Bedankt voor de nuttige bijdrage in dit topicquote:
Bovendien weet je ook niet hoe Huntelaar het zou gaan doen in Oranje. Bij Ajax had hij ook tijd nodig om zijn draai te vinden.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij heeft niets bewezen in Oranje, en met de staat van dienst van zowel Kuyt als Van Nistelrooij is niets mis mee. Dan is de keuze er 1 tussen KJH en VoH, deze is gebaseerd op wie het beste breekijzer zou zijn, en dat is VoH. Op dat punt is VoH beter, en dat was de keuze. Dan mag KJH in alle overige punten beter zijn, dat telt dan niet.
Opzich goed te verklaren dan hoor, en om er dna gelijk een heel drama van te maken is wel erg overdreven. Als hij mee zou gaan, zou het ook niet om de basis gaan denk ik..
Graag gedaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:10 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Bedankt voor de nuttige bijdrage in dit topic
Vanuit oogpunt van Ajax wel gunstig inderdaad.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Het is alleen maar in het voordeel van Ajax denk ik dat hij niet meegaat.
Spelers die actief zijn geweest op een WK komen toch altijd wat uitgeblust terug bij hun club in de voorbereiding. We hebben een fitte KJH nodig voor de voorronde CL.
lekkere positieve supporter ben je zegquote:Op zondag 14 mei 2006 12:10 schreef Black-Death het volgende:
Ik maar er geen drama, ik uit louter mijn mening.
Maar goed, we zien hoe het gaat al Nederland drie keer 0-0 speelt in de poule-fase
Hij gaat wel gewoon naar het EK in Portugal hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Spelers die actief zijn geweest op een WK komen toch altijd wat uitgeblust terug bij hun club in de voorbereiding. We hebben een fitte KJH nodig voor de voorronde CL.
Dat is waarquote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wat verwacht je met een username als Black-Deathquote:Op zondag 14 mei 2006 12:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
lekkere positieve supporter ben je zeg
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat verwacht je met een username als Black-Death
Zomeravondvoetbaltoernooitje. Een WK heeft veel meer impact en vraagt veel meer van een speler.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij gaat wel gewoon naar het EK in Portugal hoor.
Dat wel ja. Zomeravondvoetbaltoernooitje valt wel mee.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zomeravondvoetbaltoernooitje. Een WK heeft veel meer impact en vraagt veel meer van een speler.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef Trancelocator het volgende:
http://www.voetbal4u.com/nieuws/index.php?news=3389
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef Trancelocator het volgende:
http://www.voetbal4u.com/nieuws/index.php?news=3389
Ik word nog steeds elke nacht schreeuwend wakker dat we dat niet gedaan hebbenquote:erder dit jaar toonde ook Sevilla al interesse in de 19-jarige Babel en was bereid 12 miljoen euro op tafel te leggen. Ajax wimpelde het bod echter resoluut af.
Komt goed, komt goedquote:Op zondag 14 mei 2006 12:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik word nog steeds elke nacht schreeuwend wakker dat we dat niet gedaan hebben
Van wat?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik geloof er geen zak van
En hij kan een maand vakantie houden en dan de hele voorbereiding meemaken. Voor Ajax is het niet slecht dat Van Basten hem niet meeneemt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:30 schreef Trancelocator het volgende:
Dan maar twaalf op het EK.![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |