Arme jij.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, kut. Doet de zoek-functie het weer?.
Daar gaat mijn privé-leven..
en jij dacht dus dat het niet erger kon nadat je gisteren gepost had dat je het weekend in de hel was geweestquote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, kut. Doet de zoek-functie het weer?.
Daar gaat mijn privé-leven..
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed hoor![]()
er bewegen zich dus de laatste tijd ook zaken voor jou in de positieve richting
MERDE !!!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]En het beste nieuws: GEEN FRANS
terug naar de HAVOquote:
Had u dan wel een afspraak gemaakt?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag toch een afspraak met mn groepsgenoten of zit ik hier zomaar te wachten?![]()
malle Stroekquote:Op maandag 15 mei 2006 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had u dan wel een afspraak gemaakt?
in mijn agenda kom ik niets tegen hoor![]()
arme jij helemaal alleen aan je lot overgelaten en veroordeelt tot digitale conversatiesquote:Op maandag 15 mei 2006 16:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
malle Stroek
ik zei tegen die ene gast dat ze me na de les in het computerlokaal konden vinden. ik was hier rond 1530, maar niemand is mij op komen zoeken. de les zou tot 1545 duren![]()
Maar, Frans is absoluut de meest geweldige taal die er is.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]En het beste nieuws: GEEN FRANS
Nee, das Spaansquote:Op maandag 15 mei 2006 17:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar, Frans is absoluut de meest geweldige taal die er is.
wat een kankerhoeren zijn die mensen, he, niet eens bellen ze evenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij helemaal alleen aan je lot overgelaten en veroordeelt tot digitale conversaties
bedankt voor je steunquote:Op maandag 15 mei 2006 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zijn wij het toch op veel punten eens
hoest met de aanmeldingen voor je surveyquote:
die lesbo's doen moeilijkquote:Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoest met de aanmeldingen voor je survey
de aanmeldingen regenen nu natuurlijk je mailbox in ?
op zich moet ik genoeg homo's hebben, een heleboel gasten uit deze topic heb ik alquote:Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoest met de aanmeldingen voor je survey
de aanmeldingen regenen nu natuurlijk je mailbox in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |