Nou ja, als ik hetzelfde geluid over het enkele kutspeakertje van m'n tv laat gaan klinkt het natuurlijk best verrot, logisch, maar als je de boel aansluit op een normale versterker is het al ruim in orde. De enige plek waar ik bioscoopgeluid eis, is de bioscoop.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
nee boeit mij ook niks
Geluid is geluid
quote:Wii might support HD-DVD and Blu-Ray?
Apparently Pioneer claims Blu-Ray will win the format wars, oddly enough several reports including the one below mention the following: “Nintendo is caught in the middle and might be supporting both formats by the time the Nintendo Wii video game console is launched.”
http://www.halflifesource(...)neer/article5808.htm
Mijn zusje werkt bij de Bart Smit, heb hem al gepre-ordert, maar Bart Smit wist nog van niks. Zodra het kan, sta ik bovenaan de lijst... inclusief 15% korting natuurlijkquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind het ontbreken ervan dan weer totaal geen verrassing niet boeiend.
20 jaar geleden gameden we in 256 kleuren en met een beetje geluk in stereo geluid, techniek gaat gewoon vooruitquote:Op maandag 15 mei 2006 01:54 schreef beerke het volgende:
Ik sta er echt van te kijken waar mensen zich allemaal druk om maken. We gamen al 20 jaar zonder HD-ondersteuning en 5.1 geluid. Nog nooit is daar over geklaagd en we hebben ons prima vermaakt die jaren. Natuurlijk gaan de ontwikkelingen door en kan dat van toegevoegde waarde zijn voor de spelervaring. Maar echt waar, 5.1 geluid en HD-ondersteuning maken de komende jaren echt het verschil niet.
Zt mij dan 2e op de lijstquote:Op maandag 15 mei 2006 02:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt bij de Bart Smit, heb hem al gepre-ordert, maar Bart Smit wist nog van niks. Zodra het kan, sta ik bovenaan de lijst... inclusief 15% korting natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |