ik doe hetzelfdequote:Op zondag 14 mei 2006 03:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik laat mijn broertjes wel een ontbijtje maken en dan geef ik de kadootjes wel een keer als ik rond 3 uur mijn bed uit ben![]()
Jij welquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 03:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Niks, ik heb geen moeder meer.
maar godzijdank geloof ik in een leven hierna zegquote:
gister laten bezorgen of zoquote:Op zondag 14 mei 2006 03:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik een bos online rozen voor 80 euro. "da is excluzief 7 euro 40 m'neer", toen ik ff belde of ik ook waar voor mijn geld zou krijgen.
mijn moeder had nog nooit zo'n grote bos gehad zei ze. dus das dan wel prettig om te weten.
quote:Op zondag 14 mei 2006 03:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Niks, ik heb geen moeder meer.
Rot dat jullie dan elk jaar op zo'n manier aan je moederloze bestaan herinnerd worden.quote:
ja op zaterdag: "want op zondag zitten we bij onze eigen moeders meneer", was dan wel weer redelijk acceptabel. wel gevraagd of ze dan laat op de dag konden bezorgen, "tuurlijk m'neer, dus hij was er zaterdagochtend rond 09:06.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
gister laten bezorgen of zo
Maar idd die prijzen die ze er soms voor vragen
quote:Op zondag 14 mei 2006 03:42 schreef remlof het volgende:
ik download en brand wel iets van charles aznavour voor haar... vindt ze geil
je bent niet te laat.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:44 schreef DarKZeN het volgende:
vergeten iets te halen net als vorig jaar arghg
ik ben niet creatief ..quote:Op zondag 14 mei 2006 03:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent niet te laat.
anders maak je een mooie tekening.
quote:Op zondag 14 mei 2006 04:00 schreef Ericjuh het volgende:
mijn liefde voor mijn mams is niet in kado's of met een ontbijtje uit te drukken!!
precies... daarom is moederdag bullshit imoquote:Op zondag 14 mei 2006 04:00 schreef Ericjuh het volgende:
mijn liefde voor mijn mams is niet in kado's of met een ontbijtje uit te drukken!!
Als je dat met een cadeau probeert af te kopen ben je inderdaad fout bezig.quote:Op zondag 14 mei 2006 04:00 schreef Ericjuh het volgende:
slaap zacht yvonne. en een fijne moederdag als je wakker wordt.quote:Op zondag 14 mei 2006 04:04 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop op een mooi boek en ene dagje weg
En nu ga ik snel in mn bedje, ze staan natuurlijk vroeg aan mn bed
Trusten allemaal en een fijne moederdag.
Die 'als' doet het hem...quote:Op zondag 14 mei 2006 04:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
slaap zacht yvonne. en een fijne moederdag als je wakker wordt.
álsquote:
en zo te lezen is er ooit een hooivork dwars door je schedel gegaan.quote:
bij jou mb maar hiero iig niequote:Op zondag 14 mei 2006 04:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en zo te lezen is er ooit een hooivork dwars door je schedel gegaan.
je weet toch wel wat de laatste grote psychologen hebben gezegd over spiegelgedrag?quote:
geen idee wat danquote:Op zondag 14 mei 2006 04:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet toch wel wat de laatste grote psychologen hebben gezegd over spiegelgedrag?![]()
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 04:04 schreef yvonne het volgende:
beterquote:Op zondag 14 mei 2006 04:24 schreef Ole het volgende:
[..]ben zelf geen moeder, en mijn moeder is 2000 km ver weg... Wat een rust morgen
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 04:04 schreef yvonne het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |