Wat gebeurt er dan? Hoor je knal? Schade aan de magnetron?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef Tomek het volgende:
Kan prima hoor, ik laat het zakje altijd ontploffen. Je moet ze er altijd wat langer indoen anders zijn ze niet warm
ontploffen man dat is de style alleen ik eet ze niet meer zijn echt niet lekker meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef Tomek het volgende:
Kan prima hoor, ik laat het zakje altijd ontploffen. Je moet ze er altijd wat langer indoen anders zijn ze niet warm
Serieus? Doe ik nooit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:
Je moet wel eerst een gaatje in de verpakking prikken.
Moet niet bij alle merkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:
Precies, ik snap niet wat je met die dingen moet. Enige voordeel is dat ze in de magnetron kunnen. Verder smaakt het naar niets. Ik eet liever 2 boterhammen met Mora saté na het zuupenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:02 schreef master_X het volgende:
[..]
ontploffen man dat is de style alleen ik eet ze niet meer zijn echt niet lekker meer![]()
mora sate man ook lekker en die zoete ballen van mora ook lekkerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet wat je met die dingen moet. Enige voordeel is dat ze in de magnetron kunnen. Verder smaakt het naar niets. Ik eet liever 2 boterhammen met Mora saté na het zuupen
on-topic:
volgens mij hoef je geen gaatjes te prikken bij bapao.
Niet bij die broodjes.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:
jij bent duidelijk géén studentquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Hoor je knal? Schade aan de magnetron?
Je moet er wel flink sambal of van die rooie loempiasaus oppleuren anders smaken die supermarkt Bapoa's nergens naar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:09 schreef P-azz het volgende:
bapao. in magnetron. aanzetten. boem. en genieten mmmm
Doe ik trouwens idd ook, pff ga toch niet zelf een zakkie lopen openmakenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik laat ze ook altijd op warmen tot het zakje knal zegt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |