Ze bleek nóg meer te hebben gelogen...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mevrouw zit zelf nu midden in de stemprocedure om lijsttrekker te worden, en na maanden roepen dat ze ijzeren Rita is vol daadkracht kan ze natuurlijk ook niet anders
Is daarom ook wel heel erg toevallig dat dit verhaal van Ayaan nu net op dit moment aan het licht komt. terwijl er diverse mensen van dit verhaal toch al jaren op de hoogte waren
Sla ik nu een beetje door als ik hier nog de hand van het orakel Wiegel uit Diever in zie ?
Nou shit... ik ging juist wat anders kijken omdat ik het saai vond worden...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Wow, wat een Exp Robinson aflevering was ditdie eilandraad
Teveel programma's om 23 uur op maandag. De rest van de week is er niks op. Zostraks ook al Little Britain.quote:
Nee die tante Mathildequote:
Wondererererer!quote:
Jou? Nooit!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wondererererer!
Thank God! Volck!
Ik begon me al zorgen te maken dat Waxje me binnenkort ook zou gaan Nathaniseren.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wondererererer!
Thank God! Volck!
Ik begon me al zorgen te maken dat Waxje me binnenkort ook zou gaan Nathaniseren.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jou? Nooit!
Dit topic zal niet hetzelfde zijn zonder Beavje.
Nou ja.. je hebt Nathan ten slotte genathaniseerd.. je bent er dus toe in staat als je het wilt... Dus ik werd bang dat je mij ook wilde nathaniserenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:31 schreef Waxxer het volgende:
Hoezo "ook"??![]()
En wie heeft die term nathaniseren vandaan??G_E??
Ik was het in elk geval nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Ik weet niet meer van wie die term komt. Al klinkt het inderdaad nogal G_E-erig..
Ik heb die hele Nathan niet weggejaagd!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Al wordt het volgens sommigen er wel leuker op.
[..]
Nou ja.. je hebt Nathan ten slotte genathaniseerd.. je bent er dus toe in staat als je het wilt... Dus ik werd bang dat je mij ook wilde nathaniseren.
Ik weet niet meer van wie die term komt. Al klinkt het inderdaad nogal G_E-erig..
Een hele lange, wit uitgeslagen neger uit Z. geloof ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb die hele Nathan niet weggejaagd!!Toch?!
Neeeee, dat was ik niet!
Dat was een neger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |