Kostenverhogend in de zin van programmeren en hardware. Ik neem aan dat je hiervoor toch wel weer een extra chip erin moet zetten en het is voor developers wel meer werk om t te implementeren.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen met fatsoenlijke decoders. En hoe kostenverhogend is DD dan wel niet?
Ik ken wel 1 heel persoon met een 5.1 set bij zijn tv. Feit is gewoon dat veel mensen dat helemaal niet hebben. Loop in een gemiddelde nederlandse wijk eens langs alle huizen en kijk hoeveel 5.1 setjes je ziet, zijn er niet veel kan ik je vertellen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:28 schreef peristilius het volgende:
Veel mensen hebben 5.1 en het kost geen drol.
Dat ook ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:08 schreef alex4allofyou het volgende:
Kostenverhogend in de zin van programmeren en hardware. Ik neem aan dat je hiervoor toch wel weer een extra chip erin moet zetten en het is voor developers wel meer werk om t te implementeren.
Dat idee heb ik ook ja!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik ken wel 1 heel persoon met een 5.1 set bij zijn tv. Feit is gewoon dat veel mensen dat helemaal niet hebben. Loop in een gemiddelde nederlandse wijk eens langs alle huizen en kijk hoeveel 5.1 setjes je ziet, zijn er niet veel kan ik je vertellen.
Ga verzamelen dan, 5.1 heerscht.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja!Zelfs ik heb nog niet eens al m'n 5.1 speakers bij elkaar!
Nee, maar Nintendo kan moeilijk overal rekening mee houden. Ze stellen prioriteiten en een daarvan is een zo laag mogelijke prijs. 5.1 geluid was schijnbaar geen prioriteit.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:22 schreef peristilius het volgende:
Vergeet Nintendo dan dat een groot deel van de doelgroep bestaat uit gamers die daar wel interesse voor hebben?
Het ontbreken van 5.1? Dat is zo goed als zeker ja...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo? is het al zeker dan
En daarom vind ik ze niet tof.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, maar Nintendo kan moeilijk overal rekening mee houden. Ze stellen prioriteiten en een daarvan is een zo laag mogelijke prijs. 5.1 geluid was schijnbaar geen prioriteit.
Ik snap het probleem niet zo hoor, dr zit toch iig een compromis op?quote:
Ik 2quote:Op maandag 15 mei 2006 00:45 schreef Hansch het volgende:
de Wii is echt geweldig ik koop er gelijk een als hij uitkomt
HAquote:Op maandag 15 mei 2006 00:47 schreef Erwtensoep het volgende:
ik drie!
Ja, die luidspreker op de Wiimote lijkt me ook geweldig.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet zo hoor, dr zit toch iig een compromis op?
Zelfs als je stereo boxen met subwoofer hebt heb je al 3:1 (en bij twee
wiimotes zelfs 4:1)![]()
Het ontbreken van 5.1 is ook wel karig ja, dacht dat we dat nu wel zouden krijgenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:22 schreef peristilius het volgende:
Vergeet Nintendo dan dat een groot deel van de doelgroep bestaat uit gamers die daar wel interesse voor hebben?
Ik vind het ontbreken ervan dan weer totaal geen verrassing.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ontbreken van 5.1 is ook wel karig ja, dacht dat we dat nu wel zouden krijgen
De gemiddelde verjaardagskaart met speakertje kan daar dus echt dik een puntje aan zuigen!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:53 schreef peristilius het volgende:
Ja, die luidspreker op de Wiimote lijkt me ook geweldig.
Dat geluid zal echt kwalitatief hoogstaand zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |