Dat vond ik juist zo sterk. Daardoor bleef je niet vergelijken met Angela.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
Ik vond Karel van de Graaf niet echt geschikt voor WIDM. Hij kwam zo afstandelijk over.
Is waar. Vond hem helemaal niet slecht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat vond ik juist zo sterk. Daardoor bleef je niet vergelijken met Angela.
Dat vind ik juist een positief punt. Hij is immers de presentator.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
Ik vond Karel van de Graaf niet echt geschikt voor WIDM. Hij kwam zo afstandelijk over.
Helemaal mee eensquote:
Misschien was het wel Angela Groothuizen, op freelance basis.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Lullig voor die andere presentator..
Ja, behoorlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef Here2Stay het volgende:
Ben blij dat Karel blijft. Toch lullig dat de AVRO hem eigenlijk niet meer wilde voor het programma. Maar ja, de AVRO is wel vaker lullig gebleken..
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb gister Milouska gesproken i/d bios en verteld dat ze hier moest gaan kijken!
Ze ging de forum URL onthouden![]()
Ze moest nog een weekje dan is ze uitgerekend..en later botste ik nog tegen Peggy op
Je toont je wel een betrouwbare bron hier :>.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
Haaibaaike, ik zeg net dat Karel weg is bij WIDM en dat ze al een nieuwe presentator gevonden hebben.
Idd, Tooskequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Goed nieuws!!
Ik vond Karel wel een geschikte presentator en ik was eigenlijk een beetje bang (een beetje heel erg) dat Tooske dit zou gaan overnemen. Moet er niet aan denken, gadver!
ja dat weten we nou welquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Karel gaat volgend jaar weer presenteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |