Nee uitkering + drugdealen = dure autoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef MaxPower het volgende:
uitkering + zwartwerken = dure auto.
drugsdealen = zwartwerken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:12 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Nee uitkering + drugdealen = dure auto
Zo interresant is het niet als je een beetje logisch nadenkt dan weet je toch wel hoe ze aan de dure auto's komenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:14 schreef SupahFunk het volgende:
Kom op geen slotje ik vind dit interresant er wordt hier nou toch niemand zwart gemaakt?
wedervraag: Wat heb je liever? Nu patsen in een mooie bak en handelen in allerlei zooi met allerlei vage figuren en elke dag achterom moeten kijken of je niet door wie dan ook gevolgd wordt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:08 schreef SupahFunk het volgende:
Dag medefokkers, ik word niet snel jaloers op mensen maar wel op buitenlanders die in hele dure auto's rijden waar ik alleen van durf te dromen. Ik snap echt niet hoe dat kan ik hoor verschillende verhalen over uitkering en erbij ook nog eens zwart werken ik zou hier wel eens wat serieuze antwoorden op willen krijgen!!! Bedankt
Jij hebt wel eens een hypotheek afgesloten?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik denk dat veel buitenlanders gewoon werken en een hoge hypotheek afsluiten, maar een krot kopen om in te wonen. Houden ze gemakkelijk 50.000-100.000 over voor die dure BMW of Mercedes...
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:14 schreef SupahFunk het volgende:
Kom op geen slotje ik vind dit interresant er wordt hier nou toch niemand zwart gemaakt?
Maak van hypotheek dan consumptief krediet. Dan zou het iets realistischer zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens een hypotheek afgesloten?.
Zo te horen niet.
Bij sommige mensen is het duidelijk hoe ze het verkregen hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:22 schreef NikosPPD het volgende:
Ik snap niet waarom dit überhaupt een vraag is, hoe kunnen wij nou weten hoe dat soort mensen aan hun auto's komen![]()
ik denk dat het leven nog vergankelijker is dan materialisme. over 1000 jaar is de mens waarschijnlijk nog steeds materialistisch, maar zijn wij allemaal dood en vergaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:21 schreef editor2 het volgende:
Materialisme is tenslotte vergangkelijk. Het leven niet..
Duitsers zijn toch ook buitenlanders?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Duitsers rijden vaak ook in veel duurdere auto's dan Nederlanders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |