Ach er is al het een en ander over bekend, het zoeken naar gegevens over die onbekende personen was ook altijd een leuke speurtocht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alsof wij 'bekende nederlands' echt kennen![]()
Eensch, wij kennen inderdaad de B'Ners ook nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alsof wij 'bekende nederlands' echt kennen![]()
Die vragen waren dusdanig dat niemand ze goed zou hebben, waren echt absurd, kijk maar terug.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:06 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het nog steeds apart bij die kapel hoor. Als iemand die vragen goed had gehad, dan had diegene dus gewoon Milouska te zien gekregen, dan wist diegene wie de Mol was, en zou diegene dus gewoon gaan winnen. Saai als dat zo geweest was.
En die hint van Roderick op de zoutvlakte was ook zo duidelijk als wat![]()
Ah ja, als je idd heel internet gaat afspeuren..... Ik heb dat niet gedaan... Misschien moeten jullie dat ook niet meer doen. Wellicht blijft het spel dan leukerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach er is al het een en ander over bekend, het zoeken naar gegevens over die onbekende personen was ook altijd een leuke speurtocht.
Misschien moeten we dat maar niet meer doen, maar dat was altijd wel een charme van het spel. Je bouwt met onbekende mensen meer een band op, omdat je van tevoren totaal geen idee heb wat voor vlees je in de kuip hebt. En dat geeft een extra dimensie in het spel, en dat ontbreekt een beetje bij de BN'ers-series vind ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah ja, als je idd heel internet gaat afspeuren..... Ik heb dat niet gedaan... Misschien moeten jullie dat ook niet meer doen. Wellicht blijft het spel dan leuker
Dat kan ik me voorstellen ja, niettemin is het opzoeken van iemands persoonlijkheid en acteerkwaliteiten nog verdomde lastig lijkt me... Of iemand nou bekend of onbekend is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat maar niet meer doen, maar dat was altijd wel een charme van het spel. Je bouwt met onbekende mensen meer een band op, omdat je van tevoren totaal geen idee heb wat voor vlees je in de kuip hebt. En dat geeft een extra dimensie in het spel, en dat ontbreekt een beetje bij de BN'ers-series vind ik.
Maar beste Poland-spring, ik ken al die BN-ers ook niet hoor. Jij wel dan? Als je misschien bedoelt dat we met bepaalde vooroordelen aankijken tegen BN-ers, terwijl dat niet zo is bij onbekenden, ben ik het met je eens. Maar dat vind ik dus pleiten voor mijn stelling om terug te gaan naar onbekende mensen als deelnemer: iedereen begint dan met nul informatie of oordeel, zowel deelnemer als kijker. Toch leuker en spannender?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:07 schreef Poland-spring het volgende:
Ik vind dat George wel wat wordt overschat. Hij had het voordeel geen bn-er te zijn zodat je als kijker niet kon weten of hij echt klunzig was of dat hij een rol speelde.
Hear hear.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat maar niet meer doen, maar dat was altijd wel een charme van het spel. Je bouwt met onbekende mensen meer een band op, omdat je van tevoren totaal geen idee heb wat voor vlees je in de kuip hebt. En dat geeft een extra dimensie in het spel, en dat ontbreekt een beetje bij de BN'ers-series vind ik.
OK dan zijn we het eens!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:40 schreef Poland-spring het volgende:
Blackadder2 dat is precies wat ik bedoel!!
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het ook een taak van de Mol om zo onzichtbaar mogelijk te saboteren. Tenzij de Mol echt ontzettend loopt te blunderen en zichzelf verspreekt of zoiets, zal het nóóit zo zijn dat iedereen één iemand verdenkt. Omdat je bij iedereen wel verdacht gedrag kunt waarnemen en als je eenmaal iemand verdenkt, wordt álles wat die persoon doet verdacht. Dat is dus niet zozeer de verdienste van de Mol, dat komt gewoon doordat je paranoïde wordt van dit spel. Ik vond de terugblikaflevering dit jaar op het saaie af, want vrijwel alles wat Milouska fout had gedaan hadden we al met eigen ogen kunnen zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:21 schreef peaceman het volgende:
Wat een gezeur over de mol zeg.... volgens mij is het toch de bedoeling van het spel dat je zo lang mogelijk niet weet wie de mol is
Ik vond ze eigenlijk niet zo lastig hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:25 schreef maril het volgende:
[..]
Die vragen waren dusdanig dat niemand ze goed zou hebben, waren echt absurd, kijk maar terug.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk niet zo lastig hoor.
Dat komt omdat jij maar één keer een uur in de week iets ziet. Hun zijn daar de hele dag mee bezig, dan kan je al die details echt niet onthouden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk niet zo lastig hoor.
Juist omdat zij er middenin zitten en ik maar een uurtje per week iets zie, zouden zij het beter moeten weten dan ik. Ik zie het wel, maar ik maak het natuurlijk niet echt mee. Dat maakt het lastiger onthouden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij maar één keer een uur in de week iets ziet. Hun zijn daar de hele dag mee bezig, dan kan je al die details echt niet onthouden.
Meneer Aart gaat de volgende mol wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef Flem het volgende:
Ze was in ieder geval een betere mol dan Yvon Jaspers. Maar doe mij toch maar onbekende Nederlanders.
Vorig jaar Klokhuis, dit jaar Jeugdjournaal, what's next? ;>.
Dat zei je net ook al. Ik ben het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Ayaxola het volgende:
Natuurlijk niet, jij ziet maar een paar dingen. Details zijn dan gemakkelijk te onthouden. Als je in dat spel zit, kom je zoveel dingen tegen, en moet je zoveel dingen onthouden, dat dat onmogelijk is.
Maar hoe kan het dan dat jij het wel onthoud en zij niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Ik ben het er niet mee eens.
Ze wisten het wel, maar antwoordden te snel. Althans in sommige gevallen. Dat zeiden ze later ook. In de spanning van het moment te snle iets gezegd, terwijl ze het wel geweten hadden als ze er even over gedacht hadden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat jij het wel onthoud en zij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |