Gelukkig alleen in die aflevering, die andere keer heb ik het gemist omdat je het niet zo opschreef zoals ik het wilde:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
hmmm...ik zie nu dat er wel meer dingen fout zijn gegaanAfl. 6 en Afl7 zijn op de één of andere manier samengevoegd, ff kijken wat dat doet met de stand
.
Terwijl de Mol onderaan moest, hier heb ik dus gewoon overheen gelezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:44 schreef Ayaxola het volgende:
De Mol: Milouska
De Winnaar: Roderick
De Verliezer: Frédérique
Haha, en tjakka : ACHTSTEquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Wat verandert er:
[Magics krijgt +10 (WINNAAR)
BTW ik had in aflevering 6 en 7 beide Milouska als de mol, waarom krijg ik daar de pluspunten niet voor?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Wat verandert er:
Ayaxola krijgt +40 (MOL)
Bos81 krijgt -10 (VERLIEZER)
Chowi krijgt -10 (VERLIEZER)
Eveli krijgt +10 (WINNAAR)
Freezor krijgt -10 (WINNAAR) en -10 (VERLIEZER) dus totaal -20
Magics krijgt +10 (WINNAAR)
Mariposa krijgt -10 (WINNAAR)
Meiske78 krijgt -10 (WINNAAR)
Sannydance krijgt +10 (WINNAAR)
Sapphire krijgt +10 (WINNAAR) en -10 (VERLIEZER) dus totaal 0
sbientje krijgt -10 (VERLIEZER)
Urquhart krijgt -10 (WINNAAR)
-Vaduz- krijgt -20 (MOL)
Woepsie krijgt -10 (VERLIEZER)
Jawel, ik had in de top 7 richard als mol, maar in mn rijtje van winnaar/verliezer/afvaller van diezelfde week had ik wel Milouska als mol staan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
Jij hebt 120 punten gekregen voor de Mol, alleen de eerste aflevering had je Milouska niet als mol!
Omdat ik ergens zag staan dat jij per ongeluk afl 6 en 7 had samengevoegd ofzo. Toen je daar achter kwam kreeg ik er 10 punten bij voor (WINNAAR) en toen dacht ik maar, hee, welke van de 2 afleveringen je ook niet had bijgeteld, had bij beide milouska als mol, dus moet ook nog 1x pluspunten voor de goeie mol.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ja, omdat ik toen dacht dat jij een fout had gemaakt, had ik 'm nog niet ingevuld, en later was ik het vergeten
Maar wat zeur je dan over aflevering 6 en 7?
Dat is toch niet slecht de 4é plaatsquote:Op zondag 14 mei 2006 11:30 schreef Eveli het volgende:
Toch een plaatsje gestegen.Alleen val ik nu wel net buiten het 'podium'.
Bedankt voor de oplettendheid trouwensquote:
oeh dit is wel kickuh, gewoon altijd goed gezeten met Frederique!!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:17 schreef Svensational het volgende:
Juiste voorspelling winnaar:
babette21 70
babette21 en Marvellous, gefeliciteerd!
toch nog 7de ondanks [consequent] de verkeerde Molquote:Einduitslag:
7 . babette21 235
Haha, is goedquote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt voor de oplettendheid trouwens!
Ga jij nog ava's makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |