Mjuh. Er zijn wel meer dingen die steeds terug komen. Doorgaans zijn dat geen dingen waar we blij van worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:16 schreef Triggershot het volgende:
Akker is back
Pol. L_V sluit bestaan Groot Varken dus niet uit.
Ach een beetje aandacht schenken kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjuh. Er zijn wel meer dingen die steeds terug komen. Doorgaans zijn dat geen dingen waar we blij van worden.
Je moet hem niet aanmoedigen.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach een beetje aandacht schenken kan geen kwaad toch?
Trust me, Alicey back me up hier.. WFL-mods draaien door hem overurenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet hem niet aanmoedigen.Als niemand op hem zou reageren, zou hij wel stoppen.
Denk ik.
Sjokt hij ook als hij loopt, en ben je soms wel eens bang dat hij over zijn eigen buik struikelt?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag me af waarom Banjertje nog niet de dikste kat ter wereld is. Hij beweegt zelden.
Ik denk het niet, want hij blijft bezig.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet hem niet aanmoedigen.Als niemand op hem zou reageren, zou hij wel stoppen.
Denk ik.
wat dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:39 schreef Alicey het volgende:
Jaaa ik krijg mijn tweede pakket spam voor vandaag door de brievenbus.
* slikt serie fouten opmerkingen in.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach een beetje aandacht schenken kan geen kwaad toch?
Nee. Het is Roosje niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sjokt hij ook als hij loopt, en ben je soms wel eens bang dat hij over zijn eigen buik struikelt?
daar gaan al mijn liefdesmailtjesquote:Op maandag 15 mei 2006 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, ik rot het altijd gelijk weg.
-> Ja/Nee-sticker? Gratis verkrijgbaar bij de gemeente.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, ik rot het altijd gelijk weg.
Misschien is het wel een openbaring!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:45 schreef Triggershot het volgende:
Wiens kloon zou het toch kunnen zijn?
Groot_Varken
Mjah maar de gemeente is niet op normale tijden open.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
-> Ja/Nee-sticker? Gratis verkrijgbaar bij de gemeente.
Steken in mijn kop.Verven heeft ook zo zijn nadelen.
moe?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik heb nu even geen zin in een rel, that's all.
verkapte manier om je te versierenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Staat daar altijd een percentage korting op?
Je kunt ze geloof ik ook ergens per post bestellen, even zoeken...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah maar de gemeente is niet op normale tijden open.
Bron: http://www.milieudefensie.nl/globalisering/doemee/reclamdw.htmquote:Bestellen
Na hernieuwde gesprekken met de reclamedrukwerk-branche is de sticker sinds enkele jaren eenvoudig telefonisch bij de branche aan te vragen:
bel 0900 2025 095 (25 cent per minuut).
Ook kunt u de sticker aanvragen bij de Milieudefensie Servicelijn: 020 6262 620.
Gaan we dat eens doen.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je kunt ze geloof ik ook ergens per post bestellen, even zoeken...
[..]
Bron: http://www.milieudefensie.nl/globalisering/doemee/reclamdw.htm
Dat ik je voor net iets minder mag kopen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
verkapte manier om je te versieren
das weer spamgevoeligquote:Op maandag 15 mei 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaan we dat eens doen.
Hoewel ze nat. net zo goed een form hadden kunnen maken, maar dat terzijde..
Zo vermoeiend was die droom anders niet hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drukke dag gehad, of nog steeds moe door je droom?
nee, hij geeft zo aan dat hij je minderwaardigheidscomplex begrijptquote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik je voor net iets minder mag kopen?
die nu een gewelddadige lot ondergaatquote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is er wel een varken geboren in de inrichting.
goeie deal toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik je voor net iets minder mag kopen?
was akker hequote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo vermoeiend was die droom anders niet hoor.
how come?quote:Maar beetje een rare dag, dat wel..
Oh, ik snap hte even niet, maar het is wel lief.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, hij geeft zo aan dat hij je minderwaardigheidscomplex begrijpt
care to tell about it?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
In mijn droom niet tegen gekomen.
[..]
Gewoon omdat het allemaal net aners is.
minder waard--> korting..quote:Op maandag 15 mei 2006 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik snap hte even niet, maar het is wel lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |