Maa rhet TDF-forum is er niet, dus dan hebben die aparte topics ook weinig meerwaarde.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:07 schreef pfaf het volgende:
Hmm, nee de eerste eigenlijk (wat ik lees.) . Het komt voornamelijk vanuit het TdF forum, waar we wat naar tegemoet wilden komen. Vandaar nu meerdere topics in plaats van één centrale.
Maar we zullen het er even over hebben. Als iedereen het zo onoverzichterlijk vind, moeten we daar maar wat aan doen.
Op zich is het idee leuk. Elke etappe een leuke openingspost e.d. Alleen is het probleem dat er vaak tijdens de etappe van die dag al veel over de etappe van morgen wordt gepraat. En ook over de etappe(s) van de dag(en) ervoor. Dat kan altijd zo leuk in 1 topic, anders zit je echt in 3 of 4 topics te lezen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:07 schreef pfaf het volgende:
Hmm, nee de eerste eigenlijk. Het komt voornamelijk vanuit het TdF forum, waar we wat naar tegemoet wilden komen. Vandaar nu meerdere topics in plaats van één centrale.
Maar we zullen het er even over hebben. Als iedereen het zo onoverzichterlijk vind, moeten we daar maar wat aan doen.
Precies.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich is het idee leuk. Elke etappe een leuke openingspost e.d. Alleen is het probleem dat er vaak tijdens de etappe van die dag al veel over de etappe van morgen wordt gepraat. En ook over de etappe(s) van de dag(en) ervoor. Dat kan altijd zo leuk in 1 topic, anders zit je echt in 3 of 4 topics te lezen.
Dat is inderdaad het probleem.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich is het idee leuk. Elke etappe een leuke openingspost e.d. Alleen is het probleem dat er vaak tijdens de etappe van die dag al veel over de etappe van morgen wordt gepraat. En ook over de etappe(s) van de dag(en) ervoor. Dat kan altijd zo leuk in 1 topic, anders zit je echt in 3 of 4 topics te lezen.
De OP heeft wel meerwaarde.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem.
Ik vind vooral de OP weldegelijk meerwaarde hebben ( een makkelijk terug te vinden profiel en route ) om ook meteen even op Wombcat te reageren.
Tja, dan heb je alsnog voor elke etappe een eigen topic. Schieten we niks mee op.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
maak gewoon een thema forum, is 2 minuten werk
My words exactly.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De OP heeft wel meerwaarde.
Maar de minderwaarde is dat juist een massasprint van de ene dag aanleiding kan geven tot speculaties voor de andere dag. En dat je nu versplintering van de discussie krijgt.
*tegen is*quote:Op maandag 3 juli 2006 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
maak gewoon een thema forum, is 2 minuten werk
Maar dan kan je wel topics openen over mythische bergen en/of fantopics over kleine renners. Ik ga nu natuurlijk echt geen topic openen over Calcagni in SPT, ook al vind ik het een geweldige rennerquote:Op maandag 3 juli 2006 18:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
*tegen is*
*en nu het vermoeden heeft dat die aparte topics voor etappes bedoeld is om een apart thema-forum door te drukken*
Kun je straks voor Wimbledon etc. ook wel apart thema forum maken. Van WK, EK, OS en OWS is voor mij volledig duidelijk dat daarvoor een apart forum zinvol is. WK/EK omdat voetbal nu eenmaal bij de meesten het meeste leeft (hoewel je het ook in het VBL-forum zou kunnen doen). OS en OWS daar zijn (veel) verschillende sporten aanwezig, dus logisch.
Tour is alleen wielrennen, met maar één wedstrijd elke dag. En het centrale tourtopic kwam vorig jaar tot deel 50, da's niet voldoende om een apart forum te rechtvaardigen.
WAAROM?!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga nu natuurlijk echt geen topic openen over Calcagni in SPT, ook al vind ik het een geweldige rennerZulke dingen kunnen eigenlijk alleen in een apart thema forum.
Omdat er naast mijn posts waarschijnlijk 2 andere posts komenquote:
Zoals ik een half jaar geleden al zei -> Nieuw subforum rondom de Tour de France. Je gaf me toen trouwens gelijk, zie ik nuquote:
Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat zo'n topic dan voor meerwaarde heeft.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat er naast mijn posts waarschijnlijk 2 andere posts komenOf hij moet onverwacht een etappe winnen ofzo.
En dat staat dan dussen "normale" topics zou maar zeggen. Net als dat er geen fantopic wordt geopend over nummer 1769 van de wereld die meedoet aan de voorronde's van Wimbledon met een kans van 5% om door te gaan.
Snappie![]()
Ik had daar vorig jaar toch weinig last van.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:34 schreef -skippybal- het volgende:
Als alles centraal gaat krijg je helemaal een tyfuszooi. Allemaal discussies die langs mekaar heen lopen, waardoor als je 15 minuten afwezig bent er gelijk niets meer van snapt![]()
Eens.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had daar vorig jaar toch weinig last van.
Terwijl ik toch best vaak meer dan 15 minuten afwezig was.
Idd, niets is leuker dan de Tour volgen met fok aan. (zoals voorgaande jaren dan)quote:Op maandag 3 juli 2006 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had daar vorig jaar toch weinig last van.
Terwijl ik toch best vaak meer dan 15 minuten afwezig was.
Kijk bij WK. Daar staan ook een lading aan potentiële baggertopics, maar het is er wel gezellig (behalve als de favoriet van de "echte" voetbalfans verliest dan)quote:Op maandag 3 juli 2006 18:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat zo'n topic dan voor meerwaarde heeft.
Ik kwam alleen na de etappes, en dan kon je lekker in één topic over alles discussiëren. Werkte prima wat mij betreft.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, niets is leuker dan de Tour volgen met fok aan. (zoals voorgaande jaren dan)
bedankt.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef RayMania het volgende:
[Tour de France] Rondemaster 2006 #3 kan op slot. Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |