quote:Op zondag 14 mei 2006 16:58 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Nintendo eindelijk eens lekker wijven in hun spotjes doet van de Wii.
Ik ben nooit een fan geweest van Japanse vroutjes maar ik sla onderhand om![]()
quote:Nintendo steals the show from Microsoft and Sony
iTWire, Australia - 9 hours ago
Is $599 too much for a game console?
Seattle Post Intelligencer - 3 hours ago
How much is too much for a game console?
MSNBC (heh) - 9 hours ago
At E3, Sony Stumbles
Wired News - 12 hours ago
Nintendo, Microsoft fire back at rival Sony
San Jose Mercury News, USA - 22 hours ago
Nintendo steals show as Microsoft beefs up Xbox
Times Online, UK - 21 hours ago
Nintendo outshines Sony with Wii ...
TG Daily - May 9, 2006
Sticker shock over PS3 pricing
CNET News.com, CA - May 9, 2006
Sony: Pay to Play
Motley Fool - May 9, 2006
PS3 controller looks a little wimpy against Nintendo's Wii
TG Daily - May 9, 2006
PlayStation 3 price bomb dropped
Ars Technica, MA - May 9, 2006
Price magnifies doubts about new Sony console
International Herald Tribune, France - May 9, 2006
E3 2006 News | Ubisoft Shun Sony, Praise Wii
May 9, 2006
Taiwan game industry doubtful of Sony’s PS3 sales goal
DigiTimes, Taiwan - 3 hours ago
Je spreekt t uit als We of Wie in t NL'squote:Op zondag 14 mei 2006 17:23 schreef Oksel het volgende:
Ik wil meer weten over het geluid van de Wii..
uiteraard. Nintendo gooit niet zijn hele hand op de tafel bij E3. Erg slimme tactiek door steeds met nieuwe verassingen aan te komen. Het filmpje van SSB:B sloeg ook in als een bom en die reactie was never zo hevig geweest als ze hem hadden laten zien @ press conference...quote:Op zondag 14 mei 2006 17:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Is het iedereen trouwens opgevallen dat Kaplan en Regie het hadden over het feit dat nog meer geheimen aanwezig zijn voor de Wii.
Over de software had Reggie het over het feit dat er nog veel meer aan zet te komen maar dat ze zich eerst wilden focussen op de nieuwe manier van spelen op E3.
Kaplan had het over nieuwe hardwaremogelijkheden.
Ik denk dat we daarvoor toch echt zullen moeten wachten op de Wii 2quote:Is het trouwens mogelijk om bijvoorbeeld een addon op de Wii te doen die het beeld omzet naar 720p? Het zou me niet verbazen dat ze over een jaar ofzo ineens die addon aanbieden voor mensen met een HD. Het maakt mij trouwens niet eens zoveel meer uit aangezien de stap van 480i 4:3 naar 480p 16:9 groter is dan SD naar HD. Die Nintendo games werden getoond op een Panasonic 50inch HDTV en t zag er gewoon top uit![]()
Je kan ook een USB LAN Adapter kopen, die je in je Wii stopt zodat je er gewoon een kabel in kan proppen hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt al internet op je pc als je hier kan posten dus die kosten heb je al. Wat je voor de Wii en de DS dan nog moet hebben is een Wireless USB stick voor in je pc of een losse wireless accesspoint/retour afhankelijk van wat je al hebt staan
Ze willen ook veel wii's verkopenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ik had het NIET verwacht van Nintendo.
Die lelijke kinderachtige Nintendosite daar werd ik zo geirriteerd door![]()
Het lijkt net een droom, Nintendo doet het ineens allemaal perfect, het is bijna Nintendo niet meer![]()
Bij sommige adsl routers moet je voor een andere pc/console je modem resetten, als je dat niet van tevoren weet is dat best kutquote:Op zondag 14 mei 2006 17:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je kan ook een USB LAN Adapter kopen, die je in je Wii stopt zodat je er gewoon een kabel in kan proppen hoor
Ja en? Ik zeg alleen dat je ook dat kan doen, en dat je dus niet per se draadloos internet hoeft te hebben.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij sommige adsl routers moet je voor een andere pc/console je modem resetten, als je dat niet van tevoren weet is dat best kut
Truequote:Op zondag 14 mei 2006 17:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja en? Ik zeg alleen dat je ook dat kan doen, en dat je dus niet per se draadloos internet hoeft te hebben.
quote:Wiitard - This simply means a person that has not yet played the Nintendo Wii yet. They?ll complain about imaginary things like ?your arm will hurt? and other such nonsense.
FTW - A popular Internet acronym, which means ?For the Wii.? It?s a simpler way to proclaim the best exclusive games and rub into the faces of all the ParisHiltonStation 2 fans that won?t be playing anything nearly as cool. For example: Excite Truck, FTW! Red Steel, FTW!
Mom, Sister, Wife, Girlfriend, Grandma, Grandpa - These are new words to gamers. Right now, these are lots of people that don?t play games. After Wii comes out, they will be gamers too! Exciting, right? Wii will get you laid!
op een dag was ie weg en nu ben ik em kwijtquote:
Word t maar eens tijd om de Wii te gaan pre-orderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |