abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37779487
Goed.. vanmiddag 3 films gehuurd (bij MovieMax) en alvast klaargelegd voor een lange nacht.
01:00 daarnet kom ik erachter dat die pokkedingen (nog?) op slot zitten!!

Zucht!

Heeft iemand hier een manier om die dingen open te krijgen zonder ze te slopen of moet ik maar gewoon gaan slapen en morgen teruggaan? Voor zover ik kan zien is het een of ander schuifslotje: een rood stickertje betekent blijkbaar op slot, en ik zie nog net een klein stukje van een groen stickertje wat neem ik aan 'open' wil zeggen.

*wil eigenlijk die nerd van de MovieMax de grond instampen maar ziet daar uit maar vanaf*
Etiam sanato vulnere cicatrix manet.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:00:59 #2
4180 Hare
Come fly with me!
pi_37781526
Is nu waarschijnlijk te laat, maar ik had ze gewoon gesloopt
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:20:44 #3
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_37781799
Njah, die krijg je niet open. Ik heb het wel een keer klaargespeeld om ze dicht te krijgen, maar open, helaas pindakaas.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:03:49 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37782416

succes
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_37783882
En? Is het nog gelukt?
pi_37784771
slotjes?? die hebben we niet bij MovieMax
Sappig !!
pi_37784822
Ben benieuwd of het nog gelukt is. In de bieb waar ik werk overwegen we om de dvd's voortaan in precies dat soort doosjes te gaan doen.
pi_37825388
Zo het duurde effe, we hadden hier voor onze deur last van een dubbele autobrand. Altijd gezellig. Not.

Die doosjes (die ze idd niet bij elke MovieMax gebruiken, Loontjah ) heb ik zelf niet meer opengekregen. Ben maar gewoon teruggegaan en heb ze open laten maken zoals het hoort.

Aan de binnekant zat zoals ik al vermoede op de openingszijde een schuifje. Dan niet een klein schuifje, nee, een behoorlijke schuif, met de lengte van het hele doosje zelf. Er zaten ook nog wat clipjes en dingetjes aan, maar heb het niet al te lang bestudeerd aangezien ik al lang blij was dat ik film kon kijken.

Goeie beveiliging dus, ook voor de bieb Floddertje.
Etiam sanato vulnere cicatrix manet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')