dat doe ik meestal in omgekeerde volgordequote:Heb zojuist een een actieve subwoofer bestelt. De JBL Basspro.
Kostte me 199 euries.
Reviews? Iemand ervaring met JBL?
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:28 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dat doe ik meestal in omgekeerde volgorde
dit is geen zeikpost om je naar google te verwijzen, maar heb je al keer gegoogled? meestal staan d'r heel veel review van product. heb ik ook gedaan met mijn camera.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
JBL is in het algemeen wel goed hoor. Heb hier zelf ook een sub van JBL liggen en die presteert uitermate goed. Vooral als het op bass aankomt dan is JBL geen slecht keus
100 watt rms voor een aktieve woofer maakt volgens mij toch redelijk wat herrie hoor als je wiltquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:55 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag moek zeggen! EN ik heb hem maar gelijk aangeschaft omdat 100 watt RMS in een auto me wel voldoende lijkt. Ben geen neger en rij ook geen crx dus echt op en neer hoeft de auto niet
TS is meer van de nabeschouwingen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 06:20 schreef MaGNeT het volgende:
Beetje impulsief?
Voor mij is het meer een sport om éérst alle details uit te pluizen & vergelijken en dan naar de winkel te rennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |