Waar is je kotsavatarquote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Rahl het volgende:
sorry als dit al de 152437ste keer is dat het gevraagd wordt, maar is ie backwards compatible met de NGC?
Leef jij ook nogquote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Rahl het volgende:
sorry als dit al de 152437ste keer is dat het gevraagd wordt, maar is ie backwards compatible met de NGC?
Geen slecht plan inderdaad, anders moet ik dadelijk gewoon wachten, dat trek ik nietquote:Op zondag 14 mei 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:
Ik ga morgen langs de gameshop om te vragen of ik al een WIi kan pre-orderen..
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:
Ik ga morgen langs de gameshop om te vragen of ik al een WIi kan pre-orderen..
quote:12-05-2006
RESERVEER Wii, PS3, ZELDA en nog meer!
Je kan vanaf nu bij Replay diverse E3 toppers reserveren! onder andere :
NINTENDO Wii
PLAYSTATION 3 ¤ 599,99
PLAYSTATION 3 ¤ 499,99
Zelda Twilight Princess Wii
Zelda Twilight Princess GC
In de Famitsu van volgende week zal er wat meer info beschikbaar zijn:quote:Op zondag 14 mei 2006 15:49 schreef Chanty87 het volgende:
Raar trouwens dat er geen nieuws over Resident Evil werd vrijgegeven... Vraag me af of de Wii een hele andere naast 5 krijgt of dezelfde maar dan met aangepaste gameplay ofzo?
quote:Of course, it was great to hear that Capcom in Japan announced a Resident Evil game for Wii. For more details we'll have to wait for the next issue of Famitsu magazine.
Metroid is op dit moment bevestigt als launch titel.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:53 schreef Wessiej het volgende:
Red Steel en Zelda @ launch.
(en misschien nog Metroid)
Hele andere.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:49 schreef Chanty87 het volgende:
Raar trouwens dat er geen nieuws over Resident Evil werd vrijgegeven... Vraag me af of de Wii een hele andere naast 5 krijgt of dezelfde maar dan met aangepaste gameplay ofzo?
Ja en vervolgens mag je 6x teveel betalen. Dat replay mag dan wel een gameshop zijn maar de prijzen zijn foking hoger dan die bij de FRS. Een naaiwinkel is het, DS spellen zijn standaart 45 euro, zelfs games die bij de lokale intertoys voor 10 of 25 euro liggen kosten daar nog 45 euro. En dan heb ik het nog niet over de importprijzen die helemaal idioot zijn. X360 spellen zijn daar ook gewoon duurder dan bij andere winkels.quote:
Dat zijn de 2 (3) titels die ik bij de launch wil hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Metroid is op dit moment bevestigt als launch titel.
Alleen denk ik niet dat er kortingen zullen ontstaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Tain het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat er zo'n preorder systeem komt zoals de 360 ook had, dan ben je gewoon verzekerd van een Wii bij de launch
Tekorten bedoel je?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat er kortingen zullen ontstaan.
Waarom kortingen geven als je verzekerd bent dat je ze voor de normale prijs ook kwijt bent?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat er kortingen zullen ontstaan.
Dat DS lite gebeuren duurde maar een paar dagen.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:
Nintendo heeft nogal een historie van vraag onderschatten (DS Lite voor omgerekend $800 in Japan anyone?)
Dat ding werd op volle kracht geproduceerd manquote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:
Nintendo heeft nogal een historie van vraag onderschatten (DS Lite voor omgerekend $800 in Japan anyone?)
Same hier, alleen hoef ik metroid dus nietquote:Op zondag 14 mei 2006 16:00 schreef Xrenity het volgende:
De titels die ik zéker wil:
Mario galaxy
Metroid prime 3
Smash brothers braw
Zelda Twillight Princess
WiiSports/orchestra/whatever-pakket (aannemende dat dat 1 pakket wordt)
Red Steel scheen vooralsnog tegen te vallen en Sonic zag er wel leuk uit, maar... Ik weet niet. Doe mij dan maar die andere games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |