quote:op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef k_man het volgende:
tuurlijk.
iemand die net iets gruwelijks gehoord heeft en waarschijnlijk behoorljk geschokt moet je vooral met z'n allen gaan vertellen dat het beter is hem zelf minstens zo gruwelijk terug te pakken. lekker verantwoordelijk gedrag.
heb jij een zus?quote:op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef k_man het volgende:
tuurlijk.
iemand die net iets gruwelijks gehoord heeft en waarschijnlijk behoorljk geschokt moet je vooral met z'n allen gaan vertellen dat het beter is hem zelf minstens zo gruwelijk terug te pakken. lekker verantwoordelijk gedrag.
dat hoeft ts niet zelf te doen. een joegoslaaf hoeft er doorgaans niet zo heel erg veel voor te hebben.quote:op zondag 14 mei 2006 19:06 schreef k_man het volgende:
ik vind het een weerzinwekkend verhaal, maar minstens zo schokkend dat ts hier massaal wordt aangeraden de dader zelf te mishandelen, of erger.
ik snap werkelijk niet wat je nu van me wilt weten...quote:op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
hoe ben jij daar zo zeker van? we hebben in nederland een rechtstaat waarbij de rechter moet kunnen aantonen dat de verdachte schuldig is, dit in tegenstelling tot de staat, die democratie roept, en verwacht dat de verdachte zijn eigen onschuld moet bewijzen...
en dat is een wijze les.quote:op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef elisab het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat je nu van me wilt weten...
ik bedoelde alleen maar dat ik het geen goed idee zou vinden voor ts om te proberen 'de dader' het leven dermate zuur te maken dat deze zelfmoord gaat plegen. het hele idee is idioot, maar los daarvan: om dat te gaan doen, moet je dag en nacht bezig zijn met heel akelige dingen. en ik wilde maar aangeven dat je daar niet vrolijk van wordt. wellicht bereik je ermee dat de ander ongelukkig wordt, maar voor jezelf is zoiets ook echt geen feestje (als ik het al vergelijk met exen die er een project van hebben gemaakt elkaar het leven zuur te maken.... je hebt er een dagtaak aan en wordt er niet gelukkiger van).
wraak is zoet, maar de voldoening is waarschijnlijk op den duur onvoldoende om je eigen verziekte leven goed te makenquote:op maandag 15 mei 2006 11:49 schreef schvvmert het volgende:
wraak kan dan een doel worden maar je sloopt vooral jezelf als je daarmee bezig gaat.
vind je dat minstens zo schokkend?quote:op zondag 14 mei 2006 19:06 schreef k_man het volgende:
ik vind het een weerzinwekkend verhaal, maar minstens zo schokkend dat ts hier massaal wordt aangeraden de dader zelf te mishandelen, of erger.
jah, je lost er niet echt iets mee op. voor jezelf niet, voor je zusje niet...quote:op maandag 15 mei 2006 16:55 schreef american_nightmare het volgende:
[..]
vind je dat minstens zo schokkend?
aangifte doen lost ook niets op voor je zusje of voor jezelf.quote:op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
jah, je lost er niet echt iets mee op. voor jezelf niet, voor je zusje niet...
je maakt het alleen maar erger, het lost niets op in de zin van: je komt alleen maar dieper in de shit te zitten. meer dan aangifte doen kan je niet, hoe graag je ook zou willen...quote:op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef barracupracuda het volgende:
[..]
aangifte doen lost ook niets op voor je zusje of voor jezelf.
ik ben het er mee eens dat het politiek en juridisch niet correct is om zelf voor eigen rechter te gaan spelen. maar dan moet je wel met goede argumenten aankomen ipv "het lost niets op".
hooguit 3, trust mequote:op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef brainol het volgende:
bestaat er een reele kans dat hij daadwerkelijk voor een x jaar in de bak moet?
wat wil je anders doen?quote:op zondag 14 mei 2006 19:06 schreef k_man het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |