Wat vinden we van enge oude mensen die Russische kindertjes kopen?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat vinden we van mensen die moederdag vergeten?
Neh. Alleen met lang haar misschien, of als ze slechts ene klein beetje "flappen". Maar te veel staat echt als een nerd. Daarom heb ik ze ook recht laten zettenquote:
Flaporen, -7,5.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Alleen met lang haar misschien, of als ze slechts ene klein beetje "flappen". Maar te veel staat echt als een nerd. Daarom heb ik ze ook recht laten zetten
ach das al na 1 middga na het scheren zo bij mij...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet verkeerd..
Is dat ruige ik-laat-m'n-stoppels-van-twee-dagen-staan helemaal in ofzo?. Zelfs ik overweeg om m'n "baard" van 2 dagen te laten staan..
Verstandigquote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat vinden we van mensen die moederdag vergeten?
verwen je het daarna wel met conditionerquote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga even onder de douche om mijn futloze haar te wassen.
gebruik biershampoo!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga even onder de douche om mijn futloze haar te wassen.
aw die was raakquote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat vinden we van enge oude mensen die Russische kindertjes kopen?
Ik was m'n haar gewoon met water, hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gebruik biershampoo!
mag ik je aan het lachen maken?
ik was donderdag in het vondelpark bescheten door een hele dikke, ontplofte ranzige grijze amsterdamse vondelduif....
Nah ja, ik zit na 2 dagen op een iets ruigere vorm dan dat.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach das al na 1 middga na het scheren zo bij mij...
het groeit hard.
rockstar, jouw futloos haar is lief.
samen vondelen?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik was m'n haar gewoon met water, hoor.Shampoo is vies.
En, ha! Het vondelpark is lief.
veel plezier met de pinkeltje omnibusquote:Op zondag 14 mei 2006 22:37 schreef TehRockstar het volgende:
Meneren, ik ga in een heel groot dik boek lezen en dan slapen.
Je vergeet een stotterend hart, dus wat 1 slag overslaat per ongeveer 7xquote:
De Bijbel?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:37 schreef TehRockstar het volgende:
Meneren, ik ga in een heel groot dik boek lezen en dan slapen.
quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben dit weekend in De Hel geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |