Dus had het net zo goed moeilijke slopers kunnen zijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het scheelt maar één letter van de vorige TT![]()
Of mensen die de stad ingaan om een broek te kopen maar pas na heel veel broeken passen hun keus kunnen maken. Of mensen die niet zo goed zijn op school of moeite hebben het rijbewijs te halen. Echte dummies zeg maar.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:09 schreef peaceman het volgende:
Dat zijn slagers die met tranen in hun ogen een koe slachten
Vrouwen dus...quote:Op zondag 14 mei 2006 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of mensen die de stad ingaan om een broek te kopen maar pas na heel veel broeken passen hun keus kunnen maken. Of mensen die niet zo goed zijn op school of moeite hebben het rijbewijs te halen. Echte dummies zeg maar.
Ik dacht ook nog aan klapers maar dat is helemaal geen bestaand woordquote:Op zondag 14 mei 2006 00:12 schreef pos het volgende:
[..]
Dus had het net zo goed moeilijke slopers kunnen zijn?
In 1 keer mijn rijbewijs gehjaald hoorquote:
Goed nieuws: je hoeft morgenochtend niet met Twan naar beneden. Je bent dan namelijk al beneden, op de bankquote:
Lijkt mij wel. Met zn kleine stukjequote:Op zondag 14 mei 2006 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed nieuws: je hoeft morgenochtend niet met Twan naar beneden. Je bent dan namelijk al beneden, op de bank![]()
Dat herken ik..... ik ben een moeilijker slager, dus ik mag meedoenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of mensen die de stad ingaan om een broek te kopen maar pas na heel veel broeken passen hun keus kunnen maken. Of mensen die niet zo goed zijn op school of moeite hebben het rijbewijs te halen. Echte dummies zeg maar.
Hier wordt mijn punt wel bevestigd eigenlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat herken ik..... ik ben een moeilijker slager, dus ik mag meedoen![]()
![]()
Goed idee Scrutquote:Op zondag 14 mei 2006 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed nieuws: je hoeft morgenochtend niet met Twan naar beneden. Je bent dan namelijk al beneden, op de bank![]()
nee niet helemaal hoor... het eerste gedeelte gaat wel voor mij op, maar het tweede gedeelte van Scruts uitleg nietquote:Op zondag 14 mei 2006 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier wordt mijn punt wel bevestigd eigenlijk![]()
Kriminalpolizeiquote:Op zondag 14 mei 2006 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Horst Trappert en Fritz Weppert.
Ik weet niet waar jij op doelt, maar niet op hetgeen wat bedoeld werd vermoed ik zo..quote:
scheelt weer geld, ik heb alle bonnen nog!quote:
Zow lezen jullie dat? Hij heeft ALLE bonnenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
scheelt weer geld, ik heb alle bonnen nog!![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zow lezen jullie dat? Hij heeft ALLE bonnendus meer dan 1 cadeautje
![]()
die reactie was verwacht en daar werd ook op gezinspeeld dus.... maar ja, die cadeaus krijg je dus lekker nietquote:Op zondag 14 mei 2006 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zow lezen jullie dat ALLE bonnendus meer dan 1 cadeautje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |