Je hebt een puntquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok nou mijn redenering was zo dat, als beide andere kandidaten mis zitten, heeft de mol het zo goed gedaan tot het einde toe, dat ze ook de overwinning verdient.
Heh, ik dacht wat is m'n internet toch traag, maar er zat een stream in WMP af te spelen... wie is de mol.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Nee, de vorige afleveringen kon je (meestal) meteen na afloop van de uitzending al online bekijken.
Als beide finalisten de Mol mis hebben wint degene met de meeste vragen goed. De Mol kan per definitie niet winnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt een punt![]()
Maar de Mol is alle zes keren steeds geraden.
Alleen jammer dat ze niet vertellen hoeveel vragen Frederique en Roderick goed hadden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Als beide finalisten de Mol mis hebben wint degene met de meeste vragen goed. De Mol kan per definitie niet winnen.
vind ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt een punt![]()
Maar de Mol is alle zes keren steeds geraden.
Weet ik, maar Milalaa heeft wel een puntquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Als beide finalisten de Mol mis hebben wint degene met de meeste vragen goed. De Mol kan per definitie niet winnen.
Ja!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
@Murray: Doet het ertoe?
Er werd gezegd dat ze dat vlak voor haar dood zo had besloten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het trouwens vervelend om erbij na te denken, maar ik vraag me af of ze dat vóór of nádat ze ziek werd besloten heeft, zo van: ik heb er zelf toch niks meer aan. Ik denk zelf vóórdat ze ziek werd, daar zie ik haar wel voor aan
Dat slaat nergens op, want dan hoeft de mol ook geen geld meer uit de pot te halen. Dan moet de mol juist anti-mol spelen om als deelnemer op te vallen, zodat de mol zoveel mogelijk geld verdient. Dat haalt het hele format onderuit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok nou mijn redenering was zo dat, als beide andere kandidaten mis zitten, heeft de mol het zo goed gedaan tot het einde toe, dat ze ook de overwinning verdient.
erna gaat lastig hè. Nee maar dan weten we nog niet of ze dat in gezondheid ook van plan was of dat ze dat deed, omdat ze wist dat ze dood zou gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze dat vlak voor haar dood zo had besloten.
ok sorry hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat slaat nergens op, want dan hoeft de mol ook geen geld meer uit de pot te halen. Dan moet de mol juist anti-mol spelen om als deelnemer op te vallen, zodat de mol zoveel mogelijk geld verdient. Dat haalt het hele format onderuit.
Het had wel gekund dat de mol dan de winnaar zou worden, en de deelnemers uit het spel gewoon geen geld krijgen. En het geld blijft bij de producers of gaat naar een goed doel o.i.d.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok sorry hoor![]()
Trouwens, de mol hoeft toch niet te willen winnen voor het geld![]()
maar laat maar, het punt is inmiddels duidelijk, dat het dus niet kan. Het kwam gewoon even in me op naar aanleiding van een andere vraag van me.
oh ik bedoelde het niet zo serieus hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het had wel gekund dat de mol dan de winnaar zou worden, en de deelnemers uit het spel gewoon geen geld krijgen. En het geld blijft bij de producers of gaat naar een goed doel o.i.d.Maarja dat zal wel minder kijkers opleveren..
Er van uit gaande dat Frédérique ook maar 'n mens was lijkt 't mij dat ze dat besilst heeft aangezien ze stervende was.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
erna gaat lastig hè. Nee maar dan weten we nog niet of ze dat in gezondheid ook van plan was of dat ze dat deed, omdat ze wist dat ze dood zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |