waar was je de afgelopen x maanden?".quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het leuk, maar ze heeft het nu een jaar niet gespeeld dus moet ze het hele bos vrij maken van onkruid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |